hanzhe Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hva synes dere om å låne bort bilen? Jeg kan godt gjøre det til familie, men det sitter litt langt inne å låne den bort til venner. Synes nesten det er litt frekt å spørre om sånt, spesielt når jeg kun har én bil og ønsker å disponere den som jeg selv ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hva synes dere om å låne bort bilen? Jeg kan godt gjøre det til familie, men det sitter litt langt inne å låne den bort til venner. Synes nesten det er litt frekt å spørre om sånt, spesielt når jeg kun har én bil og ønsker å disponere den som jeg selv ønsker. Eneste som låner bilen min er dama, men det er fordi jeg stoler på henne. Ellers så hater jeg at andre mennesker kjører mine biler, og låner så si aldri vekk bilen til noen andre. Joda, jeg har lånt vekk bilen til mine foreldre og jeg har en kompis som får kjøre bilene men da kommer det med hvem man stoler på igjen. Nabodama spurte faktisk om å få låne E34en bort å hente en unge i ett barneselskap, jeg sa tvert nei! Ho ble litt snurt tror jeg men det får så være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hva synes dere om å låne bort bilen? Jeg kan godt gjøre det til familie, men det sitter litt langt inne å låne den bort til venner. Synes nesten det er litt frekt å spørre om sånt, spesielt når jeg kun har én bil og ønsker å disponere den som jeg selv ønsker. Fattern og bestekompis (samt nestbestekompis) får låne uansett, alle andre er vurderingssak i aktuelle øyeblikket, samt at det kommer selvsagt an på hvilken bil det er snakk om. Kjedelig motor = trenger du bilen, vær så god! Frisk og artig bil = jeg ville gått rundt bekymret hele tiden så jeg vil aller helst ikke låne bort. Bor i Oslo, de fleste av mine venner har ikke bil, så jeg syns ikke det er frekt om noen spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Nope... ingen utenom min bedre halvdel får låne mine biler. Dette er mest av praktiske årsaker hvis det skulle skje noe med bilene. Jeg vil ikke at en bil evt. skal være det som ødelegger et vennskap (les: pengespørsmål kan ødelegge selv det beste vennskap). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hva synes dere om å låne bort bilen? Jeg kan godt gjøre det til familie, men det sitter litt langt inne å låne den bort til venner. Synes nesten det er litt frekt å spørre om sånt, spesielt når jeg kun har én bil og ønsker å disponere den som jeg selv ønsker. Jeg hadde ikke lånt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Spørsmål til kloke sjeler med god smak. Har en skibsplast, som kom originalt med rød stripe over fenderlista. Kanskje tidsriktig, men er det ikke egentlig penest uten? Har nettopp malt fra fenderlista og opp, og er usikker på om jeg skal ha på folie/male rødt igjen... Tidligere utgaver av denne båten ble levert i fargene turkis og rød/oransj, men de siste utgavene (denne er fra 1985) var kvit og rød... Blå stripe er også under vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hva synes dere om å låne bort bilen? Jeg kan godt gjøre det til familie, men det sitter litt langt inne å låne den bort til venner. Synes nesten det er litt frekt å spørre om sånt, spesielt når jeg kun har én bil og ønsker å disponere den som jeg selv ønsker. Nei jeg trenger den - er et veldig enkelt og ærlig svar. =) Ikke si ja hvis du vil si nei, og ikke si nei hvis du egentlig vil si ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Spørsmål til kloke sjeler med god smak. Har en skibsplast, som kom originalt med rød stripe over fenderlista. Kanskje tidsriktig, men er det ikke egentlig penest uten? Har nettopp malt fra fenderlista og opp, og er usikker på om jeg skal ha på folie/male rødt igjen... Tidligere utgaver av denne båten ble levert i fargene turkis og rød/oransj, men de siste utgavene (denne er fra 1985) var kvit og rød... Blå stripe er også under vurdering Nydelig... la den være som den er. Jeg vurderer sterkt å kjøpe en Wesling som på mange måter er en moderne utgave av den aktuelle Skibsplasten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hva synes dere om å låne bort bilen? Jeg kan godt gjøre det til familie, men det sitter litt langt inne å låne den bort til venner. Synes nesten det er litt frekt å spørre om sånt, spesielt når jeg kun har én bil og ønsker å disponere den som jeg selv ønsker. hmm...der er jeg veldig annerledes enn alle andre som har skrevet her...er du kompis med meg, så lån bilen..no stress pappa låner bilen, begge brødrene mine... har vel 10 kompiser som byttelåner biler eller låner bort bilen til hverandre når vi trenger... Det går i X6 X6 F01 F10 E61 A212 W219 w221 w220 ... Men nå stoler vi på hverandre, og det har vært kræsj involvert men det har alltid blitt ordna opp i, så er lissom ikkeno stress... Jeg personlig har smadra bilen til bestekompisen min, var enten å kjøre inn i en haug av barnehagebarn eller i fronten på en caravelle... skadene kom på 60k... men alt ordna seg og vi er bestekompiser fremdeles Men virker som jeg egentlig ikke burde låne bort bilen til noen fra bimmers...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Spørsmål til kloke sjeler med god smak. Har en skibsplast, som kom originalt med rød stripe over fenderlista. Kanskje tidsriktig, men er det ikke egentlig penest uten? Har nettopp malt fra fenderlista og opp, og er usikker på om jeg skal ha på folie/male rødt igjen... Tidligere utgaver av denne båten ble levert i fargene turkis og rød/oransj, men de siste utgavene (denne er fra 1985) var kvit og rød... Blå stripe er også under vurdering Syns faktisk du burde få på den røde stripa! Syns båten ser litt kjedelig ut slik den ser ut nå, og den røde stripa er absolutt tidsriktig. Nydelig... la den være som den er. Jeg vurderer sterkt å kjøpe en Wesling som på mange måter er en moderne utgave av den aktuelle Skibsplasten... Lingebåtene er geniale konstruksjoner.. Drømmer selv om en Windy 7800, konstruert av samme mannen.. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 hmm...der er jeg veldig annerledes enn alle andre som har skrevet her...er du kompis med meg, så lån bilen..no stress pappa låner bilen, begge brødrene mine... Er det ikke slik at dere i norsk forstand egentlig har bilene sammen... "storfamilieøkonomi"... kalles det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Spørsmål til kloke sjeler med god smak. Har en skibsplast, som kom originalt med rød stripe over fenderlista. Kanskje tidsriktig, men er det ikke egentlig penest uten? Har nettopp malt fra fenderlista og opp, og er usikker på om jeg skal ha på folie/male rødt igjen... Tidligere utgaver av denne båten ble levert i fargene turkis og rød/oransj, men de siste utgavene (denne er fra 1985) var kvit og rød... Blå stripe er også under vurdering Den røde stripa er jo en del av varemerkt til Skibsplast så jeg ville satt den på igjen, da ser båten mer helhetlig ut Er like originalfreak når det kommer til båt som med bil Stripa opp en 7600 Dynamic jeg hadde med nye striper fra Scand, gjorde seg meget bra kontra uten syens jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Låner ikke bort. Men sitter med følelsen av at noen kan "ta litt av" pga motor og at den er leken. Ikke noe fartsvidunder men de fleste eier ikke hk på bila så da tror jeg at noen kan ta litt av som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Syns du skal ha stripa!! Hadde denne Angra som en dust på at e solgte den. Hadde gjort seg med et prosjekt. Men tiden sto får utflytting, så da gikk båten alt for billig... Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hva synes dere om å låne bort bilen? Jeg kan godt gjøre det til familie, men det sitter litt langt inne å låne den bort til venner. Synes nesten det er litt frekt å spørre om sånt, spesielt når jeg kun har én bil og ønsker å disponere den som jeg selv ønsker. Faren min får låne bilen, men han vil ikke fordi han vet hvor nøye jeg er. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg