Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompis av meg kjøpte ny A5 med 2liters tfsi greie...jupp...brukte olje som bare faen den...fylte 1liter olje hver 1500 / 3000 km...

BMW sin N42b18 sikkert N42b20 også.

Godkjent forbruk på 1liter per 1000km.

Skrevet

Det er litt drøyt egentlig...om jeg hadde en sånn bil..og hatt kjørelengden jeg hadde i fjor, ca 60000km.... da måtte jeg vel fylt...JÆVLIG mye olje...

Skrevet

De aller fleste av BMWs motorer har vel et godkjent forbruk på 1l/1000km i følge manualen, men jeg vil likevel påstå at ting ikke er helt iorden om den er så oljetørst.

Skrevet

Umm, når det er snakk om olje.. ble stående i køen opp til parkeringa på rudskogen og da begynte oljelampa å blinke med høy frekvens, kun stillestående i relativt bratt oppoverbakke, ble borte når jeg ga litt gass..(type 100rpm mer enn tomgang) peila oljen og den var 3/4 opp på peilefeltet, skifta for ca 8000 km siden (valvoline) så nærmer seg nytt skift, men burde være bra.

Blinka lampa pga vinkel osv så er d jo ikke farlig, men kan ikke være oljetrykk?

E39 530dat

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Skrevet

Bør vell ikke slite med oljetrykk selv om man står i bakke da(vertfall når du har så mye på pinnen) :P

Kan vell være tegn på dårlig pumpe? bare synsing det her da :P

Skrevet

Nok en dag på jobb uten AC, tror jeg dør snart... glad vi har iskaldt vann fra tappekran (burde vært noe annet riktignok :P)

Skrevet

Tenk på alle afrikanerne i afrika som ikke har AC.... tenk på de stakkars eskimoene som ikke har varmepumpe i igloen...

De er født for å tåle det.

Skrevet

Ja hva tror bimmers-folket om terrortrusselen? Blir det realitet?

Har kommet slike meldinger derfra før, er nok bare for å skremme.

Skrevet

Ja hva tror bimmers-folket om terrortrusselen? Blir det realitet?

Tviler, er ikke første gang slike trussler kommer, anyways så bor jeg i kjedelige Grenland.. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...