316 Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Det føles helt jævlig i det du ser refleksvesten og pinnen veive ut i veien. Den ene gangen det har skjedd meg kjentes det ut som jeg fikk en kniv i ryggraden... Hadde angst for alle biler som sto parkert på busslommer og skogsbilveier i flere måneder etterpå adne95 og e30_joakim reagerte på dette 2
Mattae Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Haha ja reagerer jo på alt som står langs veien nå Nervevrak
eriksen76 Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Joda det er jo en stor fordel å spare mest mulig til bolig formål, men vet med meg selv at jeg kommer til å kjøre en god del. Og det er nesten så man sparer inn halve månedsbetalingen med kun forbruk. En 318d bruker knapt diesel i forhold til f.eks en Mercedes 300d.Jeg lånte 111 000, da jeg var 19. måtte ha 30% egenkapital for jeg var lærling, med pant i bilen (årsinntekt på 370 000 det året) Men anbefaler deg å kjøpe noe billigere jeg endte opp med å ha brukt over 100 000 på bilen (utenom lån, forsikring og drivstoff) altså bare i "reperasjoner"
Fredrik 90 Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Hmmm Ble dyr tur hjem fra rudskogen i går gitt Skulle bare forbi den ene bilen og der var det laser jaaa 102 i 70, 7800,- i bot, fy så surt. Kjører pent jeg enten du ønsker å tro det eller ei. Hehe, neida. Det er veldig fort gjort og kan skje hvem som helst, UP er så sleipe og utspekulerte at de skulle jobbet for Kripos heller så hadde mange store kriminalsaker vært løst. Er en jævlig følelse når du blir vinket inn etter at du vet du har kjørt for fort, jeg har vært heldig så lagt og enten ikke blitt vinket inn eller så har det kun vært beltekontroll Var dette også ved ett forbikjøringsfelt?
e30_joakim Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Det føles helt jævlig i det du ser refleksvesten og pinnen veive ut i veien. Den ene gangen det har skjedd meg kjentes det ut som jeg fikk en kniv i ryggraden... Hadde angst for alle biler som sto parkert på busslommer og skogsbilveier i flere måneder etterpå akuratt som jeg skulle sagt det selv
Shattered Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Nei var rett før Mandal det her, Feriepenger er brukt opp for lengst og regningene ligger å venter på tømme lønninga som kommer i morgen blir lite med ferie i neste 3 uker frien min ja Sånn sett er jeg glad jeg slapp å være passasjer hjem, var sikker på at løpet var kjørt når jeg så dem rundt svingen... Ikke lurt å ta raske forbikjøringer nei. Ble du førerkortløs igjen?
Julianv Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Lett for å bli tatt.. Heldig som ikke mistet lappen iallefall da Jævlig med kontroller i det siste..
Mattae Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Hmmm Hehe, neida. Det er veldig fort gjort og kan skje hvem som helst, UP er så sleipe og utspekulerte at de skulle jobbet for Kripos heller så hadde mange store kriminalsaker vært løst. Er en jævlig følelse når du blir vinket inn etter at du vet du har kjørt for fort, jeg har vært heldig så lagt og enten ikke blitt vinket inn eller så har det kun vært beltekontroll Var dette også ved ett forbikjøringsfelt? Fort gjort ja, var på ei lita slette jeg kjørte forbi en. Ble du førerkortløs igjen? Nop, margin på 4 km/t
Skårholen Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Virker som du ikke har egenkapital ettersom du skriver på den måten, da får du heller ikke fullfinansiert et lån på 300 000 tror jeg... Men det ordner seg vel med litt sparemidler Joda har endel egenkapital nå også, rundt 55-60k som jeg kan bruke på bil. Men hvis jeg sparer enda litt til så ligger jeg jo enda bedre ann. Men det er vel kanskje lurest med hus i stede for bil.. Jeg lånte 111 000, da jeg var 19. måtte ha 30% egenkapital for jeg var lærling, med pant i bilen (årsinntekt på 370 000 det året) Men anbefaler deg å kjøpe noe billigere jeg endte opp med å ha brukt over 100 000 på bilen (utenom lån, forsikring og drivstoff) altså bare i "reperasjoner" Men du kjøpte vel ikke nybil da?
Kattlikzm Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 1:23 - 1:51. Magisk! e30_joakim reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Bilene er knallfine mange av de, eller hvertfall kule. Men hu paradise-iselin, er litt mindre pen ettersom jeg ikke får lov til å kalle folk for stygge av bestemor.. Knallbra kjøring, og bra filming også e30_joakim reagerte på dette 1
adne95 Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Ble dyr tur hjem fra rudskogen i går gitt Skulle bare forbi den ene bilen og der var det laser jaaa 102 i 70, 7800,- i bot, fy så surt. Kjipt, men bra at ikke lappen røyk igjen! Jeg var sikker på at lappen kom t å ryke rett før rudskogen på lørdag, hadde akkurat dratt forbi en gammal corvette som hadde liggi i 60 i 70'n lenge, og siden det var såpass rett og fin vei akkurat der så ble jeg vel liggende i +/-90, to sletter og en sving, så sto det en å vinka :S har prikker fra før så var overbevist over at nå var det gjort. Men var tydeligvis ikke laser, ble vinka inn fordi eu-godkjenninga ikke var i systemet enda Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
Mattae Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Kjipt, men bra at ikke lappen røyk igjen! Jeg var sikker på at lappen kom t å ryke rett før rudskogen på lørdag, hadde akkurat dratt forbi en gammal corvette som hadde liggi i 60 i 70'n lenge, og siden det var såpass rett og fin vei akkurat der så ble jeg vel liggende i +/-90, to sletter og en sving, så sto det en å vinka :S har prikker fra før så var overbevist over at nå var det gjort. Men var tydeligvis ikke laser, ble vinka inn fordi eu-godkjenninga ikke var i systemet enda Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk såpass ja, er fort gjort når man blir litt utalmodig. Kom på jeg har klart å dra på meg 15k i bøter siden jeg fikk lappen, fyyyy det er sure penger. Syns jeg har støtta staten nok på ei stund nå.
Gjest Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 med tanke på hvor jævla fort jeg pleide å kjøre så er det et mirakel at jeg ennå har lappen
torbfer Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Ble dyr tur hjem fra rudskogen i går gitt Skulle bare forbi den ene bilen og der var det laser jaaa 102 i 70, 7800,- i bot, fy så surt. Ja, godt eg gidde deg beskjed 2 timer før... Blei tatt i 107 i 80 en.. 6500 i bot.
Anbefalte innlegg