Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er faktisk det eneste jeg er redd for når jeg kjører gammel bil; at hjulet skal dette av i fart (av en eller annen grunn). Så vibrering tar jeg praktisk sett mer seriøst enn slitne dekk og bremser (det er teit, jeg vet) :P

Golfen jeg kjøpte nylig vibrerte endel i motorveihastighet. Viste seg å bare være et ujevnt dekk bak pga. alder. Kjøpte brukt inkl. montering til 300 kr. og da løste det seg med en gang. Slik vibrering hadde slitt i hjel masse annet så det var bare å få ordna med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størsteproblemet med frifart er de østeuropeiske lastebilsjåførene. De gir flatt faen i om du kommer bak i 240 km/t, de blinker plutselig ut og legger seg ut for å kjøre forbi i 100 km/t...

Sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen... har og inntrykk av at svenskene er dårlige på det der, var på Bornholm for to år siden og da kjørte vi gjennom sverige. Det var ikke sjeldent at folk bare vrengte ut i venstrefila..

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever sånn veldig ofte på E6 Her i Norge av Norske personbiler også. Har kjørt i mange land. og Norge er en av de med værst sjåfører. Her i Norge er det "først meg selv. også meg selv en gang til. gjerne meg en gang til om det går."

I andre land er de fleste mye mer behjelpelige i trafikken og mye bedre til å lese trafikkbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, har ikke kjørt så fryktelig mye på motorvei her til lands, men er innover til Oslo ett par ganger i måneden sånn i gjennomsnitt.. har ikke opplevd at folk vrenger ut på den måten :P  

tysk bobil-sesongen er i gang for fullt her hvertfall, fyfaen  :grr:  :gunfire:  :bom  :evil:  :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...