Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe... Det har noe med hvor jeg var, ikke hva jeg gjorde å gjøre! Har forøvrig snart logget 100 slike nå. Skal ta mange flere i Oslo så fort jeg får tid, men i dag fristet det å jobbe lenge med fint vær og greier, og ikke minst 100% hele dagen... Sikkert tjent mellom 7 og 10 lapper i dag...  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort bil, rødt interiør :mrgreen: Nam :D

 

Jupp! Akkurat slik jeg foretrekker det! Det er faktisk favorittkomboen min på lekebiler... Hadde jeg hatt mulighet til å kjøpe ny lekebil så hadde jeg gått for svart/rødt hver gang (om det gikk ann seff). Derfor kjøpte jeg E30 cab'en usett av et annet Bimmers-medlem, fordi jeg måtte bare ha ;)

MR2en som jeg har lyst til å kjøpe blir sort/rødt den og!

Dette er vel en import fra Canada hvis jeg husker riktig? Levert fra fabrikk som en LE med rødt skinn og med spoiler bak. Går oppe på Eidsvoll nå.

Ja, ikke importert av meg, men... Hvordan ser du at den går på Eidsvoll? Så på vegvesen.no -> Kjøretøyopplysninger at den ble solgt i 2011 (jeg solgte den i 2009 til en tannlege).

 

Det var første sportsbilen min og den gav meg ordentlig blod på tann for lette tosetere som elsket å bli kjørt! Ofte lurt på om jeg skal sporet den opp igjen, kjøpe den tilbake (hvis eier sa seg enig selvsagt), oppusse den til å bli helt strøken (ikke det vanskeligste i verden mtp deletilgjenglighet, også for akkurat den spesialmodellen)  og bare beholdt den for alltid. Akkurat nå hadde jeg faktisk hatt god råd med bra margin for skikkelig vedlikehold av en slik bil og, det hadde jeg dessverre ikke på den tiden... MX-5en var faktisk en byttehandel mot min gamle Golf Mk1 som hadde kjørt ca. 110.000 km.!

 

Men det blir nok bare med tanken, så mye annet jeg har lyst til å oppleve også!

 

Ja så deg på lang avstand.... digg vær å kjøre chille sommerbiler på as :)

 

Helt enig, skikkelig deilig å bare ta en kjøretur for å ta en kjøretur i en kul bil på en fin dag. Det kommer jeg til å savne skikkelig. Finn en billig MX5 til meg!? ;p

 Jeg stoppet faktisk rett ved, tenkte du kaaanskje ville snu og chatte, men du kom ikke så stakk jeg bare (var uansett på vei til en annen kompis som også ville kjøre CRXen før den ble solgt :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle meg hvilken religion disse menneskene hadde? Og hvorfor du ikke har linket til dette og skrevet masse om indiske stammer??

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/india/indisk-politi-kvinne-straffet-med-gjengvoldtekt/a/10120872/

 

Fordi jeg ikke tilbringer dagen med å scanne alt av nyhetsartikler :) Fint om du adresserer hva du ser på som bullshit, ellers konkluderer jeg med at du ikke har noen argumenter imot ;)

 

Kommentaren til nyhetsartikkelen var litt flåsete, men føler jeg utdypet bakgrunnen for kommentaren på en relativt skikkelig måte.

Du må gjerne være uenig og balansere mine synspunkter med et annen mening, men prøv å heve debatten litt i så fall ved å svare noe annet enn "masse bullshit…"  Det er masse oppegående pakistanere her på forumet, prøv å være en av de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...