Parts24 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Bimmers-medlemmer har 5% rabatt, men vurderer å øke til 10% snart majuz og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 skal aldri kjøpe noe som helst fra parts24 liker og få delene mine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Vi sender jo ut lagervarer raskt, det er jo dette partikjøpet som havarerte litt. Men men, vi får bare stå på videre. turbina10, Julianv, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Jeg har ikke hatt noe særlig problemer med bestilling fra parts, Bimmers-medlemmer har 5% rabatt, men vurderer å øke til 10% snart Fører dere ikke SCC Spacere til E46 lengere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Alt kan skaffes - hvilken størrelse tenker du da? majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 hm, så sant det jeg skal ha er på lager så får jeg krysse fingra og la det stå te ok hm, trudde 3g skulle være bra nok, men har stort sett aldri mer enn "H" eller "H+" her og det funker somregel bra Hva betyr egentlig H/h+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Bimmers-medlemmer har 5% rabatt, men vurderer å øke til 10% snart Flott! Bestilling fra meg kommer i kveld eller i mårra, legger jeg inn rabattkode eller åssen funker det? Hva betyr egentlig H/h+? No idea, det som dukker opp når hastigheten er mellom "E" (edge) og 3G Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Flott! Bestilling fra meg kommer i kveld eller i mårra, legger jeg inn rabattkode eller åssen funker det? No idea, det som dukker opp når hastigheten er mellom "E" (edge) og 3G Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Ah, aldri tenkt på Men nå har jeg 4G, husker ikke hvordan det ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Flott! Bestilling fra meg kommer i kveld eller i mårra, legger jeg inn rabattkode eller åssen funker det? No idea, det som dukker opp når hastigheten er mellom "E" (edge) og 3G Sent fra min SM-G900F via Tapatalk H er "forbedret" 3G, H+ er enda et hakk bedre før 4G (G er tregest, så kommer E deretter 3G) Kort fortalt Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 H'en står for High-Speed Downlink Packet Access (HSDPA). H+ er en litt forbedret versjon, med litt høyere fart. HSDPA er faktisk raskere enn 3G. GSM (2G) < UMTS (3G) < HSDPA (3,5G) < LTE (4G) eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 hooi, der lærte jeg no nytt! virker somregel som 3g er raskere enn H her da, men sikkert bare tilfeldigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Det kan være fordi det går ufattelig sakte i det øyeblikket mobilen skifter mellom nettene. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 der sa du noe! for min har en tendens til å skifte mellom H og H+ hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49212534&searchclickthrough=true Årets optimist…? Verdt 150 på en god dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49212534&searchclickthrough=true Årets optimist…? Verdt 150 på en god dag... Har hørt at de er problembiler, dvs. ikke driftsikre... Fet bil å trimme i Gran Turismo (shitloads med powaaaah), men ville aldri eid. Får jo nyere Evo til samme prisen... Evt. luftkjølt 911 i god stand... Evt. såå mye annet i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg