Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde klart meg greit med samme lønn som nå og gått på nav. Men bare hatt 66%av det (er det det som er satsen?) så hadde jeg nok kjeda meg godt.

Hjelper ikke å ha tid til å gjøre noe når man ikke har penger til å gjøre noe :-P

Nei jobb må man ha, for rastløs til å kunne gå hjemme over lengre periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til noen NAVere, deres nye jobb er å opplyse Facebook vennene sine med sine problemer(ujevn døgnrytme, dårlig tiltaktslyst og sykkelturer som skulle være noen mil, men som kun ble bare noen hundre meter med en sjokoladeplate som premiering for innsatsen), samt å legge ut bilder av hverdagslige ting som skjer(ingenting), mens alle andre er på arbeid. For meg ser det ut som de lever i en egen verden hvor de har Facebook som kommunikasjonverktøy med omverdenen, dropper jeg innom facebook en morgen er det ofte man ser statusopptaderinger fra disse personene som ble postet i løpet av natta med null respons..

 

Jeg kunne ikke ha levd slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til noen NAVere, deres nye jobb er å opplyse Facebook vennene sine med sine problemer(ujevn døgnrytme, dårlig tiltaktslyst og sykkelturer som skulle være noen mil, men som kun ble bare noen hundre meter med en sjokoladeplate som premiering for innsatsen), samt å legge ut bilder av hverdagslige ting som skjer(ingenting), mens alle andre er på arbeid. For meg ser det ut som de lever i en egen verden hvor de har Facebook som kommunikasjonverktøy med omverdenen, dropper jeg innom facebook en morgen er det ofte man ser statusopptaderinger fra disse personene som ble postet i løpet av natta med null respons..

 

Jeg kunne ikke ha levd slik!

 

Skulle tro at vi hadde lik Venneliste, kunne ikke sagt eller forklart det bedre selv!

 

 

VÆR dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sykt mange personer som går på nav her i kommunen:p Ene er ca 24-26(Ikkje heilt sikker) og har gått på nav siden han ble ferdig på videregående.. Har jobbet litt men, var for hardt å drikke hver helg for så å jobbe.... Blir irritert over folk som naver og ødelegger for andre, for dei ikkje gidd å jobbe! En god kompis av meg gikk 7 mnd hos nav å var lovet penger pga skade igjennom jobben.. Etter 7 mnd fikk han beskjed om at han ikkje hadde tjent nokk for å få støtte...:P

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha på 7 serien  \:D/  :evillol:  ](*,)

 

Nei.

 

Nav skulle ha vært slik: har du ikke jobb? Fått sparken? og du er 100% frisk? Vel, da har du maks 6mnd på å finne deg jobb, or else, får du penger akkurat til å leve så hvidt...

Kunne fått NAV kuponger. De kunne kun brukes til det mest nødvendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav skulle ha vært slik: har du ikke jobb? Fått sparken? og du er 100% frisk? Vel, da har du maks 6mnd på å finne deg jobb, or else, får du penger akkurat til å leve så hvidt...

 

 

Fikk sparken.

 

Fikk ut 19k i mnd etter skatt i 2år.. uten husleie og ingen billån så funka det fint..kona fikk 15k i mnd..da hadde vi nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei.

 

Kunne fått NAV kuponger. De kunne kun brukes til det mest nødvendige.

Jepp, er for mange unge som er på Nav... som har fått legen til å si ja de er syke, eller sliter psykisk, samme nav folka er på cafeer og reiser og har nyeste iphone mens jeg studerer fulltid og jobber deltid ved siden av, og har ikke tid til å henge med venner hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sparken.

 

Fikk ut 19k i mnd etter skatt i 2år.. uten husleie og ingen billån så funka det fint..kona fikk 15k i mnd..da hadde vi nok :P

Sykt chill for deg det i de 2 årene, men sinnsykt sløsing av samfunnets penger... De kunne spart mye med annet reglement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...