noekult Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 AMG Mercedes' nye 4.0 l. turbomotor.. http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/Industry-News/Mercedes-unveils-powerful-new-AMG-40-litre-twin-turbo-V8-unveiled/ Hmm. Lurer på hvordan lyden blir på denne? Lyden i gamle 6.2 l. AMG motoren var jo 90% av grunnen til at man likte AMG-ene...
316 Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Noen som vet om de kom i flere farger enn svart, rød, lyseblå, mørkeblå? Mener å ha sett en grønn.
M|Fjeld Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Fø faen da, har HAN FZ også?! Jeg blir sjalu... Er hans fin? Den er tilnærmet strøken Går som en bøtte med møkk i forhold til min da hehe Kjørte fra lommedalen og inn til Sofienbergparken på min ifjor sommer, holdt følge med trafikken uten problemer selv i 70 sona
Skårholen Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Ville dere kjøpt en Yamaha TZR i helt ok stand for 3-4k? Har fått tilbudet av en kompis, de ligger litt høyere på finn.no så kunne jo tjent et par tusen på den. Det må gjøres litt med den men tror det skal gå greit likevel.. enten bare ha den som sommer-kjøretøy de senere årene når lettsykkelen må selges.
adne95 Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 På biler som har luftmassemåler, måler den tettheten mellom luftmolekylene (hvor tynn luften er). Der endrer den innsprøytningen ut ifra disse verdiene. Motorstyring øker ikke ladetrykket. På biler som har luftmengdemåler vil den ikke kunne måle hvor tynn luften er å vil derfor ikke endre innsprøytning ved for tynn luft. Jepp derfor effekten minker i tynn luft Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
noekult Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Bare jeg som tenker at det dumt når PST/politiet går ut og forteller om beredsskapsnivå? Evt. terrorist kan bare chille ved gjerdet til det nivået senkes og slå til.Tror ikke det vil skje noe action nå, men likevel. Sykt at et land er så åpen om dette, kan ikke forestille meg så mange andre myndigheter som ville gått ut med lignende informasjon.
316 Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Den er tilnærmet strøken Går som en bøtte med møkk i forhold til min da hehe Kjørte fra lommedalen og inn til Sofienbergparken på min ifjor sommer, holdt følge med trafikken uten problemer selv i 70 sona Hehe, ja. Men er allikevel utrolig lite forskjell på 50 og 70 på en mil.
M|Fjeld Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Bare jeg som tenker at det dumt når PST/politiet går ut og forteller om beredsskapsnivå? Evt. terrorist kan bare chille ved gjerdet til det nivået senkes og slå til. Tror ikke det vil skje noe action nå, men likevel. Sykt at et land er så åpen om dette, kan ikke forestille meg så mange andre myndigheter som ville gått ut med lignende informasjon. Hadde dem vært lur hadde dem holdt kjeft eller hvertfall holdt igjen en god del informasjon. Fortelle hvor de har sterkest bevoktning og hvor det er lite kontroll ved grenseovergang er jo helt bak mål, det hele får meg til å lure om dette bare er et spill for galleriet
noekult Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Det er det jeg mener, det er mye de kunne holdt munn om. Det er jo en mediakrig også, og feige rasshølterrorister hadde kanskje fått andre tanker om det var bilder av politi over alt i mediabildene, slik at de ble stressa. Uten at det nødvendig ER politi ved hver eneste krok i landet... M|Fjeld reagerte på dette 1
janerik171187 Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Hehe, ja. Men er allikevel utrolig lite forskjell på 50 og 70 på en mil. 40% raskere, vikke si det er liten forskjell
Fredrik Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Hadde dem vært lur hadde dem holdt kjeft eller hvertfall holdt igjen en god del informasjon. Fortelle hvor de har sterkest bevoktning og hvor det er lite kontroll ved grenseovergang er jo helt bak mål, det hele får meg til å lure om dette bare er et spill for galleriet Det er det helt klart. Vi og/eller terroristene har ingen muligheter til å vite hva som i virkeligheten er opp eller ned på saken. Mediakrigen er først og fremst en krig om å villede offentligheten mest mulig til fordel for deg. Et annet poeng i den nåværende situasjonen er at det også er en utholdenhetskrig der et viktig mål er å få evt. terrorister til å føle seg avslappet og overmodige. Dette fører til at sansene reduseres og at man begynner å begå feil. M|Fjeld reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Æsj, fikk ingen bilder i dag... Får håpe det skjer i morgen! Har lyst på mopedtur i varmen...
Merrushe Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Var på en fest på Montebello i går som ble til en overnatting, dessverre hadde husets vertinne glemt å ta med bilnøklene mine inn, så det var et fuktig M-nøkkelknippe med alarmnøkkel på som møtte meg i dag tidlig. Mye rare buzze-lyder fra den men jeg fikk tvunget alarmen av med litt hamring. Nå er den dog sten død etter å ha knitret noen timer, hvor går jeg for å ta en titt på denne dingsen? Er en 1994 M3 med alarm og sentrallås på nøkkelknippen...
Skårholen Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Det er vel kanskje en sånn ting man kan legge i stekeovnen på 50-60 grader på like linje med mobiltelefoner etter du har tatt ut batteriet. Vent til den har tørket, å sett inn nye batterier og se om den funker. Ingen som vet om en E30 i helt ok / bra stand uten altfor mye rust ellers går det meste annet av småfeil greit. typ 30-40k, lyst på sommerbil. Men også MC så en av de går litt til sjøs om den ene blir valgt, men E30 er verdt det.
Fredrik Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Det finnes folk her inne som er ganske opplyste når det gjelder forbrukerelektronikk. Jeg vurderer å kjøpe en ny TV i mellomklassen. Er en 2014 Panasonic TX50AS650E bra? Elgiganten (Elkjøp her i Danmark) har disse til 5999,- nå... http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/TX50AS650E/panasonic-50-3d-smart-led-tv-tx-50as650e
Anbefalte innlegg