Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer jo ann på hva man gidder, det dobbelte tviler jeg på, men får man på en eller annen hyper racing sylinder, simonini eller parmakit begynner det å hjelpe.. Dette er originalt stempel, trimsylinder skal på :P

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Nå skrev jeg ordet nesten, og da mente jeg nesten, men var da flere som gjorde 140

(dette var riktignok målt i bil bak)

Gikk naturlignok lite i orginale stempler.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg var fornøyd endag jeg kjørte mopeden hjem fra jobb og klarte å holde meg bak en trailer hele veien hjem (han kjørte maks på fartssperra omtrent hele veien P)

tempo re50r med am6motor, uplombert, funka bra de dagene alt funket :P.

har nå handlet meg lik moped som førstemopeden min (la vell ut bilde på henger'n her en tid tilbake)

tempo tiger 520 :)

satt å googla etter trimsylinder her om dagen da, så får se om det brått blir det :P (var "drømmen" når jeg hadde den første husker jeg)

deilig å kjøre med alikevell da, klarer 55-60 på flata, men en 25-35 oppover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jo deg fra MP jeg, selv kjøpte jeg ny moped(Husqvarna CH Racing) og kjørte stort sett uplombert. Tror det gikk 5 uker og ca. 200 mil før jeg mista skiltene med trim montert. Det var på Bryn i Oslo ved Bryn Senter opp mot Østensjøvannet, og med subbende fotvilere i S kombinasjonen der. Fikk politiet i møtet hvor de snudde og fikk stoppa meg. De hadde en hyggelig tone frem til de fikk se vognkortet og så at dette slettes ikke var noe lettsykkel(veldig lik husky SM125).

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til bare rett over millionen også!

koster vel 1.100.000 for manuell og 1.092.000 for PDK

Det er ikke så verst pris mtp at det er en ekte "supersportslig" Porsche med 340 hk! Hadde fått tidenes dilemma om jeg hadde hatt en million: brukt F430 eller en slik splitter ny Cayman GTS. Blir vel brukbar pris etter noen år, perfekt til midtlivskrisa mi LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket år var dere på mp? Var det slik at dere var der videre etter dere fikk lappen på bil? Var der mine skarve to år før jeg trasket videre :)

Er der enda, hatt billappen i over ett år :P men holder fortsatt på med lettsykkel-prosjektet mitt og er kanskje over gjennomsnittet interessert i totakt og mc :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...