hermanoo90 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Nei, bor på andre siden av fjorden. Men jobber i Bærum, så er godt kjent rundt i bygd aha okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Nei, bor på andre siden av fjorden. Men jobber i Bærum, så er godt kjent rundt i bygda. Hvor på andre siden av fjorden? Hurum eller Drøbak siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Drøbaks-siden gitt. Men er støtt og stadig over på Tofte og Hurum og. Bruker bare 40 min hjemmefra til Heggedal f.eks. via tunnelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Aha, holder til på Tofte faktisk, men er fra Bærum selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Tofte, Hurum, ->Sætre?? Har noen kamerater derfra(felles kjente?) + familiebekjentskaper, hatt båtplass og har jobbet i et kabel-tv selskap der før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det stemmer. Bor rett ovenfor "sentrum", om man kan kalle det det. Hvilken brygge har du båtplass på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Knipset denne gromme parkeringen her i dag. Det verste var at det var en gjeng unge menn i 18-19-årsalderen. Burde ikke fått førerkortet når man er såpass evneveik bak spakene... Fail.JPG Fantastisk. Ble så utrolig forbannet på matbutikken i dag, skulle parkere og der sto det en kjerring som tok FIRE PLASSER! Hu satt i bilen så jeg prøvde først å tute, men hu rikket seg ikke. Satte bilen i park og gikk ut bestemt mot henne og ba henne flytte seg. Det var ikke aktuelt, for det var så mange andre ledige plasser og hu skulle snart dra. Ble så forbanna at jeg hadde lyst til å dra henne ut av bilen, men måtte bite i det sure eple og kjøre til andre enden for å finne en plass... Det er altså helt utrolig at det går an spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 http://www.hifi-testen.no/ 5 av 5! Jeg er lur og anlegget mitt er ca verdens beste. The End! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47716629&folderId=4475582 De der driver bra med tanke på navnet på firmaet..fikk kjøpt xenonlys og led skiltlys kl 2345 ikveld.... haha! Bra service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47716629&folderId=4475582 De der driver bra med tanke på navnet på firmaet..fikk kjøpt xenonlys og led skiltlys kl 2345 ikveld.... haha! Bra service! Haha, gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Ett lite tips til deg... prøvekjør nye C klassen også.... tror du kommer til å like den noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Blir ikke C-klassen en annen prisklasse? Ser det ligger en 2015 C180 til 600k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Blir ikke C-klassen en annen prisklasse? Ser det ligger en 2015 C180 til 600k... Grunnversjonen koster mer pga friskere motor! Men har de også konfigurator på MB.no? Ser ikke det... Regner med at C-klassen også er helt ribba i grunnversjon :/ Og pga den så kommer sikkert F30 LCI veldig snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Har dem ikke viktigere ting å gjøre ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Fantastisk. Ble så utrolig forbannet på matbutikken i dag, skulle parkere og der sto det en kjerring som tok FIRE PLASSER! Hu satt i bilen så jeg prøvde først å tute, men hu rikket seg ikke. Satte bilen i park og gikk ut bestemt mot henne og ba henne flytte seg. Det var ikke aktuelt, for det var så mange andre ledige plasser og hu skulle snart dra. Ble så forbanna at jeg hadde lyst til å dra henne ut av bilen, men måtte bite i det sure eple og kjøre til andre enden for å finne en plass... Det er altså helt utrolig at det går an spør du meg. Jeg tror begeret hadde rent over for min del i samme situasjon... Folk er dumme som brød bak rattet og tenker ikke på konsekvensene av egne handlinger. Om noen kjører e16 retning hønefoss imorgen anbefaler jeg å ta en titt ved påkjøringsrampa på statoilen etter vik. En fjott som skulle presse seg forbi meg der det IKKE var plass.. Endte med at jeg måtte ut av vegbanen og var millimeter fra å velte inn i en lyktestolpe for å ikke klemme livet ut av idioten... Dette hører heldigvis sjeldenhetene til...Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg