Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tok den raskeste veien ned fra en stige på jobb. Resultatet ble sykemelding en stund. Var da ingen utbetalinger som var like. Det kom en nå og da.

Det værste var vet at jeg fikk brått en utbetaling 2 år senere

{style_image_url}/attachicon.gif image.jpg

Nav i ett nøtteskall...

316: Ja det er godt mulig det, men mår man har billån, strøm,huseleige, mobilrekning, forsikring osv så var det ikke stort mer til overs etter det var betalt..

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk begynne å legge inn treff og happenings i kalenderen til bimmers.no ?
Det hadde vært meget kjekt, så kanskje det blir mer folksomt på treffene samt litt mer sosialisering blant brukerene her inne ! :)
Selv skulle jeg gjerne vært på vallehovin treffet og blant annet fått med meg synet av wicky i en isetta :P
Men det gikk meg hus forbi! Vet at bmwccn har en kalender de bruker fliffig. Men skulle gjerne hatt en fort alt!

http://bimmers.no/calendar/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 mnd med pappaperm hadde jeg noe å gå tilbake til...men jeg vil faktisk heller være hjemme med kidden as... så faktisk..jeg vil jobbe for forlenga pappaperm i Norge as!!

 

Forlenga pappaperm?

Holder det ikke med 1 år foreldrepermisjon?

 

Fedrekvota er det du MINST må ta, om du får sparka ut kjerringa så kan du ta 12 måneder selv. NAV driter i hvem som tar permisjonen.

En tidligere kollega av meg tok 11 måneder, mens kjerringa gikk ut i jobb en måned etter fødselen.

 

Så det styrer du helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Estoril-blå F30 M-sport (Svein Svendsen skolebil, of course - de har de grommeste BMWene!) i dag. Syns den fargen ser mye finere ut i konfigurator, pressebilder og photoshop-pusset bilder, men var ikke såå lekker IRL som forventet.

På en annen side så jeg 4-serie coupe i svart for første gang i dag, fy faaaaen BMW har gjort det igjen; lekreste coupeen siden E24!! Helt nydelig bil. Så skikkelig muskeløs og bred ut, en mini 6-serie bare mye hissigere. Artig at de også kommer til å bli dumpet for småpenger etter noen år, jeg må ha en sånn en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav i ett nøtteskall...

316: Ja det er godt mulig det, men mår man har billån, strøm,huseleige, mobilrekning, forsikring osv så var det ikke stort mer til overs etter det var betalt..

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

 

Klar over det du. Har 15500 i regninger hver måned!  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over det du. Har 15500 i regninger hver måned!  :stupid:

Høyner til 30.000 her, så det passer jævlig dårlig hvis barnehageplass ikke dukker opp til høsten, fikk kidden i Oktober, så har ikke krav på før August neste år. Litt usikker på hvordan en lønning da skal holde gitt. Skal jo ha litt mat osv i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyner til 30.000 her, så det passer jævlig dårlig hvis barnehageplass ikke dukker opp til høsten, fikk kidden i Oktober, så har ikke krav på før August neste år. Litt usikker på hvordan en lønning da skal holde gitt. Skal jo ha litt mat osv i tillegg.

 

Har ikke madammen jobb? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlenga pappaperm?

Holder det ikke med 1 år foreldrepermisjon?

 

Fedrekvota er det du MINST må ta, om du får sparka ut kjerringa så kan du ta 12 måneder selv. NAV driter i hvem som tar permisjonen.

En tidligere kollega av meg tok 11 måneder, mens kjerringa gikk ut i jobb en måned etter fødselen.

 

Så det styrer du helt selv.

 

 

ja er klar over det...Men tenkte 12mnd pr forelder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyner til 30.000 her, så det passer jævlig dårlig hvis barnehageplass ikke dukker opp til høsten, fikk kidden i Oktober, så har ikke krav på før August neste år. Litt usikker på hvordan en lønning da skal holde gitt. Skal jo ha litt mat osv i tillegg.

 

 

Vi fikk ungen i februar ifjor..fikk ikke barnehageplass før august iår... så ja... vi må fordele ferien vår, og få hjelp av besteforeldre til å passe baby frem til august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er klar over det...Men tenkte 12mnd pr forelder :P

 

Født til å NAV'e du. Bare grining om hvor mye du kjeder deg på jobb, og nå stemmer du i med at du vil dasse hjemme og heve trygd.

Man må jo bare le av det, men det er såpass ille at jeg ikke vet om jeg kan slenge på en smiley :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ungen i februar ifjor..fikk ikke barnehageplass før august iår... så ja... vi må fordele ferien vår, og få hjelp av besteforeldre til å passe baby frem til august...

 

Det er faktisk ganske crap, og kanskje litt uheldig også..?

Vi flyttet til Rælingen etter opptaket, men fikk likevel barnehageplass - heldigvis.

Jeg vet ikke hva vi skulle gjort om det ikke gikk i boks - kontantstøtta er jo en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ungen i februar ifjor..fikk ikke barnehageplass før august iår... så ja... vi må fordele ferien vår, og få hjelp av besteforeldre til å passe baby frem til august...

akuratt det samme her.. Jeg har heldigvis fri annenhver måned da..

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...