Shattered Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Noen som har forslag til koppholder til E39? Trenger ny. http://www.ebay.com/itm/2001-2003-BMW-525i-530i-540i-M5-E39-FRONT-CUP-HOLDER-NEW-ADD-ON-DRINK-HOLDER-/151021573910?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item2329965716&vxp=mtr Den der frister det å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Båten flyter Hengeren er en kompis sin, så den følger ikke med ... Ble kjørt med i høst og tatt opp. 2 nye plugger, rense gasser, ny bensin og gå over litt rundt om så starter den. lekker ikke inn vann ved akselen eller andre steder kan ta den for 3000 jeg! send meg melding på 977 84 957, så kan vi avtale nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 kan ta den for 3000 jeg! send meg melding på 977 84 957, så kan vi avtale nærmere Kan jeg låne den av deg etter at du har fiksa den? En dag? Spons en pakistaner med båt-opplevelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 haha Du skal nok få være med på båttur iallefall men først må jeg jo kjøpe den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Om han ikke selger til deg kan jeg "prate litt med han".... ahhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hadde lett kjøpt den båten om den var litt nermere..... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Det er vel litt det mange glemmer å tenke over, om man selger i et godt marked og sitter igjen med gevinst, så må man ofte kjøpe igjen i samme markedet. Får flytte ut på bygda! Bygda? Jeg gidder ikke å bo 15 km. fra sentrum engang (Stovner, Røa o.l.). Målet er å bo innafor bomringen, gidder ikke å sløse bilen og bensin med tusenvis av km. kjørelengde ekstra i året, betale 10.000+ ekstra i bompenger og sløse mange, mange timer av livet mitt på å komme meg til steder når jeg praktisk talt kan GÅ til over alt her jeg bor - lege, venner, shopping, daglivarehandel, fritidstilbud, treningsenter++ alt er gåavstand. Det eneste jeg savner med å bo i hus eller rimelig sted utafor byen er garasjeplass til flere biler samt mulighet for mekking... Men en kan vel ikke få i både pose og sekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Finnes hus midt i Oslo sentrum også...bare å forflytte seg retning frogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Skummelt å få snap av Wicky innimellom. Føler meg truet hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 som jeg sa...aldri sint...bare misfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Haha.. Noen som har noen lover ang truing på snap?! Føler det må til.. spesielt når det er Wicky som "truer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 wicky, hva heter du på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 NÅ fikk du en trussel... Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 wicky, hva heter du på snap? wickybalboa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Vanskelig og komme inn på boligmarkedet om dagen.. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48246187&searchclickthrough=true Hva tror dere om dette? er mur så huset er vel bra tenker jeg, mulig og prute endel her? Garasje under som dere ser, og det går en vegg mellom garasjen og kjelleren under. er det mulig og fjerne noe vegger der? slik at man kan ha bilen i garasjen / under huset inni stor kjeller når man skal skru tenker jeg :) Er ikke så lett å prute på hus, sånn at du klar over det. Markedet er vilt og de fleste boliger blir solgt over prisantydning. Huset det ser greit ut det, ser ut som det er godt vedlikeholdt og hagen ser potensielt bra ut. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg