axept Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Det er jo langt uti mai, faen er det dere klager over? Kulde, kulde og kulde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Null stress å bade nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Det er fortsatt kaldt man, majoriteten er ikke ute å bader nå? Utenom facebook-folka. Ser du 100-vis av folk fylle strendene nå? - Nei. Hvorfor? kaldt! Det er en grunn til at det er en utfordring på facebook, fordi det er KALDT! har jeg nevnt at det er kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Trodde dere var vikinger... Du er et unntak... Du er marokaner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg bader ikke i Norge før midten-slutten av Juli, haha Jeg er jo født her, og bodd hele livet mitt her, men genene er fra Marokko ja, tror kroppen blir forvirra x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg bada og det var kaldt.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Under slike greier er jeg pakistaner. vi kan ikke bade i havet. eller svømme. vi drukner. fordi vi flyter ikke. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Det er lame å bare fordi man blir utfordret til det! Badet for 2 uker siden, helt frivillig første dagen på sjøen=bading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 har sitti å humra og ledd av alle som bader men i dag ble jeg nominert to ganger selv... blir en tur i svømmehallen trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Litt morsomt å se "panser" med opptak rett fra hjembygda! Shelby'n sparka dekk på faste burne plassen min og Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 En bekjent av meg som skrur... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Det er lame å bare fordi man blir utfordret til det! Badet for 2 uker siden, helt frivillig første dagen på sjøen=bading Uskyldig moro Liker sånne gøyale påfunn, og blir man først utfordret er det bare moro å gjennomføre Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg holder meg litt i bakgrunn, og godt er det. De som finner på å nominere meg, de får ikke se meg ta utfordringen, og de får heller ingenting av meg på noen måte. Pyse? Ja, jeg er nok litt pysete når det gjelder bading, men mest unngår jeg denne "hiten" av prinsipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Dama mi ville låne M3`en i går...hu jobber på stortinget og skulle drive å kjøre rundt i garasjen under der...heeeells to the noo X'en min kjørte stadig M3'en min. ! e30_joakim og Sjøbuse reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hva skjer viss du ikke bader og heller ikke kjøper snusen?? Haha ikke annet enn jeg beholder kroppsvarmen og han går uten snus Men nå er det gjort! Kaldt var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg