turbina10 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Er dette deg? Sitter du alltid på Bimmers? Nope er i form jeg men ja er mye på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Pappa skriver "Dear" i begynnelsen av alle e-poster, men ikke til svensken Jan, fordi Jan betyr kjære på urdu. JEG syns det er smålættis, hvertfall Shattered, wicky124 og majuz reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Pappa skriver "Dear" i begynnelsen av alle e-poster, men ikke til svensken Jan, fordi Jan betyr kjære på urdu. JEG syns det er smålættis, hvertfall Skriver han til dere på Urdu? Hva betyr "dear" der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Nei, glemte å presisere: det er snakk om utgående e-poster på engelsk (forretnings e-poster) Jan på urdu = kjære. Enda mer direkte oversettelse blir "liv", altså "livet mitt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Når dere bestiller varer på Koed, får dere også kun valget om å få det levert med "BRING Carryon Business bulksplit" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Når dere bestiller varer på Koed, får dere også kun valget om å få det levert med "BRING Carryon Business bulksplit" ? Nei, jeg får Carryon Homeshipping bulksplit, en setning jeg liker å si fort med litt østfold-slæng Du har mest sansynlig registrert deg som firma eller leverer til firmaadresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 En ting jeg finner irriterende med Z2 er at hørehøyttaleren (for telefonmottak) er jævlig høylytt. Personen ved siden av kan sitte og høre alt om du har mer enn laveste volum. Også får jeg ikke vedlagt bilder på forum. Trykker "vedlegg bilder" og den lar deg bare ta bilder med kameraet, Samsungen lot deg bla gjennom galleriet. Mange slike småirritasjoner, men det er vel kanskje ubetydelige argumenter mot awesomeness of telefonen generelt. Jeg bruker tapatalk på Z2'n min, funker fint å legge til bilder da Sent fra min D6503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 noen som skal fra oslo til sørlandet som kunne plukket med seg noen hjul for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Ikke bra. http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/Stakk-av-etter-trafikkulykke-2611363.html#.U4LmnPmSz3Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Denne lyden!!!!!! HERREGUD EARGASM Lite slår gammal Ferrari-lyd! Snart kommer vel en eller annen med en E30 og prøver å motsi deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48724934 En av mine store drømmebiler... majuz og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Jeg bruker tapatalk på Z2'n min, funker fint å legge til bilder da Sent fra min D6503 via Tapatalk Prøvd det, men likte ikke Tapatalk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg