Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glem det, det var jeg som misforstod det du skrev. :)

Synes forøvrig det er merkelig at de er så mye "billigere" enn M5-nyrer, men nå vet jeg jo ikke hvor Walkabout sjekket prisen.

Delenummer skrives forresten xx xx x xxx xxx. :D

Skrevet

Hæ? Selvsagt fins det en pakistansk pris.

den prisen der han ikke taster noe som helst inn på kassa og putter det i sin egen lomme? 

Skrevet

Det var akkurat det jeg så etter! Tusen takk for det :)

Har faktisk sett de delenummerene, men de stemmer ikke overens med delenummeret GS-bildeler sendte meg... 

De sendte: "Vare nr. på de originale M4 grillene er H.S 51138054332 og V.S 51138054331" 

Pris: "v.s koster 796,- og h.s koster 986,-".. Rart at det er så stor forskjell i pris mellom høyre og venstre side.. Kanskje det er feil varenummer?

De kan ikke se forskjellen på varenummerene heller. Det er vel kun den venstre som det er forskjellig varenummer på.

Om de er sorte eller ikke har ikke så mye å si. kommer til å bruke rammen fra M-performance over på den om rammen på M4 grillen er chrome :)

hmmmmm.......

Kan det være prisforskjell pga den ene siden har en M logo?

Skrevet

aah...vært veldig stille fra "hennes" side denne sommern...derfor jeg lurte :)

Og ja..ordna AC gass for 500kr...derfor jeg var "gjerrig" på facebook :P

Og hvem spotta jeg idag? Jo..selveste Merruche... spinkel liten gutt med solbriller :P

hehe! Hvilken bil wicky?;)
Skrevet

Litt for lite tid til kosekjøring når babyen kom også, er helt håpløst å ha baby i bil uten AC nå, da er baby kokt ganske fort. Men selger vel E30'n nå og kanskje kjøper en cab med tiden... Nyere, som baby kan kose seg i :)

Hadde lyst på cab selv iår...men tror ikke ungen har det så godt av å ligge i stolen rett ut i friluft med sola steikende på henne...

tror du mener svart pris ;)

Mente kurdisk pris.. :P

Prøvde å få kjøpt E30 av deg jeg men vanskeøig å få kontakt..

Noen som har peiling på leasing her som gjør at etter f.eks 5 år så eier du bilen?

Etter endt leasing så leverer man bilen tilbake... er det som er greia med leasing...om man skal eie bilen etter 5år så kalles det "billån"... :)

Skrevet

Skårholen, har vært litt mye stress her i det siste med unge, huskjøp og flytting men jeg skal få tatt noen ferske bilder av den snart, er flere som venter. :)

Skrevet

Æsj, min tur å være så uheldig å miste lappen..

På vei hjem fra Europa-turen med frøkna, sliten og lei av å ha kjørt fra Praha i ett utenom en liten sovepause på en dansk rasteplass.

Kom bak en amøbe i Nissan Leaf som holdt 50 i 80-sonen. Ble to felt og jeg ga litt gass forbi. 30 sekunder senere sto det en Polti-mann i veien og vinket meg inn.

116 i 80-sonen. 3mnd og 10k takk.

Jaja, bra jeg bare må ta 4 busser hjemmefra til jobb i 3 mnd :lol:

Og før noen begynner å skrike og gaule, så kunne dette skjedd hver eneste en her inne ;)

Til informasjon var det rett fram-strekk med null biler på veien og autovern på begge sider så satt ingen andre enn meg selv "i fare".

Det positive er at jeg nå kan parkere bilen i 3mnd og fikse alle småfeil som har plaget meg siste året :)

Skrevet

Kan det være prisforskjell pga den ene siden har en M logo?

Ja, det er bra du nevnte.. Nå ble det plutselig enda mer rart.

M-logoen sitter på venstre grill, mens høyre grill er dyrere enn venstre grill i dette tilfelle. Må nesten ringe duden og forsikre meg!  8-[

Skrevet

Smøre lister med silikon-spray. Evt ta av dørtrekk og smøre opp overføring.

Siste løsning er å skifte pakningen rundt vinduet :)

Skrevet

Utrolig surt å miste lappen Julian :( Jeg skal ikke dømme deg, det er så fort gjort og jeg priser meg lykkelig over at min flaks sålangt har latt meg beholde førerkortet. Jeg vil heller kritisere politiet som er så råttene at de stiller seg opp med laser ved ett forbikjøringsfelt. Så korte og teite norske forbikjøringsfelt er så er det jo livsfarlig å ta en forbikjøring uten å bryte fartsgrensen. Man straffes for å ta en rask forbikjøring og er tryggest for både deg og dine med trafikanter. Hadde du dratt av gårde i 140 km/t så skjønner jeg, men 116 km/t? Men å bruke innsikt og godt bondevett er noe UP ikke er kjent med :(

Skrevet

Nosk politi, hva forventer du av dem egentlig? 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...