Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blitt tilbudt en 12v drill ifra bosch's proff serie til en veldig god penge, 850kr eller noe i nærheten der. Blir denne veldig svak til normalt husbruk? Bør jeg legge i en 1000 lapp til å gå for den 18v i den vanlige serien (grønn) istede?

Skrevet

Fått høre at 12v proff er like god som 18v grønn. Om ikke bedre! Men er vel noen her som kan rette meg ;)

Jeg har grønn i heimen og knall for husbruk. Batteriene varer leeeenge som er et pluss!

Skrevet
Fått høre at 12v proff er like god som 18v grønn. Om ikke bedre! Men er vel noen her som kan rette meg ;)

Jeg har grønn i heimen og knall for husbruk. Batteriene varer leeeenge som er et pluss!

Hmm. høres jo kurant ut. hehe hvordan går det å skru terrasse plank med en slik tro? Har så dårlig erfaringer med "svake" driller, så er ekstra skeptisk... hehe

Skrevet

Jeg satt på ett tak å skrudde selvborrende skruer i aluminiumsplater endel timer med en Bosch 12 volt, og det var ca 20 år siden, de har neppe blitt dårligere siden da? :)

Skrevet
ser igrunn ut som de bare har tak-senka den...

Hehehe.... det er nok større forskjell på dagens VW Beetle og Porsche 911 (997), men i et historisk perspektiv er du nærmere sannheten enn du aner. Den aller første Porschen ble utviklet i 1948 som modell 356 av Ferry Porsche og den var i praksis en VW boble (som var utviklet av Ferry´s far Ferdinand Porsche) med et enklere nytt karosseri og tilpasset motor og mekanikk. 356 var forgjengeren til modell 901... som senere på grunn av en rettighetstvist med Peugeot ble til modell 911.

Her poserer Ferry Porsche sammen med sin far Ferdinand Porsche i 1948 foran deres aller første produksjonssted i byen Gmünd i Østerrike (familien Porsche stammer fra Østerrike). Som man kan se mangler det ikke på inspirasjonskilder fra VW... :)

wjv7uxsxrifc7wf6on2e.jpg

Skrevet
Hø? Tøft :D Men er det den som blir med til ACR eller? Grattis

Den blir det å kjøre til ACR ja! :)

535i med manuell! :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...