Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag på vei til jobb så møtte jeg faktisk hele to E30er, og en på vei hjem. Det er gledelig å se at disse klassikerne fortsatt brukes i det daglige av noen og at dem er synlig på veien :)

Skrevet
@noekult: Og jeg som trodde at buffalo-skoa var høye!

Ja, jeg og, til jeg begynte å henge med disse jentene:

p5bofaoa0a9cey22jtw9.jpg

Møt Veronica, Pernille og Karine - superkoselige og kan feste som F ^^

Skrevet
Og du kan peke "Been, been, been, there done that!" ? Neida... skal værra snill je ama. Men er dette en tur på byen antrekk eller snakker vi konsert?

:lol: Vel, kanskje Veronica ikke er like ekstrem hver gang, men Pernille er helt der og Karine er bare søt som vanlig.

I dette tilfellet snakker vi Wave Gothiken Treffen - verdens største Goth-festival i Leipzig, Tyskland :) De er der nede nå :)

Edit:

Ho så jo riktig så fresk ut og vennina di, tross det rosa håret :wink:

Ja, hun har ADHD og er helt crazy på fester, men superkoselig samtidig :)

ukqmnoakagg2voynrboe.jpg

Edit 2:

Og hun kan noen triks og viser dem gjerne hvis hun finner en stang ;)

0opbmshq8svbq8uu564z.jpg

Skrevet

Klær er ingen hindring for å ha det moro sammen :D "Don't judge a book by its cover." som det så fint heter.

Men noekult, etter all den foto snakken fikk du meg til å få lysten på nytt objektiv igjen. Trenger sårt et objektiv over 100mm.

Skrevet

Det som er så fett med goth-miljøet (hvertfall det episke miljøet i Trondheim), er det at det er absolutt INGEN vold og alle kjenner alle. Alle joiner i helgen for å ha det fett sammen, blir gjerne en gjeng på 15-20 personer hver gang. Ikke minst så er det HELT fordomsfritt, så alle har det bare gøy sammen uansett hva du syns er fett eller ei, bare du er grei ;)

Ja, nytt objektiv, det er faen meg dyrt og for min del helt absurd å betale like mye som jeg skal betale for helt nytt kamera :P Fikk med en eks-fotograf venn til å bli med meg på lørdag. Skal prøve å finne et bra objektiv til å ta skarpe bilder av biler i fart. Skal jeg først se på det råeste av racerbiler per i dag så skal jeg prøve å få tatt bilder til krampa tar meg :P

Skrevet
Finnes det en fotobutikk i Tromsø?

Til å være den niende største byen i norge, med over 68.000 innbyggere så tror jeg sjansen for at dem har fotobutikk i Tromsø er relativ stor. :-)

Skrevet

Ja, nytt objektiv, det er faen meg dyrt og for min del helt absurd å betale like mye som jeg skal betale for helt nytt kamera :P Fikk med en eks-fotograf venn til å bli med meg på lørdag. Skal prøve å finne et bra objektiv til å ta skarpe bilder av biler i fart. Skal jeg først se på det råeste av racerbiler per i dag så skal jeg prøve å få tatt bilder til krampa tar meg :P

Ha dette i bakhodet som koster 4 laken. Eneste minuset er at det krever litt lys men gjør nytta si utenfor husets fire vegger. Også med bildestabilisator som kan komme til nytte ;)

Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

fish: så at det var 1 butikk. Men ingen FotoVideo elle japanfoto dessverre. (tenker på utvalget). :)

Skrevet

Aaah, spotify på øret, akkurat konsumert en større menge Lasagne, trålen er i havet for siste gang denne turen, og undertegnede gleder seg som en unge til å komme hjem til bilene sine i morgen, som venter på nye oppdateringer 8)

Skrevet

Woho Jørgen :D Da bi det hæla i taket! Ta bilder av lyktene når pærene er på plass da.

For de som vil se på hvordan Koenigsegg bli mekka sammen, Megafabrikker på Nat Geo HD nå klokka 20.00.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...