Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takk :) Noen som har erfaring med disse billige justerbare senkesetta fra TA Technixs som parts and retard averterer? 

Er 2,500,- for ett sett liksom... har en astra g som pendle bil til jobb som jeg tenkte å få ned bare, så har ikke tenkt til å koste så veldig på det.

 

http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/opel/astra-g/tuningart

 

http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/opel/astra-g/ta-technix

Det verste med de settene er at folk kjøper de, kjører på bane og bruker det som et profft sett, så går de i stykker og klager deretter til Parts&Retards på feilvare/dårlig vare.

 

Har montert det på E46, det senker og er stivt, men regn ikke med god holdbarhet eller gode prestanda. Prisen sier jo sitt om akkurat det. En kamerat kjørte lenge med det, og han var fornøyd i og for seg! Såfremt man kjører som folk, tåler at det er litt stivt og hovedårsaken er senking så er det helt ok.

Forvent uansett ikke for mye av et slikt billigsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med de settene er at folk kjøper de, kjører på bane og bruker det som et profft sett, så går de i stykker og klager deretter til Parts&Retards på feilvare/dårlig vare.

 

Har montert det på E46, det senker og er stivt, men regn ikke med god holdbarhet eller gode prestanda. Prisen sier jo sitt om akkurat det. En kamerat kjørte lenge med det, og han var fornøyd i og for seg! Såfremt man kjører som folk, tåler at det er litt stivt og hovedårsaken er senking så er det helt ok.

Forvent uansett ikke for mye av et slikt billigsett.

Mmm.. er som sagt bare til bruksbilen så skal ikke ut på noe bane og velte rundt. Men selfølgelig har jeg dårlig tid til jobb en dag og må kjøre litt martin scanche over en bortgjemt svingete tørr asfalt strekning så vil jeg helst ikke at det knekker eller noe, vet ikke hva som "går" på de billig setta om det skjer noe jeg men... 2,500,- ihvertfall helt spinnvilt billig for justerbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører Tuningart/TA på min E46. Har hatt det før og. Ingenting å utsette på det. Såklart ikke det beste til banebruk osv, men jeg har ingenting å si på holdbarhet eller kvalitet. Kan fint justeres selv etter snart 2 år på bilen :) Fin pris og fint til vanlig bruk. Hadde jeg kjørt på bane hadde jeg såklart valgt noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører selv med tuningart settet på min E46. Fungerer veldig bra så langt, veldig stivt og tåler normal kjøring. Har hatt noen uheldige møter med diverse dumper i veien og sånt men ingen skade på demperene enda. Vil absolutt si at de funker til budsjett senk. Aner ikke hvordan de tar seg ut på bane men jeg tror ikke de ville holdt like lenge der som på veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var gått 44 000 når jeg kjøpte den så vet ikke hvordan tidligere eier har kjørt, men jeg har iallefall tatt det rolig :P (Nei ikke så rolig att jeg bremser hele tiden) syntes bare det virka tidlig og bytte på 50 8-[

Sikker på at det ikke er rust da på skivene da? Tror det er den mest normale grunnen til å bytte på så lav km. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...