Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fortsatt kaldt man, majoriteten er ikke ute å bader nå? Utenom facebook-folka.

Ser du 100-vis av folk fylle strendene nå? - Nei. Hvorfor? kaldt!

Det er en grunn til at det er en utfordring på facebook, fordi det er KALDT!

har jeg nevnt at det er kaldt?

Skrevet

Jeg bader ikke i Norge før midten-slutten av Juli, haha :P

Jeg er jo født her, og bodd hele livet mitt her, men genene er fra Marokko ja, tror kroppen blir forvirra x)

Skrevet

Det er lame å bare fordi man blir utfordret til det! Badet for 2 uker siden, helt frivillig :) første dagen på sjøen=bading ;)

Skrevet

har sitti å humra og ledd av alle som bader men i dag ble jeg nominert to ganger selv... blir en tur i svømmehallen trur jeg :D

Skrevet

Litt morsomt å se "panser" med opptak rett fra hjembygda! Shelby'n sparka dekk på faste burne plassen min og :-P

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Skrevet

Det er lame å bare fordi man blir utfordret til det! Badet for 2 uker siden, helt frivillig :) første dagen på sjøen=bading ;)

Uskyldig moro ;-) Liker sånne gøyale påfunn, og blir man først utfordret er det bare moro å gjennomføre ;-)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Skrevet

Jeg holder meg litt i bakgrunn, og godt er det. De som finner på å nominere meg, de får ikke se meg ta utfordringen, og de får heller ingenting av meg på noen måte.

Pyse? Ja, jeg er nok litt pysete når det gjelder bading, men mest unngår jeg denne "hiten" av prinsipp.

Skrevet

Hva skjer viss du ikke bader og heller ikke kjøper snusen?? :P

Haha :) ikke annet enn jeg beholder kroppsvarmen og han går uten snus :D Men nå er det gjort! Kaldt var det også! :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...