LoKi Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Kona var ikke hjemme på utreisetidspunktet så jeg fikk dessverre ikke avlevert en offisiell søknad rundt min ikke-være-på-bimmers-søknad... Rookie mistake. If you fail to plan, you plan to fail!
wicky124 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg planla faktisk..skrev liste på ting jeg skulle ta med og pakke etc.... Men glemte startkabler på turen..og gikk tok for strøm da jeg stod 3timer på en rasteplass med lysene på...og musikk...og vifta...og mobilladern... bilen prøvde febrilskt å melde ifra om at nå var det nok og at batteriet snart var tomt...Men jeg sov...tungt... Endte opp med at jeg måtte gå evig lenge i pissregn og kjøpe startkabler og lure en drosjesjåfør til å gi meg strøm...
LoKi Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Bimmers.no derimot ble glemt! Skårholen reagerte på dette 1
turbina10 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg og bruker ofte en time eller to der, men nå har de ferietider så må ha nøkkelkort. Der jeg trener har alle en nøkkel hver som man kan komme å gå når man vil Skårholen reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg planla faktisk..skrev liste på ting jeg skulle ta med og pakke etc.... Men glemte startkabler på turen..og gikk tok for strøm da jeg stod 3timer på en rasteplass med lysene på...og musikk...og vifta...og mobilladern... bilen prøvde febrilskt å melde ifra om at nå var det nok og at batteriet snart var tomt...Men jeg sov...tungt... Endte opp med at jeg måtte gå evig lenge i pissregn og kjøpe startkabler og lure en drosjesjåfør til å gi meg strøm... Har ikke E klassen sånn funksjon at den kutter strømmen når det er lite igjen på batteriet slik at du skal ha nok til å kunne starte motoren?
Haukefer Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jepp Bare sørg for å ikke bestille for mer enn 200kr eksl. frakt Da må du betale moms og utleggsgebyr til Posten.Bestilte reprasjon på min Sony Z2 for 1295kr. Blir uansett billigere enn å levere den inn hos han lokale mobilrepratøren her, han sku ha 3290kr....Sent from my iPad using Tapatalk HD
wicky124 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 jo, men den funker kun når nøkkelen er tatt ut av tenninga / tenninga er skrudd helt av. Da kutter den all strøm slik at den kan starte de neste 12 timene med den strømmen den har igjen...Dog var jeg smart nok til å ha nøkkelen i "radio lage"...hakk nr to...rett før den starter... da overstyrer man denne kutte-strømmen funksjonen... Jeg hadde vært våken i nesten 24timer...så da kan man gjøre slike dumme feil...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 jo, men den funker kun når nøkkelen er tatt ut av tenninga / tenninga er skrudd helt av. Da kutter den all strøm slik at den kan starte de neste 12 timene med den strømmen den har igjen...Dog var jeg smart nok til å ha nøkkelen i "radio lage"...hakk nr to...rett før den starter... da overstyrer man denne kutte-strømmen funksjonen... Jeg hadde vært våken i nesten 24timer...så da kan man gjøre slike dumme feil... Okei, på E90en så fikk jeg opp varsel om at "battery is low" hvis jeg hadde tenningen for lenge på nummer 2
wicky124 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 åjo da.... den blinka og peip og lagde masse drama... "Please start car. battery voltage to low".... Men når denne pakistanern sover så sovern....hahaha Fredrik 90 reagerte på dette 1
Tzunami Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Fikk nettopp beskjed om at det ikke er tracking på clutchen min... great! da har jeg ingen anelse om hvor den befinner seg... ei heller har det blitt registrert noe hos Tollvesenet... STRESSAA.NO!!
Skårholen Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Wicky der kebabe meister, hva er anandkebab? Spiste det i går men skjønte ikke helt åssen kjøtt det var.
wicky124 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Adana kebab.... http://en.wikipedia.org/wiki/Adana_kebab%C4%B1 Skårholen reagerte på dette 1
316 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Enda ikke vært på Tåsen mr? Møtte Kristoffer Joner der sist jeg var der...
Gjest Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 aiaiaia fikk nettopp vite at noen har kjørt rett inn bakdelen på bimmeren dette kan umulig ende godt for bilen :/
evi Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Ouch.. Ikke gøy. Får satse på at det ikke er store skader
Anbefalte innlegg