Mr Mykland Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Er det teknisk mulig med det karroseriet? Tror ikke de godkjenner det siden rå karroseriet ikke "tåler" så mye hester Men skal ikke si sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Er det teknisk mulig med det karroseriet? Tror ikke de godkjenner det siden rå karroseriet ikke "tåler" så mye hester Men skal ikke si sikkert Var det jeg lurte på xD M3 bredda touring med m5 v8 Oo det hadde vært skam rått! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hadde ikke ssp bygget en m3 med m5 v8 som var godkjent ? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hadde jo vært sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Alt skulle jo vært lov til å godkjenne -.- så lengst man har bremser og sveisa inn forsterkninger sånn at det holder Jævla bt i Norge -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Du som har så mye å gjøre på jobb kan jo ringe bt og høre med de om det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Får ringe de i morgen Hvis jeg husker det xD Sent from my iPhone using Tapatalk Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Men jeg mener ssp hadde bygget en med v8 i tiden. Der var vell å merke en coupe. Men forde Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Alt skulle jo vært lov til å godkjenne -.- så lengst man har bremser og sveisa inn forsterkninger sånn at det holder Jævla bt i Norge -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Alt er i utgangspunktet lovlig i Norge, du må bare dokumentere at det faktisk er slik som du sier det er. Så med mindre du er siv-ing innen kjøretøy elns er det jo bare å ta seg en tur til tüv. Får du dem til å anbefale at dette virkelig er god fisk er SVV etter hva jeg leser veldig medgjørlige. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Men jeg mener ssp hadde bygget en med v8 i tiden. Der var vell å merke en coupe. Men forde Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Joda.. Her er en på Finn.no, riktig nok solgt.. Så det stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Joda.. Her er en på Finn.no, riktig nok solgt.. Så det stemmer det Ssp får jo godkjent hva som helst da Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hva er forskjellen på Uberegnelig og Utilregnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hva er forskjellen på Uberegnelig og Utilregnelig? Vanskelig å estimere hva som kan skje & Vanskelig å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hva er forskjellen på Uberegnelig og Utilregnelig? Meg på fylla, ganske så uberegnelig når jeg blir småfull og utilregnelig når jeg strengt tatt burde vært i senga... :drink: adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg