Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det var noe slikt jeg antok... At siden 7-serien er flaggskipet (teknologisk sett) så vil de lansere en ny bokstav hver gang den modellen kommer ut. De vil ikke gå tom for bokstaver ila. våres levetid hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok litt tidlig ute med de bastante meningene dine som vanlig, Fredrik. Dette er en veistrekning hvor veien nylig har blitt avgravd rundt 10 steder grunnet ny drenering. De er godt skiltet, og i tillegg er det ikke noe problem å kjøre 70 km/t over de (som er fartsgrensen på stedet), altså ingen grunn til å bremse ned. 

 

Nok en ulykke forårsaket av uoppmerksomme bilister...

 

Ser forresten at jeg har blitt diskutert litt de siste sidene, vil helst ha meg frabedt noe mer synsing og meninger om at jeg er samme person som Merrushe, Erebus....whatever, siden det har vist seg flere ganger at det ikke stemmer, nå nylig ved IP-adresse også.

Hehe, ett siste forsøk på å holde liv i bålet? :P

Det er jo ikke til å stikke under en stol at mange av ulykkene på norske veier skyldes dårlig veistandard, kanskje ikke akkurat i dette tilfellet (selv om det ble nevnt at F10en bremset for ett hull i veien).

Det øvrige trenger du forøvrig ikke prøve å bortforklare en gang, der er jeg og flere andre her inne ganske sikre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil gjette på hvilken ny teknologi vi vil se i G11 da? Slik jeg ser det så er teknologien hele poenget med slike biler (A8, 7-serie, S-klasse). Ting som man ikke finner i andre biler. Ting som vil fremstå som futuristisk men som gjennomsnitts mellomklassebilen vil ha rundt 15 år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90, on 30 May 2014 - 22:39, said:
Hehe, ett siste forsøk på å holde liv i bålet? :P

Det er jo ikke til å stikke under en stol at mange av ulykkene på norske veier skyldes dårlig veistandard, kanskje ikke akkurat i dette tilfellet (selv om det ble nevnt at F10en bremset for ett hull i veien).

Det øvrige trenger du forøvrig ikke prøve å bortforklare en gang, der er jeg og flere andre her inne ganske sikre nå :)

 

 

 

Folk på sinnsykehus er også ganske sikre på at de ser rosa elefanter i bikini - det betyr ikke nødvendigvis at det er tilfelle. 

Du har tidligere bedt moderatorer sjekke IP adressene og fått negativt svar - nå må du slutte å jage den hvite hvalen.

 

Dette er meg forresten...

 

 

really-fat-guy-on-computer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil gjette på hvilken ny teknologi vi vil se i G11 da? Slik jeg ser det så er teknologien hele poenget med slike biler (A8, 7-serie, S-klasse). Ting som man ikke finner i andre biler. Ting som vil fremstå som futuristisk men som gjennomsnitts mellomklassebilen vil ha rundt 15 år senere.

Jeg tror ikke man vil se så veldig mye "grensesprengende" når det gjelder utstyr, her er det som regel Mercedes som er best i klassen. Derimot vil mye av G11 være i karbon og andre lettvektsmaterialer, og det virker som om det er det som er fokuset nå.

 

Edit: Jeg gir opp, jeg gidder ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90, on 30 May 2014 - 22:39, said:

Hehe, ett siste forsøk på å holde liv i bålet? :P

Det er jo ikke til å stikke under en stol at mange av ulykkene på norske veier skyldes dårlig veistandard, kanskje ikke akkurat i dette tilfellet (selv om det ble nevnt at F10en bremset for ett hull i veien).

Det øvrige trenger du forøvrig ikke prøve å bortforklare en gang, der er jeg og flere andre her inne ganske sikre nå :)

 

 

 

Folk på sinnsykehus er også ganske sikre på at de ser rosa elefanter i bikini - det betyr ikke nødvendigvis at det er tilfelle. 

Du har tidligere bedt moderatorer sjekke IP adressene og fått negativt svar - nå må du slutte å jage den hvite hvalen.

 

Dette er meg forresten...

 

 

really-fat-guy-on-computer.jpg

Tenkt på å legge på deg litt eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil gjette på hvilken ny teknologi vi vil se i G11 da? Slik jeg ser det så er teknologien hele poenget med slike biler (A8, 7-serie, S-klasse). Ting som man ikke finner i andre biler. Ting som vil fremstå som futuristisk men som gjennomsnitts mellomklassebilen vil ha rundt 15 år senere.

 

 

er nok mercedes sin nye S klasse de må matche....det er vel nye målestokken i klassen... skal en del til for å komme over der...Men bmw klarer nok å komme litt på toppen igjen på en eller annen måte :P

 

 

Kan virke som jeg er mercefanatiker...Men en sjuer vil alltid ha en større plass i hjertet mitt enn en s-klasse.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok mercedes sin nye S klasse de må matche....det er vel nye målestokken i klassen... skal en del til for å komme over der...Men bmw klarer nok å komme litt på toppen igjen på en eller annen måte :P

 

 

Kan virke som jeg er mercefanatiker...Men en sjuer vil alltid ha en større plass i hjertet mitt enn en s-klasse.... :)

F01 er helt klart utdatert i forhold til nye S klasse ja, det er det ingen tvil om :) Men det skal bli spennende å se hvilken vei BMW tar i 2016 når denne skal erstattes, frem til da så er det S klassen som har tatt sin gamle trone.

Det jeg er mest nysgjerrig på er den store V12 coupeen det går rykter om at BMW planlegger, er dette tilfelle så på høy tid sier jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke man vil se så veldig mye "grensesprengende" når det gjelder utstyr, her er det som regel Mercedes som er best i klassen. Derimot vil mye av G11 være i karbon og andre lettvektsmaterialer, og det virker som om det er det som er fokuset nå.

Alltid vært fan av lette biler så det tyder bra for BMW-fremtiden! Kanskje karbonfiber blir mye billigere også når materialet endelig vil komme i masseproduksjon! i3 kan ikke bidra nok med reduksjon av CF produksjonskostnad...

 

er nok mercedes sin nye S klasse de må matche....det er vel nye målestokken i klassen... skal en del til for å komme over der...Men bmw klarer nok å komme litt på toppen igjen på en eller annen måte :P

 

 

Kan virke som jeg er mercefanatiker...Men en sjuer vil alltid ha en større plass i hjertet mitt enn en s-klasse.... :)

S-klasse har alltid vært målestokken :) Husker jo når radarbasert avstandsholder kom for ca. 15 år siden, i en S-klasse, det virka helt villt futuristisk... Nå kan man ha det som tilvalg i nesten alle nye biler :P

Som alltid er konkurranse bare bra, både C-klassen og S-klassen vil pushe BMW til å levere et enda bedre produkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det øvrige trenger du forøvrig ikke prøve å bortforklare en gang, der er jeg og flere andre her inne ganske sikre nå :)

 

Jeg prøver ikke å bortforklare noe som helst jeg, men du gir deg ikke på noe jeg vet du har feil på... så lenge hverken du eller moderatorer kommer med et eneste bevis på at vi er samme person, så kan du bare la være. Du egner deg nok ikke så god som detektiv som du selv tror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSJ. La ting ligge. Alle utenom deg og Merrusche er ferdige med denne samtalen. Er det ikke deg så GREIT fuck it! la livet gå videre!!!!

 

____________________________________

 

 

Nye S klassen har vel høvla over 7serien nå.... Markedet er igjen i behov for å vise seg frem...med store biler..mercedes rir bølgen med monsterbiler og monster motorer...bmw vil heller spare litt drivstoff og redde en plante...mercedes kjører over planten og dynkern i litt bensin samtidig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S-klasse har alltid vært målestokken :) Husker jo når radarbasert avstandsholder kom for ca. 15 år siden, i en S-klasse, det virka helt villt futuristisk... Nå kan man ha det som tilvalg i nesten alle nye biler :P

Som alltid er konkurranse bare bra, både C-klassen og S-klassen vil pushe BMW til å levere et enda bedre produkt!

Nåja, er vel strengt tatt 7 serien som har vært mest målestokk og bydd på mest innovasjoner de senere årene. Jeg tenker da på f eks Idrive (E65), Nigth Vision (E65), Xenon (E32) og navigasjon (E38) :)

Ja produsentene pusher hverandre til å stadig utvikle bedre biler og det tjener vi bilkjøperene meget godt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E32 er omtrent like pålitelig som en italiensk lommetyv da. Den er teknologisk overlegen W126, men det er også det ENESTE den har. 

Det er en grunn til at man ALDRI ser E32`er på veien lenger, mens det stadig tusler en fin SEL forbi på E6 med fornøyde passasjer og sjåfør om bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...