noekult Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Jeg har et E28 BBS 14" reservehjul. Dekket er originalt (og porøst og ubrukelig). Hva slags møbel ville dere laget ut av den? Tenkte å ta av dekket og bruke felgen til et eller annet. Får ikke hengt det opp (gipsvegger) :/ Andre idéer enn et bord (bare sette på glassbord?)?
Fredrik 90 Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Kun for å lufte ut litt, ting blir varmt og godt når man banker oppover og nedover i 160+ i alpene, hittil ingen tegn på kjøleproblemer. Har ikke oljeforbruk, ikke vannforbruk, ikke går den varm, går som et lokomotiv og ikke soter den. Lite drivstoff i høye hastigheter bruker den også. Men har ikke disse fantastiske 124ene vifte som kjøler motoren når den er skrudd av. Det har iallfall E34en, den står og durer i noen minutter etter kjøring i høy ute tempratur
M|Fjeld Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Herre min hatt så hårsåre folk er nå til dags. Dreiv med litt arbeid på gårdsplassen hjemme igår og idag igjen med ATVen. Og idag kom ene naboen fly forbanna bort til meg og sa jeg skulle gi faen i å forstyrre husfreden på en søndag. Greit nok det, men når han bor over 300meter bortenfor huset mitt blir det å dra den litt langt. Enkelte mennesker gjør tydeligvis alt de kan for å finne den minste grunn for å starte en krangel... adne95 reagerte på dette 1
Martin1993 Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Tenkte å reise til danmark/tyskland i august. Lurte på og muligens fikse bilen litt. Mye penger å spare? Bilen bruker olje (antageligvis ventiltetnings ringene) og må fikse katalysatoren (løs innmat). Noen som vet cirka pris på dette Eventuelt.. importere bil. Danmark, tyskland eller sverige? Tenkte på BMW E46 coupe. Lureste landet å importere fra?
MariusW Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 http://f20.1addicts.com/forums/showpost.php?p=16302655&postcount=916 1-serie med 2-serie front. Ser ut som norske skilter. Jeg synes det så kult ut!
noekult Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 http://f20.1addicts.com/forums/showpost.php?p=16302655&postcount=916 1-serie med 2-serie front. Ser ut som norske skilter. Jeg synes det så kult ut! Han er på dette forumet.
Fredrik 90 Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 http://f20.1addicts.com/forums/showpost.php?p=16302655&postcount=916 1-serie med 2-serie front. Ser ut som norske skilter. Jeg synes det så kult ut! Han er her på forumet tror jeg. Regner med at LCI blir seende ut noe av det samme
MariusW Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Hadde vært gøy å lest om ombyggingen. Noen som vet av en tråd?
FredrikE24 Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Men har ikke disse fantastiske 124ene vifte som kjøler motoren når den er skrudd av. Det har iallfall E34en, den står og durer i noen minutter etter kjøring i høy ute tempratur Den har en vifte i fronten som fyrer igang ved 105 grader på vannet, fortsetter tempen å stige og øker til 115 grader økes turtallet på både motor og elektrisk vifte, samt at AC skrues av og vifte i bilen settes på stilling 3 av seg selv. Dessverre har ikke vanntempen ruslet over 90 grader enda og kokepunktet ligger på 130 grader. Rødfeltet begynner på 125 grader. Bilen er lastet med to personer, en kompressorkjøleboks, en Supermotardsykkel, bagasje for 20 dager på to mann og diverse verktøy, reservedeler, mopeddeler og husartikler som skulle ned til huset. Bilen er stappfull rett og slett Ligger man i 30 varmegrader og kjører på så blir alle deler varme, mye varmere enn hva man kan oppnå på norske veier. Derfor er friske oljer og ny kjølevæske viktig før man legger utpå tur. Jeg kunne sikkert droppe å åpne panseret hver gang jeg har mulighet, men jeg ser på det som greit å gjøre når man brenner seg på lufta som oser av den når man stopper. Mulig du ikke tenker på det, men jeg synes det kan være lurt å få luft rundt når man stanser slik at varmen kan stige opp. En gjeng tyskere flokket seg rundt den igår, synes det var dritkult gjort å legge ut på tur og ønsket oss god tur videre. Har sett 6 andre 124r på turen, alle som tyske Taxier, 5 i Hamburg og en i München, E300 Diesel alle seks. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
Fredrik 90 Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Åpna ikke panseret en gang jeg nå vi kjørte nedover, ingen som flokka seg rundt bilen heller... Men fikk noen artige blikk rundt Nurburgring da
M|Fjeld Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Jeg åpnet panseret ved hver stopp på vei til nurburgring. Hovedsaklig fordi bilen bruker 1liter olje på hver 70mil så måtte sjekke støtt og stadig
FredrikE24 Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Sitter på hotellet i Klagenfurt, tatt et forfriskende bad i "Lake Wörthersee", kan absolutt anbefales! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Julianv, M|Fjeld og adne95 reagerte på dette 3
Julianv Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Det der så absolutt helt greit ut.. Ikke missunnelig i det hele tatt.. Dure avgårde igjen på jobb imorgen.
Anbefalte innlegg