Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på hus... Med veranda... Lyst til å måtte klippe gress og male, si hei til den irriterende naboen som lurer på om jeg kan låne han 1 liter bensin til klipperen hans... Bæææh...

Har 3 mål med plen jeg. Å sånn som graset vokser nå Mats, så kan jeg ikke si at det er det morsomste jeg gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på hus... Med veranda... Lyst til å måtte klippe gress og male, si hei til den irriterende naboen som lurer på om jeg kan låne han 1 liter bensin til klipperen hans... Bæææh...

Du er ikke den eneste, sikler på finne hver dag.. Satser på Mamma eller Pappa vil stille som sikkerhet..

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste, sikler på finne hver dag.. Satser på Mamma eller Pappa vil stille som sikkerhet..

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Håper på det beste for din del! :love: Dessverre gjør ikke mine det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er noe problem, men noen lojal kunde er jeg ikke uansett, jeg hopper til den som gir meg best pris i forhold til vilkårene. :) If er ikke langt unna i pris for min del, så er ikke usannsynlig at jeg havner der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn... Nå får vi se da, om CRXen blir solgt. Nå er det hvertfall ingen motorlampe som lyser og ingen drivknute som lager lyd under kjøring, pluss at den er akkurat EU-godkjent. Lagt den ut til det som i teorien er riktig pris, og i begynnelsen av sesongen, så bedre forhold blir det ikke. Håper jeg får rundt 30.000 kr. for den.

Har lyst på MR2 fra tidlig 2000-tallet som sommerbil etter denne (de i min prisklasse er crappy, må sikkert spare endel mer for å få en i god stand). Svart MR2 Spider med rød interiør og midtmontert motor er litt tøft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...