Shattered Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Følger ikke med på noen av de seriene... Hvordan kan man ikke se på GOT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Ved å ikke skru den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Forresten...er 265-35-20 dim SUV dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Ved å ikke skru den på? Haha, hvis du ser første episode angrer du ikke Knallbra serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Haha, hvis du ser første episode angrer du ikke Knallbra serie. Jeg har hørt det er skikkelig bra, men syns ikke det er så spennende enda... er ferdig med hele sesong 1, når begynner det å bli bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hvordan kan man ikke se på GOT? det er veldig lett ska jeg si deg har sett endel episoder for stebroren min ser på det, fyfaen å kjedelig det virker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Forresten...er 265-35-20 dim SUV dekk? Passer nok på en m-klasse men neppe no g-wagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Trenger litt hjelp her! Kan det stemme at e36 320i lager en finere og høyere lyd enn e46 320i? (begge med 150hk motoren?) Føler at lyden på e46en min ikke er like "grov" som på e36. Kan dette stemme eller er jeg på bærtur nå? . Har fått inntrykk av at e36 "bråker" mer enn e46 (bortsett fra 330i og m3 da såklart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hvordan kan man ikke se på GOT? Hva er GOT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hva er GOT? game of thrones Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Trenger litt hjelp her! Kan det stemme at e36 320i lager en finere og høyere lyd enn e46 320i? (begge med 150hk motoren?) Føler at lyden på e46en min ikke er like "grov" som på e36. Kan dette stemme eller er jeg på bærtur nå? . Har fått inntrykk av at e36 "bråker" mer enn e46 (bortsett fra 330i og m3 da såklart) E46 er litt mer lyd dempet originalt ja, samme for E34 og E39. Er på en måte litt mer "brom" i lyden på E34en kontra tilsvarende E39 Dagens sekser BMWer hører man jo knapt svive... Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 E46 er litt mer lyd dempet originalt ja, samme for E34 og E39. Er på en måte litt mer "brom" i lyden på E34en kontra tilsvarende E39 Dagens sekser BMWer hører man jo knapt svive... Tenkte meg det! Vet at interiør lydisolasjonen er mye bedre på e46 enn e36. Men etter å ha bytta mellom e36 og e46 flere ganger i det siste har jeg lagt merke til at e36en brøler mer enn e46en, og at selve motorstøyen på e46 er mer lyddempet og kjedelig enn e36. Savner å ha e36 nå! uff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 game of thrones Åja. Trodde GOT var navnet jeg. Ikke at noen ikke orka å skrive hele navnet Men ser uansett ikke på sånn tull. Må ha bil og/eller skytevåpen for å bli brukende. Pil og bue eller sverd er for kjedelig og gammeldags. Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Tviler på at du ser det på den måten når en pil står ut av ryggen din som en flaggstang Sjøbuse Pil og bue var særs effektivt det, på sin tid! Selv i dag bruker man det til å jakte, til og med Løve og bjørn ( darwin awards..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Tviler på at jeg er i fare for og bli skutt av pil og bue. Er nok mer i fare for og bli tatt med et mer moderne våpen da get. Og hva pokker har det med hva jeg syns er underholdende på tv å gjøre? Og som du sier så VAR det effektivt PÅ SIN TID. Det er langt i fra min tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg