noekult Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Vardia. Vær litt forsiktig http://www.dn.no/nyheter/finans/2014/05/22/Forsikring/vardia-taper-mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/utrolige-historier/blind-banket-opp-doev/a/166286/ Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Jeg har så lyst på hus... Med veranda... Lyst til å måtte klippe gress og male, si hei til den irriterende naboen som lurer på om jeg kan låne han 1 liter bensin til klipperen hans... Bæææh... Har 3 mål med plen jeg. Å sånn som graset vokser nå Mats, så kan jeg ikke si at det er det morsomste jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Jeg har så lyst på hus... Med veranda... Lyst til å måtte klippe gress og male, si hei til den irriterende naboen som lurer på om jeg kan låne han 1 liter bensin til klipperen hans... Bæææh...Du er ikke den eneste, sikler på finne hver dag.. Satser på Mamma eller Pappa vil stille som sikkerhet.. Sent fra min D6503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Du er ikke den eneste, sikler på finne hver dag.. Satser på Mamma eller Pappa vil stille som sikkerhet.. Sent fra min D6503 via Tapatalk Håper på det beste for din del! Dessverre gjør ikke mine det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Noen her som vet hvordan det ville funke å koble hydraulisk håndbrekk inn på kretsen mellom hovedsylinder og abs sentral (og nappe ut sikring til abs når man skal bruke det) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Vær litt forsiktig http://www.dn.no/nyheter/finans/2014/05/22/Forsikring/vardia-taper-mer Tviler på det er noe problem, men noen lojal kunde er jeg ikke uansett, jeg hopper til den som gir meg best pris i forhold til vilkårene. If er ikke langt unna i pris for min del, så er ikke usannsynlig at jeg havner der. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Finn.no nede for flere? Brukte jo bare 40 min. på å skrive bilannonse. BALLE. Edit: Nevermind, nå er de visst oppe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Virker som om det kommer og går litt, var det samme i gårkveld også. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Finn.no nede for flere? Brukte jo bare 40 min. på å skrive bilannonse. BALLE. Edit: Nevermind, nå er de visst oppe igjen. Knuste et tastatur i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Knuste et tastatur i stadFordi finn.no var treigt? Anger management Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Fordi finn.no var treigt? Anger management Skulle bare vise en annonse til broren min men fikk aldri gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Sånn... Nå får vi se da, om CRXen blir solgt. Nå er det hvertfall ingen motorlampe som lyser og ingen drivknute som lager lyd under kjøring, pluss at den er akkurat EU-godkjent. Lagt den ut til det som i teorien er riktig pris, og i begynnelsen av sesongen, så bedre forhold blir det ikke. Håper jeg får rundt 30.000 kr. for den. Har lyst på MR2 fra tidlig 2000-tallet som sommerbil etter denne (de i min prisklasse er crappy, må sikkert spare endel mer for å få en i god stand). Svart MR2 Spider med rød interiør og midtmontert motor er litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Skulle jeg hatt mr2 så hadde det blitt forrige modellen med targa, synes de kan bli småtøffe når de er gjort riktig! Nyeste versjonen ser jo bare skiiikkelig frisør ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg