Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er helt sant, men jeg har det med å bli glad i bilene og denne har jo vært med meg en stund nå. Nærmere bestemt 3,5 år og 60 000 km, har aldri hatt en bil så lenge før :P Men ja, den blir nok rimelig fort glemt når drømmebilen står i gården her i morgen forhåpentligvis :cool:

Nei den går i innbytte :)

ahaaa! i hva da? og hvor ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannsikker er viktig og kamera er viktig. Leste og det at mangen av dei appene som originalt låg på S4 og S3 er nå fjernet (kan lastes ned i Play) stemmer det? Har lagd ei mappe på s4' min som heter vas, der for alt unødvendige inn...

Husker jeg hadde den der første android tlf til Sony, Xperia mini eller hva den heter, det var noe møkk :P

Får teste di litt idag før jeg bestemmer meg :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster slike 19" Alpina-felger? Forelska i looken!!

4c59d569-7b79-59f5.jpg

BMW_ALPINA_B3_BITURBO_03.jpg

Og for nysgjerrighetens skyld, vet noen om hva norske prisen er på Alpina B3 F30? :)

Edit: Og hvor kan jeg få kjøpt felgene i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzunami: Ja må være litt bråkjekk med tanke på at den stillingen hadde over 500 søkere... Nei har ikke søkt på Tesla i denne omgang, gjorde det i fjor og glemte å endre navn på dokumentet da jeg søkte på Birger N Haug...

Ble ferdig med samtalen nå...får se åssen det går :)

Tror mine snapvenner har skjønt hvor jeg var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzunami: Ja må være litt bråkjekk med tanke på at den stillingen hadde over 500 søkere... Nei har ikke søkt på Tesla i denne omgang, gjorde det i fjor og glemte å endre navn på dokumentet da jeg søkte på Birger N Haug...

Ble ferdig med samtalen nå...får se åssen det går :)

Tror mine snapvenner har skjønt hvor jeg var...

500 søkere? ja da må man skille seg litt ut i bunken, eller enda bedre, å ikke gå i bunken ;)

Birger N Haug du liksom? :P måtte kjapt inn og sjekke, kommer og bestiller en RS en dag jeg da ;)

edit. eller du skal jo ikke akkurat selge bil så.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ikke planer om familie, og håper det forblir sånn noen år til :) Blir for fort lei til å ha noe bil lenge likevell. Tipper jeg vill ha den toppen 1 år.

Forsåvidt enig ang bensinmotor, men forsikring er mye vanskeligere på den, samt noe høyere forbruk(det kan jeg leve med da), men totalt sett blir den en del dyrere i drift.

E92 er vanskelig å forsikre der jeg har rimelig forsikring. Er kun 320i/d og 325d som ikke er "svartelistet".

E60 derimot kan jeg fint forsikre en 535D 286hk får 10k i året fullkasko 20 000km. 325d koster ca samme. Pris på bensiner får jeg ikke opp.

328n min og var svartelista, den nekta de å forsikre :P men fikk den igjennom nå får 2 mnd siden.

Er rundt 300 jeg ser for meg å legge i dette, tror det bør være nok til et greit eksemplar.

Hvorfor er 328'n svarte lista? Oo

Trur aldri jeg har hatt problem med å få forsikra noen ting som helst jeg xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg gikk glipp av lyd-diskusjonen baki her.

Det er ingenting, og da mener jeg -ingenting-, som slår lyden av Ferrari F40 LM.

2.9 liter twin turbo V8

Jeg får en halvfeit av dette klippet - fra 00:57 er det bare latterlig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner jeg ut om min e36 320i vanos 1992 model har LSD 25%diff brems ?

Jekk opp bilen bak og vri på et av hjula, hvis det hjulet du vrir på snurrer og ikke det andre så har du vel ikke. Hvis jegvikke tar helt feil :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...