Merrushe Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Er vel rundt 240k for en e-golf. Går overraskende bra 0-60 da Er det ikke rundt 400 for en i3? i3 begynner på 237.000, men du må legge på 50k i utstyr. mye sprekere enn golfen da..0-100 på 7.2. 85 - 130 på 4.9
Merrushe Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Hehe, jeg er BMW entusiast men jeg har øyne å se med Hadde I3 bare sett ut som en F20 eller i det minste en normal bil så hadde den vært første valget, men den ser bare så jævla teit og dum ut den bilen at det svir i øynene... E Golfen er kanskje litt kjedelig da den ser ut som en helt vanlig Golf, men den ser nå iallfall ut som en bil og ikke ett bikkjehus med hjul på Alt annet med I3 er jo bra, som sprek motor, resirkulerbare materialer og karbon men utseende ødelegger alt. I tillegg så har BMW opprettholdt sin syke prisstrategi på utstyr så det skal godt gjøres å holde seg innafor 300 000 kr, og da er en 1 år gammel F20 116d med M-sport langt mer fristende for min del Men som med alt annet, hver sin smak Hehe, ærlig sak. Min vil nok se ut slik mtp. farge og felger... synes den er litt tøff jeg Fredrik reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Den er såpass billig ja ^^ liker i3 jeg så hadde lett tatt den jobber med e-golf og blei fort lei den
noekult Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Trodde i3 kostet mer enn 300.000 kr. jeg. Selgeren sa at de ikke selger i utlandet i det hele tatt, Norge importerer syk stor del av produksjonen. i3 er latterlig rask... Begge vi som testet (30-ish år gamle menn) ble kvalme av aksellerasjonene. Har video på tlf av 40-80 sprinten som gikk unna typ FØRTI FEMTI SEKSTI TULLER DU ÅTTI. Jeg har aldri opplevd maken til sug mot setet og jeg har selv kjørt moderne superbil med V10/500 hk. El-bil aks. er noe helt annet enn bensinmotor aks. og jeg er absolutt ikke fan av el-bil etter prøveturen. Kult å prøve i 1 time, men behold nøklene etter det Gruer meg om det bare blir el-bil i fremtiden. Skikkelig warp drive haha, syke greier... adne95 reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Trodde i3 kostet mer enn 300.000 kr. jeg. Selgeren sa at de ikke selger i utlandet i det hele tatt, Norge importerer syk stor del av produksjonen. i3 er latterlig rask... Begge vi som testet (30-ish år gamle menn) ble kvalme av aksellerasjonene. Har video på tlf av 40-80 sprinten som gikk unna typ FØRTI FEMTI SEKSTI TULLER DU ÅTTI. Jeg har aldri opplevd maken til sug mot baksetet og jeg har selv kjørt midtmotor biler med V10/500 hk. El-bil aks. er noe helt annet enn bensinmotor aks. og jeg er absolutt ikke fan av el-bil etter prøveturen. Kult å prøve i 1 time, men behold nøklene etter det Gruer meg om det bare blir el-bil i fremtiden. Skikkelig warp drive haha, syke greier... hvis I3 fikk deg kvalm, så ville jeg likt deg sitte i en tesla. da snakker vi akselrasjon xD
noekult Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Jeg kan med hånden på hjertet si at Tesla ble 100% uinteressant etter prøveturen. Både jeg og kompisen min ble skikkelig kvalme etter 4-5 harde aksellerasjoner. Vi forble kvalme i et par timer etterpå, faktisk følte jeg meg fortsatt litt uggen i magesekken etter 6-7 timer, ved leggetid. Det er noe helt annet når man føler girene skifte (selv en gammel dieselautomat er diggere enn bil med ingen gir!!), når man vet at motoren tyner turtall og lager lyd fordi den jobber hardt og når man selv har mer kontroll enn å bare styre bilen, gasse og bremse. Tesla Roadster er noe jeg aldri kunne brukt penger på, spiller ingen rolle om den er raskere enn de fleste Porscher.
Merrushe Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Trodde i3 kostet mer enn 300.000 kr. jeg. Selgeren sa at de ikke selger i utlandet i det hele tatt, Norge importerer syk stor del av produksjonen. i3 er latterlig rask... Begge vi som testet (30-ish år gamle menn) ble kvalme av aksellerasjonene. Har video på tlf av 40-80 sprinten som gikk unna typ FØRTI FEMTI SEKSTI TULLER DU ÅTTI. Jeg har aldri opplevd maken til sug mot baksetet og jeg har selv kjørt midtmotor biler med V10/500 hk. El-bil aks. er noe helt annet enn bensinmotor aks. og jeg er absolutt ikke fan av el-bil etter prøveturen. Kult å prøve i 1 time, men behold nøklene etter det Gruer meg om det bare blir el-bil i fremtiden. Skikkelig warp drive haha, syke greier... Ikke noe problem å komme rundt 300 eller mindre, men BMW Norge tjener INGENTING på i3 så de maser som faen på ekstrautstyr og kundene er allerede så opptatt av driftsutgiftene eller fravær av at de ikke bryr seg og bare krysser av for alt… da kommern på 350+. Men jeg trenger ikke alt dilldallet, Harman Kardon og hurtiglader og jeg er egentlig fornøyd… parkeringssensorer på en så liten bil, nope. ei heller ryggekamera osv osv. I sverige begynner jo i3 på 340.000 så ekke rart at norske kunder går berserk på utstyrslista….
Merrushe Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Jeg kan med hånden på hjertet si at Tesla ble 100% uinteressant etter prøveturen. Både jeg og kompisen min ble skikkelig kvalme etter 4-5 harde aksellerasjoner. Vi forble kvalme i et par timer etterpå, faktisk følte jeg meg fortsatt litt uggen i magesekken etter 6-7 timer, ved leggetid. Det er noe helt annet når man føler girene skifte (selv en gammel dieselautomat er diggere enn bil med ingen gir!!), når man vet at motoren tyner turtall og lager lyd fordi den jobber hardt og når man selv har mer kontroll enn å bare styre bilen, gasse og bremse. Tesla Roadster er noe jeg aldri kunne brukt penger på, spiller ingen rolle om den er raskere enn de fleste Porscher. hvorfor ble du kvalm?
noekult Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Aner ikke. Lineæer og kraftig akselerasjonen uten oppbygging av dreiemoment, 4-5 ganger på rad, tenker jeg Syns også at i3 er kul! Funky sak.
K-E Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Fatter ikke hva de tenkte med når de designet sidevinduene...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Det er pga manglende motorlyd! Det blir litt som om promper ikke hadde laget lyd, og man bare plutselig kjente en lukt.
noekult Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Blir man kvalm av det der....?Prøvekjørte ikke du Tesla Model S da du bestilte den? Skikkelig berg og dalbane skyv. Ingen oppbygging ved turtall, bare whoooosh... Magen likte ikke det mange ganger på rad.
wicky124 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Koste meg hardt som faen med Tesla jeg.. ga gass og slapp gass mangfoldige ganger uten at jeg kona brodern eller baby ble kvalme... synes det var dritkult Så.... du kan ikke ha sex fort om jenta ikke skriker?
Anbefalte innlegg