Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

 

Skulle det der være morsomt?!

 

 

Sånn... Nå får vi se da, om CRXen blir solgt. Nå er det hvertfall ingen motorlampe som lyser og ingen drivknute som lager lyd under kjøring, pluss at den er akkurat EU-godkjent. Lagt den ut til det som i teorien er riktig pris, og i begynnelsen av sesongen, så bedre forhold blir det ikke. Håper jeg får rundt 30.000 kr. for den.

 

Har lyst på MR2 fra tidlig 2000-tallet som sommerbil etter denne (de i min prisklasse er crappy, må sikkert spare endel mer for å få en i god stand). Svart MR2 Spider med rød interiør og midtmontert motor er litt tøft :)

 

 

hmm..skulle kjøpt den av deg for 15 as :P Men ja...ta meg med på en kjøretur i den før den blir solgt...digga den jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..skulle kjøpt den av deg for 15 as  :P Men ja...ta meg med på en kjøretur i den før den blir solgt...digga den jo :)

Da må du være rask :P To til som vil prøvekjøre! Inkludert han som solgte meg BMWen hos Bavaria  :headbang: Drømmebilen hans da han var liten, sa han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du være rask :P To til som vil prøvekjøre! Inkludert han som solgte meg BMWen hos Bavaria  :headbang: Drømmebilen hans da han var liten, sa han :)

 

 

what? Du fikk jo nesten ikkeno respons sist den lå ute til 15?? men ja..er riktig sesong nå samt du har fjerna de stygge felgene :P

 

Hvorfor står det forresten (Integra S2000 Prelude Skyline 200SX NSX MR2 MX5 M3 GTi) nederst i annonsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what? Du fikk jo nesten ikkeno respons sist den lå ute til 15?? men ja..er riktig sesong nå samt du har fjerna de stygge felgene :P

 

Hvorfor står det forresten (Integra S2000 Prelude Skyline 200SX NSX MR2 MX5 M3 GTi) nederst i annonsen?

Fordi da hadde den diverse feil, nå er det så godt som ingen feil.

 

Og fordi jeg vil ha treff fra folk som ser etter billige morobiler :P Ikke mange som leter spesifikt etter CRX!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja....sånne søkeord? visste ikke at finn hadde sånt jeg...men ha håper du blir kvitt den nå....så kan du bruke alle penga på å skaffe deg mer utstyr på treern :P

Nei as, den er fullspec'et og god allerede, alt som jeg ikke tok med anser jeg som overflødig utstyr (aka bortkastede penger!).

 

Finn.no gir ikke lov til slikt, men av og til kommer man unna med det ;D Mange som bare taster "S2000" i søkefeltet f. eks., så kan CRXen dukke opp.

Men, natta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det forresten (Integra S2000 Prelude Skyline 200SX NSX MR2 MX5 M3 GTi) nederst i annonsen?

Akkurat det der irriterer meg at enkelte gjør. Når jeg søker etter en bil jeg leter etter så vil jeg ikke ha opp all annen uinteressant dritt...Særlig på BMWer så får man opp mye 518 og 318 ræl til 5000 kr når man søker etter f eks 530 eller 335, mulig det bare er meg som irriterer meg over dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor søker man ikke, men spesifiserer antall hk, drivstoff, seter osv. Man kan også bruke andre tall enn de som man kan velge (på f.eks. HK). Da får man som regel det man vil, gitt at annonsøren har lagt inn riktig info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor søker man ikke, men spesifiserer antall hk, drivstoff, seter osv. Man kan også bruke andre tall enn de som man kan velge (på f.eks. HK). Da får man som regel det man vil, gitt at annonsøren har lagt inn riktig info.

Jepp, ikke verre enn det. Treffe jo aldri bra på bare søkeord uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gave fra han far, ska ratte ferrari og lamborghini til høsten :D er ett firma som driver med superbil-utleie :) mistenker det er ment mest som motivasjon for at jeg ska beholde lappen i sommer :P

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor søker man ikke, men spesifiserer antall hk, drivstoff, seter osv. Man kan også bruke andre tall enn de som man kan velge (på f.eks. HK). Da får man som regel det man vil, gitt at annonsøren har lagt inn riktig info.

Sant nok, har gått mer og mer over til å benytte dette. Litt tungvint men man får iallfall det man leter etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...