Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er litt interessert i klokker, et elegant kvalitetsur til ca 5000? Lyst på en Hamilton.

Har en Rolex jeg vurderer å selge.. Ikke for 5 lakser da, men er du villig til å gå litt høyere?

Skrevet

Fader jeg hater bikkjer som tigger rundt bordet der jeg er.

Svigerinna mi har en liten frekk ulldott som gneldrer og maser:"Dakkar,er jo så snill" sier hun..

Ja jøss..

Inni skapet ,der fant jeg en gammal servelat og en leverpostei.

Blandet en salig miks oppi en bolle.

Bikkja kommer dum og logrete og setter kjeft og snute idetta.

Etter halve boksen snøfter bikkja,gjemmer seg i et hjørne og sitter bare og fiser og vil sove.

Problem solved,bare hunden ser meg med et matfat nå så rømmer den :).

Nå kan jeg spise i fred mens hunden ligger der den skal nemlig på plassen sin..

Skrevet

Hvor langt? Har aldri skjønt dette Rolexhysteriet :)

Har en Rolex jeg vurderer å selge.. Ikke for 5 lakser da, men er du villig til å gå litt høyere?

Skrevet

Takk for handelen da, håper du får brukt for det du kjøpte av meg :)

Takk det samme Mads :) Og ja det får jeg nok, er veldig mange uoppmerksomme sjåfører der ute jeg må passe meg for :) Er også jævlig moro når folk legger seg foran og testbremser en fullastet lastebil :)

Det er ikke tilfeldigvis du som solgte et toghorn?

Skrevet

Hvor langt? Har aldri skjønt dette Rolexhysteriet :)

Nå er jeg i max sparemodus pga. bilen jeg har bestilt... Men kjøp den, og sett på sort skinnreim og få superelegant klokke :) Vedlegger bilde på hvordan den kan se ut!

post-52793-0-82985300-1405898421_thumb.j

Skrevet

Meg du sikter til? Har ikke solgt noe toghorn nei, men skal kjøpe snart :) Originalhornet bråker ikke høyt nok :D

Skrevet

Fantastisk fint i USA, vi begynte i LA, så til San Diego, Yuma, Sedona, og nå er vi i Williams ved Grand Canyon :D Var og en tur nedom Tijuana i mexico, noe som absolutt ikke anbefales! Stod over 3 timer i kø for å komme inn igjen i USA, vi var der bare 1 time. Dessuten blir "rike gringoer" (forståelig nok) uglesett av folk der nede..

Bilde fra Sedona, i mårra blir det helikoptertur i Grand Canyon :)

aqega4eg.jpg

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Skrevet

En kompis av meg kjørte USA på tvers fra San Francisco til Miami med en kraftig modifisert Mustang 67modell ifjor. Skulle hente bilen for en venninne av han ilag med en annen kompis. 4uker brukte de på turen :) Usa er spektakulært på alle måter kom dem fram til: Opplevde alt fra drap rett utenfor hotellet til de villeste pool partys. En sånn tur skal jeg ta en gang :D

Skrevet

Fet den Coronaen, som hentet ut fra Olsenbanden :)! En gamling oppi dalen som hadde denne før eller?

Hva skal du ha for klokka fisk?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...