adne95 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Blir fort sånn at du legger godt merke til det du har selv ja merka det sjøl Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Noen som har hatt gleden av å kjøre E6 over mjøsbrua i løpet av de siste 3 timene? Der har jeg hatt gleden av å ligge på en sidelomme og montert drivaksel som løsnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Hvordan i huleste klarer den å bare løsne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Har hatt litt vibrasjoner i bilen i noen hastigheter.. Sikkert rista løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Har hatt litt vibrasjoner i bilen i noen hastigheter pga det og burdte fiksa det for lenge siden retta den for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Det er faktisk det eneste jeg er redd for når jeg kjører gammel bil; at hjulet skal dette av i fart (av en eller annen grunn). Så vibrering tar jeg praktisk sett mer seriøst enn slitne dekk og bremser (det er teit, jeg vet) Golfen jeg kjøpte nylig vibrerte endel i motorveihastighet. Viste seg å bare være et ujevnt dekk bak pga. alder. Kjøpte brukt inkl. montering til 300 kr. og da løste det seg med en gang. Slik vibrering hadde slitt i hjel masse annet så det var bare å få ordna med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Størsteproblemet med frifart er de østeuropeiske lastebilsjåførene. De gir flatt faen i om du kommer bak i 240 km/t, de blinker plutselig ut og legger seg ut for å kjøre forbi i 100 km/t... Sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Fyfaen... har og inntrykk av at svenskene er dårlige på det der, var på Bornholm for to år siden og da kjørte vi gjennom sverige. Det var ikke sjeldent at folk bare vrengte ut i venstrefila.. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Jeg opplever sånn veldig ofte på E6 Her i Norge av Norske personbiler også. Har kjørt i mange land. og Norge er en av de med værst sjåfører. Her i Norge er det "først meg selv. også meg selv en gang til. gjerne meg en gang til om det går." I andre land er de fleste mye mer behjelpelige i trafikken og mye bedre til å lese trafikkbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 hm, har ikke kjørt så fryktelig mye på motorvei her til lands, men er innover til Oslo ett par ganger i måneden sånn i gjennomsnitt.. har ikke opplevd at folk vrenger ut på den måten tysk bobil-sesongen er i gang for fullt her hvertfall, fyfaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Senest i dag Hadde jeg en volvo som kasta seg ut fordi han henta igjen en som lå i 90 i 110 sona. Jeg kjørte med cc i 109 km/t og måtte bremse for han som hev seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Tyskerne er jo ikke såå ille, det er de blokkerende nederlenderne som gir økt blodtrykk... Misliker de, nesten alltid dem som reduserer farten og flyten på fine norske veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Fine Norske veier!!! Hvor har du sett de veiene?? Dette kunne jeg tenke meg å se. adne95 og Kattlikzm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Hvis man skal ha turbo og skal ha 260 med turbo hester for eks. ringer forsikringa sier ifra osv men hvis man plutselig har 400 hester den andre gangen må man ringe forsikringa mange ganger ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Prøv igjen , det der var ikke norsk. wicky124, eriksen76 og Kattlikzm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg