wicky124 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Sola skinner og jeg dør snart av varme...men jeg depper ikke...ut og kjøre motorsykkel senere idag...første gang på siden jeg var 19... en del år siden det... gruegleder meg...
M|Fjeld Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Kjørt mine 4runder på ringen for dagen klokket inn på 9:37 på runde 3, syyykt artig!! Mere kjøring imorgen majuz reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Fant et par nordmenn her, skulle egentlig bare mangle Nå er det 2timers sightseeing før mine 4runder for dagen skal forseres Bilen har fått etterpåfyll av gir og Diffolje Det gledes Har du mista bakpotta di?
M|Fjeld Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Hadde litt problemer før vi skulle dra, så er rak eksos og biltema potte før diffen
316 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Har aldri kjørt der og kommer sikkert aldri til å gjøre det, tror ikke jeg får gehør for å bruke 15000 på noe sånn, hehe... Men morsomt hadde det vært, og kunne sikkert ha prøvd.
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Hadde litt problemer før vi skulle dra, så er rak eksos og biltema potte før diffen Ahh..."The Fjeld style" altså M|Fjeld reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Er det Schmiedmann der også? Det er jo ikke lange biten fra hvor vi var nå nettopp..Ja var vist det.. Skal innom der å kikke imorgen. Den andre avd ligger vell i Odense.. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Skårholen Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Har aldri kjørt der og kommer sikkert aldri til å gjøre det, tror ikke jeg får gehør for å bruke 15000 på noe sånn, hehe... Men morsomt hadde det vært, og kunne sikkert ha prøvd. er det så dyrt å kjøre på ringen? Nei det er ikke så dyrt, men med hotell osv så blir det vel kanskje såpass. Men kombinerer man med en ferie er det helt ok likevel.
316 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Det blir fort såpass med hotell og alt annet en må ha. Det er nok helt sikkert verdt det, tviler ikke på det.
Merrushe Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Ja det gikk ikke 12 timer engang før jeg har snurra med 911, hehe... Gav på litt bortover en litt småfuktig grusvei i en sving, og til tross for iherdige opposite-lock rattutslag, så havnet man i åkern med en mindre imponert dame i passasjersetet… hehe... Lite applaus å få for slikt!! noekult og M|Fjeld reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Ahh...jeg digger lyden jeg hører når jeg sitter på verandaen og dama kommer kjørende opp til huset i E34en Sekser<3 Ja det gikk ikke 12 timer engang før jeg har snurra med 911, hehe... Gav på litt bortover en litt småfuktig grusvei i en sving, og til tross for iherdige opposite-lock rattutslag, så havnet man i åkern med en mindre imponert dame i passasjersetet… hehe... Lite applaus å få for slikt!! Gikk det bra med bilen, er jo fort gjort når man ikke er ordentlig kjent med bilen
M|Fjeld Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Ahh..."The Fjeld style" altså Hehe, var på Svendsen eksos og ordnet eksosanlegg samme dagen som vi skulle dra, så bortsett fra potta er det the real deal på bilen nå Synger så vakkert denne bilen nå, ikke bråker den mye heller. Helt perfekt lydnivå, og heller ikke slitsomt å høre konstant i 20timer
M|Fjeld Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 er det så dyrt å kjøre på ringen? Det som koster et turen nedover. Kom på omlag 5-6000 ned hit inkludert ferge/bom/mat og drikke. Ellers koster 4runder 100euro og 9runder 200 euro. Hotell for to på dobbeltrom ligger på 90-100 euro i snitt. Så der å oppholde seg her koster ingenting Imorgen er det formel Renault og besøk av noen gruver før 4 nye runder står for tur, så blir vi her til lørdag. Drar til Hamburg tenker vi, er jo VM finale så om Tyskland vinner blir det sikkert LITT AV ET LIV på byen
Anbefalte innlegg