Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 kurdiske jenter er greit, så lenge de ikke kommer hjem til meg xD nordmenn er fyfy kort forklart xD navnet kommentaren var ironi xD Ja du farer med litt for mye ironi synes jeg, vanskelig å vite hva som er spøk og ikke. Er du virkelig kurder eller får vi vite i neste uke at du egentelig er østeuropeer, har du en F10 eller er det bare A6en du har hatt hele tiden (den har vi allfall fått bildebevis av) Det er mildt sagt jævlig vanskelig å ta deg seriøst, jeg legger godvilja skikkelig til men den får seg stadig en knekk når det kommer til deg og seriøsitet... det er litt synd fordi du virker som en likanes kar tross alt Men er ikke Norske jenter gode nok de da?
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Ja du farer med litt for mye ironi synes jeg, vanskelig å vite hva som er spøk og ikke. Er du virkelig kurder eller får vi vite i neste uke at du egentelig er østeuropeer, har du en F10 eller er det bare A6en du har hatt hele tiden (den har vi allfall fått bildebevis av) Det er mildt sagt jævlig vanskelig å ta deg seriøst, jeg legger godvilja skikkelig til men den får seg stadig en knekk når det kommer til deg og seriøsitet... det er litt synd fordi du virker som en likanes kar tross alt Men er ikke Norske jenter gode nok de da? 100% kurder, la ut 2-3 bilder ut av F10en også da men kultur forskjeller preger familielivet og derfor jeg har bestemt meg for å flytte ut fra nå av skal det forklares når det er ironi litt vanskelig å forstå det fra skjermen forstår jeg
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 100% kurder, la ut 2-3 bilder ut av F10en også da men kultur forskjeller preger familielivet og derfor jeg har bestemt meg for å flytte ut Ja jeg tillater meg å tvile, få opp de bildene av F10en igjen da Må sammenlikne nå som jeg også har en F10 Jeg ser den med kulturforskjeller, men dere kommer jo aldri til å bli skikkelig integrert hvis dere hele tiden holder på kulturen igjennom generasjoner. Men for all del, vi får jo bare ha jentene våre for oss selv og dere får deres jenter for dere selv Edit Wow, 9900 innlegget gitt
Kvasi Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 men kultur forskjeller preger familielivet og derfor jeg har bestemt meg for å flytte ut Mest for å lage kvalm, og delvis av nysjerrighet; Anser man seg som "integrert" i et nytt land og samfunn når det ikke er OK å ta med innfødde hjem? Fredrik 90 reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Ja jeg tillater meg å tvile, få opp de bildene av F10en igjen da Må sammenlikne nå som jeg også har en F10 Jeg ser den med kulturforskjeller, men dere kommer jo aldri til å bli skikkelig integrert hvis dere hele tiden holder på kulturen igjennom generasjoner. Men for all del, vi får jo bare ha jentene våre for oss selv og dere får deres jenter for dere selv Edit Wow, 9900 innlegget gitt her skal du høre en jævlig bra unnskyldning fredrik xD jeg har skiftet mobilen min så jeg har faktisk bare bilder av dashbord stuntene mine med f10en, og folk liker ikke at jeg poster det. Men jeg tar bilder med engang den er tilbake hos meg.
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Mest for å lage kvalm, og delvis av nysjerrighet; Anser man seg som "integrert" i et nytt land og samfunn når det ikke er OK å ta med innfødde hjem? delvis, litt vanskelig spørsmål å svare på egentlig, men jeg vil si jeg er ganske intergrert selv om jeg holder meg mye til min egen kultur også. Kommer helt an på person til person.
Kvasi Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 delvis, litt vanskelig spørsmål å svare på egentlig, men jeg vil si jeg er ganske intergrert selv om jeg holder meg mye til min egen kultur også. Kommer helt an på person til person. Ikke for at jeg er forutintatt, men jeg regnet med at det var vanskelig å svare på det. Ganske integrert, og holder deg til din egen kultur.. Vil det si at "dine" er å foretrekke men det fins en og annen norsk dude du alltids kan tåle?
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Ikke for at jeg er forutintatt, men jeg regnet med at det var vanskelig å svare på det. Ganske integrert, og holder deg til din egen kultur.. Vil det si at "dine" er å foretrekke men det fins en og annen norsk dude du alltids kan tåle? hahaha jeg har faktisk ikke så mange norske venner og henger alltid med pakistanere og indere, samtidig blir jeg regnet som den mest integrerte blant folka våres, jeg kan faktisk ikke skrive på mitt eget språk er heller ikke religiøs, foretrekker norske kvinner, norske verdier og norsk kultur. Men man kan aldri oppgi sin egen kultur. Jeg er en jøde som tar avstand fra min egen kultur har jeg hørt folk kalle meg BTw har en bilde av bimmeren på pcen, men er det noe feil med kommentarfeltet? får ikke lastet opp bildet mitt
Kvasi Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 hahaha jeg har faktisk ikke så mange norske venner og henger alltid med pakistanere og indere, samtidig blir jeg regnet som den mest integrerte blant folka våres, jeg kan faktisk ikke skrive på mitt eget språk er heller ikke religiøs, foretrekker norske kvinner, norske verdier og norsk kultur. Men man kan aldri oppgi sin egen kultur. Jeg er en jøde som tar avstand fra min egen kultur har jeg hørt folk kalle meg Ja, du velger jo å ikke bruke bilen for å slippe å bruke penger på fuel hvis jeg husker rett. Typisk griske jøder
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Ja, du velger jo å ikke bruke bilen for å slippe å bruke penger på fuel hvis jeg husker rett. Typisk griske jøder økonomisk sett er jeg en jøde xD helt klart
Kvasi Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 økonomisk sett er jeg en jøde xD helt klart Men når det kommer til religion og politikk muslimsk opprører? Greit nok, spretterten jøden i deg tar seg råd til skal jeg alltids tåle å bli truffet av
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Men når det kommer til religion og politikk muslimsk opprører? Greit nok, spretterten jøden i deg tar seg råd til skal jeg alltids tåle å bli truffet av når det gjelder politikk, lener jeg meg mest mot høyresiden religion er ikke støttet fra meg, alt form for religiøs radikalisering eller ekstremisme blir møtt med hat fra min side
Kvasi Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 når det gjelder politikk, lener jeg meg mest mot høyresiden religion er ikke støttet fra meg, alt form for religiøs radikalisering eller ekstremisme blir møtt med hat fra min side Så, du blir ikke med på en bitteliten lokal vendetta engang? Skuffende
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Så, du blir ikke med på en bitteliten lokal vendetta engang? Skuffende dessverre jeg er svigermorsdrøm så jeg kan ikke bli med på sånt
K-E Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 BTw har en bilde av bimmeren på pcen, men er det noe feil med kommentarfeltet? får ikke lastet opp bildet mitt I editoren ("kommentarfeltet") har du en knapp som heter "My media" elns. Der kan du bla igjennom alle tidligere vedlagte filer her på forumet, og legge de ut på nytt i innlegget
Anbefalte innlegg