Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Båten flyter :)   

Hengeren er en kompis sin, så den følger ikke med ... :(

Ble kjørt med i høst og tatt opp. 

2 nye plugger, rense gasser, ny bensin og gå over litt rundt om så starter den. 

lekker ikke inn vann ved akselen eller andre steder :)

kan ta den for 3000 jeg! :) send meg melding på 977 84 957, så kan vi avtale nærmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt det mange glemmer å tenke over, om man selger i et godt marked og sitter igjen med gevinst, så må man ofte kjøpe igjen i samme markedet. Får flytte ut på bygda!

Bygda? Jeg gidder ikke å bo 15 km. fra sentrum engang (Stovner, Røa o.l.). :P Målet er å bo innafor bomringen, gidder ikke å sløse bilen og bensin med tusenvis av km. kjørelengde ekstra i året, betale 10.000+ ekstra i bompenger og sløse mange, mange timer av livet mitt på å komme meg til steder når jeg praktisk talt kan GÅ til over alt her jeg bor - lege, venner, shopping, daglivarehandel, fritidstilbud, treningsenter++ alt er gåavstand.

Det eneste jeg savner med å bo i hus eller rimelig sted utafor byen er garasjeplass til flere biler samt mulighet for mekking... Men en kan vel ikke få i både pose og sekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig og komme inn på boligmarkedet om dagen..

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48246187&searchclickthrough=true

Hva tror dere om dette? er mur så huset er vel bra tenker jeg, mulig og prute endel her? 

Garasje under som dere ser, og det går en vegg mellom garasjen og kjelleren under. er det mulig og fjerne noe vegger der? slik at man kan ha bilen i garasjen / under huset inni stor kjeller når man skal skru tenker jeg :):) 

Er ikke så lett å prute på hus, sånn at du klar over det. Markedet er vilt og de fleste boliger blir solgt over prisantydning. Huset det ser greit ut det, ser ut som det er godt vedlikeholdt og hagen ser potensielt bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...