Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis??? :-)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Jeg zoomer meg inn til ønsket område, så plasserer jeg markøren i søkefeltet og får opp følgende side:

post-52827-0-33713500-1400149309_thumb.p

Skrevet

Lurer på hva de tenkte på i 99 da de bestilte en spillter ny E46 316 uten noe ekstrautstyr. Forrige bilen min hadde ikke engang koppholder. :stupid:

Tror E46 316i pleide å komme i en Business-edition (ribba 3-er med biiiiittelitt utstyr) som kostet 299.999 (noe sånt), som veldig mange kjøpte og som det finnes mange av på bruktmarkedet i dag.

Jeg hadde ærlig talt ikke vurdert en ny 316i i dag om den hadde hatt samme 105/115 hk motoren som i gamle dager, det er triste greier :P

Skrevet

Lurer på når BMW kommer opp i den klassen der...

Ja du kan så si.. Mangler liksom noe "ekstremt"..

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Skrevet

Tror E46 316i pleide å komme i en Business-edition (ribba 3-er med biiiiittelitt utstyr) som kostet 299.999 (noe sånt), som veldig mange kjøpte og som det finnes mange av på bruktmarkedet i dag.

Jeg hadde ærlig talt ikke vurdert en ny 316i i dag om den hadde hatt samme 105/115 hk motoren som i gamle dager, det er triste greier :P

Min 2003 E46 318d Touring var en slik "business" modell med intet ekstrautstyr. Jeg ettermonterte klimaanlegg, skinn/komfortrattet og skinn gearspake, originalt skjult hengerfeste, lettmetallfelger, koppholdere, cd/businessradio og obc/cruisekontroll. Jeg er idag glad for at jeg valgte diesel "business" modellen fremfor 316i eller 318i modellene, men i 2004 var dette ingen selvfølge. Det skulle gå enda et par år før dieselhypingen tok helt av.

Skrevet

Man kan forhåndslaste kart i den nyeste versjonen av Google Maps også :)

Takker. Poenget i denne sammenhengen er vel at man må være logget på eller tar jeg helt feil der?... :???:

Skrevet

BMW handler i disse dager KUN om penger. Ikke glem det. En tur til forhandleren overbeviste meg om at de er på jakt etter å melke kundene for hver krone.

Audi trengte R8 for å etablere sin sportslighet. Ny "M1" ville ikke gitt noe tilbake til BMW, verken ved inntekt (vs. R&D kostnader) eller image-boost (M-linja har vært legendarisk gjennom mange tiår og BMW er også velkjent for sin racinginnsats fra før).

Med forhjulstrekker rundt hjørnet har jeg blitt overbevist om at BMW selger gjerne sjela si om det betyr ekstra penger i kassa. Nå går BMW mot enda et rekordår, tror ikke de gidder å bry seg om å sløse hundrevis av millioner kroner på å utvikle en bil som de bare vil selge få av fordi "alle" vil ha hybrid og miljøvennlige biler i disse dager.

Bare å glemme voldsom R8/SLS konkurrent. Jeg vil applaudere Mercedes for å beholde V8 i neste C-klasse AMG og fordi de fortsetter med gale prosjekter som overnevnte SLS B.S.!

Skrevet

Lurer på når BMW kommer opp i den klassen der...

Det lurer jeg også på, de skulle absolutt ha vært der. Men BMW har jo reservert navnet "M100" så det ryktes jo om noe hårete greier til 100 års jubileet for BMW om noen år :)

Min 2003 E46 318d Touring var en slik "business" modell med intet ekstrautstyr. Jeg ettermonterte klimaanlegg, skinn/komfortrattet og skinn gearspake, originalt skjult hengerfeste, lettmetallfelger, koppholdere, cd/businessradio og obc/cruisekontroll. Jeg er idag glad for at jeg valgte diesel "business" modellen fremfor 316i eller 318i modellene, men i 2004 var dette ingen selvfølge. Det skulle gå enda et par år før dieselhypingen tok helt av.

Er det ikke ganske vanlig å ettermonterte ekstrautstyr i Danmark?

Skrevet

BMW handler i disse dager KUN om penger. Ikke glem det. En tur til forhandleren overbeviste meg om at de er på jakt etter å melke kundene for hver krone.

Audi trengte R8 for å etablere sin sportslighet. Ny "M1" ville ikke gitt noe tilbake til BMW, verken ved inntekt (vs. R&D kostnader) eller image-boost (M-linja har vært legendarisk gjennom mange tiår og BMW er også velkjent for sin racinginnsats fra før).

Med forhjulstrekker rundt hjørnet har jeg blitt overbevist om at BMW selger gjerne sjela si om det betyr ekstra penger i kassa. Nå går BMW mot enda et rekordår, tror ikke de gidder å bry seg om å sløse hundrevis av millioner kroner på å utvikle en bil som de bare vil selge få av fordi "alle" vil ha hybrid og miljøvennlige biler i disse dager.

Bare å glemme voldsom R8/SLS konkurrent. Jeg vil applaudere Mercedes for å beholde V8 i neste C-klasse AMG og fordi de fortsetter med gale prosjekter som overnevnte SLS B.S.!

husk at alt handler om penger nå... alt fra kjøp av melk til hvit sportsbil... BMW tjener penger, og det vil de fortsette å gjøre uavhengig av hva folk på entusiastforum sier...det er som regel de som ikke er på forum som kjøper bilene... alle vi andre venter til de har falt i pris og blitt noen år gamle før vi vurderer...

og ja...Mercedes trengte å opprettholde det kaotiske imaget de hadde fra E500 w124 bilene på 90tallet... derfor holder de på sine svære v8ere...

Skrevet

i8 er jo ikke i nærheten engang...

Nei men potensielle er der.. Hadde ikke alt vert så voldsomt miljøvennlig nå til dags.. Synst i8 er en ganske fet bil egentlig..

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...