fish Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Dere som er litt interessert i klokker, et elegant kvalitetsur til ca 5000? Lyst på en Hamilton. Har en Rolex jeg vurderer å selge.. Ikke for 5 lakser da, men er du villig til å gå litt høyere?
sveigis Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Fader jeg hater bikkjer som tigger rundt bordet der jeg er. Svigerinna mi har en liten frekk ulldott som gneldrer og maser:"Dakkar,er jo så snill" sier hun.. Ja jøss.. Inni skapet ,der fant jeg en gammal servelat og en leverpostei. Blandet en salig miks oppi en bolle. Bikkja kommer dum og logrete og setter kjeft og snute idetta. Etter halve boksen snøfter bikkja,gjemmer seg i et hjørne og sitter bare og fiser og vil sove. Problem solved,bare hunden ser meg med et matfat nå så rømmer den . Nå kan jeg spise i fred mens hunden ligger der den skal nemlig på plassen sin.. tore_tj, turbina10, M|Fjeld og 2 andre reagerte på dette 5
316 Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Hvor langt? Har aldri skjønt dette Rolexhysteriet Har en Rolex jeg vurderer å selge.. Ikke for 5 lakser da, men er du villig til å gå litt høyere?
Skårholen Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Takk for handelen da, håper du får brukt for det du kjøpte av meg Takk det samme Mads Og ja det får jeg nok, er veldig mange uoppmerksomme sjåfører der ute jeg må passe meg for Er også jævlig moro når folk legger seg foran og testbremser en fullastet lastebil Det er ikke tilfeldigvis du som solgte et toghorn?
noekult Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Hvor langt? Har aldri skjønt dette Rolexhysteriet Nå er jeg i max sparemodus pga. bilen jeg har bestilt... Men kjøp den, og sett på sort skinnreim og få superelegant klokke Vedlegger bilde på hvordan den kan se ut!
M|Fjeld Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Meg du sikter til? Har ikke solgt noe toghorn nei, men skal kjøpe snart Originalhornet bråker ikke høyt nok
Skårholen Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Jeg tenkte egentlig på Mads. Men det kan jo hende du skal kjøpe av han.
adne95 Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Fantastisk fint i USA, vi begynte i LA, så til San Diego, Yuma, Sedona, og nå er vi i Williams ved Grand Canyon Var og en tur nedom Tijuana i mexico, noe som absolutt ikke anbefales! Stod over 3 timer i kø for å komme inn igjen i USA, vi var der bare 1 time. Dessuten blir "rike gringoer" (forståelig nok) uglesett av folk der nede.. Bilde fra Sedona, i mårra blir det helikoptertur i Grand Canyon Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk M|Fjeld reagerte på dette 1
M|Fjeld Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 En kompis av meg kjørte USA på tvers fra San Francisco til Miami med en kraftig modifisert Mustang 67modell ifjor. Skulle hente bilen for en venninne av han ilag med en annen kompis. 4uker brukte de på turen Usa er spektakulært på alle måter kom dem fram til: Opplevde alt fra drap rett utenfor hotellet til de villeste pool partys. En sånn tur skal jeg ta en gang Nytern og adne95 reagerte på dette 2
Nytern Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Coronaen ja! Strøken originalbil! RS-Heggem og M|Fjeld reagerte på dette 2
asv Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50088862 <---- svindler, må for all del ikke finne på å handle med han. Erik Arntsen fra Skien/Porsgrunn. Vært i kontakt med flere som har blitt svindlet av denne sosiale avvikeren. Så styr unna.
adne95 Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Coronaen ja! Strøken originalbil! Noen har glemt å beise (øse) sjarken på siste bildet Åssen motor er det i den?Siden er borte adivass. Hva var det? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50088862
316 Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Fet den Coronaen, som hentet ut fra Olsenbanden ! En gamling oppi dalen som hadde denne før eller? Hva skal du ha for klokka fisk?
Anbefalte innlegg