Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

60K US $ (rundt 300K NOK) er ikke akkurat billig, men dette er rimelige enestående biler og hvis man har en stor interesse for eldre japanske biler er uten tvil Mazda Cosmo en av de aller kuleste.

Cosmo Serie II har også med sine godt og vel 130 HK fordelt på 960 Kg fornuftige ytelser. 0-100 Km/t på straks under 9 sekunder, 5-trinns gearkasse og en topphastighet på rundt 200 Km/t er godkjent selv idag (selv om det ikke akkurat er hovedpoenget). Slangen i paradiset er Wankelmotorens kjedelige tendens til å ha svært dårlig holdbarhet på 70-tallet. Anyway... en kul bilmodell... :)

Skrevet
Det er den styggeste bilen jeg har sett.. :)

Slik var moten på midten/slutten av 60-tallet med mindre det handlet om klassiske europeiske og amerikanske bilmodeller. BMW 2000 CS synes jeg er noe av det styggeste som er designet (den er også fra midten av 60-tallet). Tenk at denne modellen skulle forvandles til den fineste BMW´en jeg vet om... E9. Snakk om den grimme ælling (den stygge andungen)... :)

st55wrw1sv1gfg9yg38r.jpg

Skrevet
cosmo pen, cs stygg? jaja, godt vi er forskjellige!

2000 CS er i alle fall ikke elegant i forhold til hva som skulle komme... :)

8k0558ws9cg5nem52dlh.jpg

Skrevet
I kveld, morgen kveld og ikke minst Søndag kveld er det dette som er musikk!

http://www.youtube.com/watch?v=RaufnJdJLGM

Flere som skal på konsert ja? :D Har gledet meg til dette siden de varmet opp for Iron Maiden på Lerkendal i 2008, da sa de de skulle komme tilbake neste februar (noe som ikke skjedde). Hadde desverre ikke mulighet sist de var i Norge, men nå sikret jeg meg biletter så fort som mulig. Gleder meg stort!

Skrevet
I kveld, morgen kveld og ikke minst Søndag kveld er det dette som er musikk!

http://www.youtube.com/watch?v=RaufnJdJLGM

Flere som skal på konsert ja? :D Har gledet meg til dette siden de varmet opp for Iron Maiden på Lerkendal i 2008, da sa de de skulle komme tilbake neste februar (noe som ikke skjedde). Hadde desverre ikke mulighet sist de var i Norge, men nå sikret jeg meg biletter så fort som mulig. Gleder meg stort!

Blir kanonkjekt :)

Skrevet

Må si at NFS Shift 2 er veldig bra, synes nå ihvertfall jeg, og bmw utvalget er ganske stort synes jeg :D

Synd man bare kan laste opp 10sec på youtube, men en liten smak i mørket.

Stjal m3´n til -Erik-, og tok meg et par runder 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...