Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Får jo nyere Evo til samme prisen... Evt. luftkjølt 911 i god stand... Evt. såå mye annet i god stand. ...eller E39 M5 og E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Dårlig vær i Skagerrak, fruen lager z'er og jeg hopper på bølgetoppene. Gøy. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg har ikke hatt noe særlig problemer med bestilling fra parts, Fører dere ikke SCC Spacere til E46 lengere? Jeg ventet en del men det er ikke parts 24 sin skyld, så fort de fikk det så kom innen 2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Ja har hatt en sj til skogsbil og di har en fantastisk fremkommelighet får man ombyggingskit til weber som selv en tømrer klarer og bygge det om ?Haha, jaja! Ikke noe problem! Kan være greit å få litt hjelp av noen som kan stille inn forgasseren:)Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Dårlig vær i Skagerrak, fruen lager z'er og jeg hopper på bølgetoppene. Gøy. Hva gjør du der? Fint på Folla idag. Strøket hav Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Har hørt at de er problembiler, dvs. ikke driftsikre... Fet bil å trimme i Gran Turismo (shitloads med powaaaah), men ville aldri eid. Får jo nyere Evo til samme prisen... Evt. luftkjølt 911 i god stand... Evt. såå mye annet i god stand. Faktisk veldig driftsikre biler Såklart kan ting skje, men det kommer som oftest av dårlig vedlikehold og grisekjøring. Deler kan være litt vanskelig å få tak i, men vi har enda ikke hatt problem med å få tak i noe til disse. Går forøvrig en svart gammel 3000GT VR4 her i Bergen med over 300k på telleren og er teknisk helt strøken. Har ikke vært noe gale med den utenom en kam-sensor såvidt jeg vet Ser dog ikke helt bra ut da det er en eldre mann som eier den og tror han liker å dulte borti ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Var i Hønefoss i går og solgte noe felger og kjørte hjem igjen. Svinget inneom Utvika, der ferjen til Utøya ligger. Et ekkelt syn egentlig, og vite hva som har skjedd der, lå mye bamser og blomster på brygga der også. Om det var stille på Tyrifjorden når dette skjedde, så må husene rundt i dalene der hørt skrikk og skudd vil jeg tro, virket ut som et veldig " lytt " sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg har en kollega som sto fast i køen siden veien ble sperret når det sto på. Sto der i nesten 20 timer mener jeg. Han hørte skudd med jevne mellomrom. Grusomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg har en kollega som sto fast i køen siden veien ble sperret når det sto på. Sto der i nesten 20 timer mener jeg. Han hørte skudd med jevne mellomrom. Grusomt.. Var veldig uhyggelig der, ingen folk og se utenfor husa sine eller noe i den fine dalen egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Snart helg! Småkjipt vær idag men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Ja, og endelig er de jævla 4-dagers ukene over. Når jeg var yngre var alle fridager superflott, men nå skaper det bare helvete på jobb. Jeg har fortsatt 5 dagsverk jeg må få i havn per uke, og så snart det er røde dager så får jeg bare færre dager å gjøre det på. LENGE LEVE FULLE UKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 bååh, forbanna legekontor på småsteder har halsbetennelse og må få antibiotika og sykemelding.. har sånn "time på dagen" opplegg der du bare ska sende sms og så får du time på dagen, men fikk beskjed i går at det var fullt og i dag er det ikke folk der -.- jeje, får pine seg gjennom helga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 http://www.rbnett.no/forbruker/article9796361.ece Den sinnsyke formel-1 lyden i en turbomatet rekkefirer som man også finner i Mito og Giulietta ja... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Nå er det jo v6 turboer som gjelder i f1, så han er vel kanskje ikke så langt unna sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Mest tilbakestående konsept-renderingen jeg har sett: http://m.bilnorge.no/artikkel.php?aid=42330 Ikke ofte at jeg kaller biler for stygge, men denne tar kaka haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg