noekult Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Tenkte på det, tar det etter oppussinga om ett år eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Ja ja, da blir det morgenbad på meg i Glomma i morgen. Det skal gå fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hopper uti nå jeg, så møtes vi i dine hjemtrakter! Ta med håndkle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hopper uti nå jeg, så møtes vi i dine hjemtrakter! Ta med håndkle! Få rapport etterpå da, om jeg ikke finner deg igjen i mårra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Stopper innom Koppang for litt lokalt ildvann, går så det griner 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Er det JUSTIN som er på Telenor Arena i kveld? Han kan brenne en viss plass… satt opp provisorisk busslomme med påfølgende borttauing pga han…. fuck you Justin Timberlake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Er det JUSTIN som er på Telenor Arena i kveld? Han kan brenne en viss plass… satt opp provisorisk busslomme med påfølgende borttauing pga han…. fuck you Justin Timberlake! Feil Justin da Er ikke beveren denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Timberlake er det vel.... Synes aldri at det har vært noe bra løsning på arrangement på telenor arena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Timberlake er det vel.... Synes aldri at det har vært noe bra løsning på arrangement på telenor arena Bodde like ved i 2år, er helt latterlig hvordan de arrangerer og slikt. Stenger av veier og greier, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Timberlake er det vel.... Synes aldri at det har vært noe bra løsning på arrangement på telenor arena Snakker du om artister, eller det Hermanooooo sier? Jeg har sett både Iron MAiden og Black Sabbath der, så jeg er fornøyd. Greit å finne fram også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 ALLTID kaos der sånn.... Skjønner ikke hva de tenkte på når de valgte å bygge opp en arena der, samt at de nå bygger ut hele området med masse boliger Folk betaler i dyre dommer for å ha adresse der ute, og så bruker man jo pokker'n meg 20 min bare på å komme seg fra hundsund og ut på motorveien... Galskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Snakker du om artister, eller det Hermanooooo sier? Jeg har sett både Iron MAiden og Black Sabbath der, så jeg er fornøyd. Greit å finne fram også Snakker om det hermanooooo sa... Har vært på arenaen flere ganger selv men når det er konserter har det en tendens til å være dårlig trafikkstyring, mens når Nitro Circus var der i november var det jo ikke noe særlig problemer (litt selvfølgelig, men mye bedre enn feks bever konserten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Det er kjempefint sted å bo, men når det arrangeres noe på arenaen er det noe s*** å komme seg inn eller ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Det er kjempefint sted å bo, men når det arrangeres noe på arenaen er det noe s*** å komme seg inn eller ut.... Jeg hadde vært blakk, fyllesjuk og døv hver uke på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Jeg hadde vært blakk, fyllesjuk og døv hver uke på jobb... Er du ikke det allerede da?? :P haha neida ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg