Mattae Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Haha kjørte dragrace med en Ford mustang GT V8 300hk 2006 mod i dag. Vant ja gitt Var pga han spant mer i begynnelsen enn min pga steinalderteknologien til mustang(stiv aksel bladfjæring bla bla) Men i fart gikk dem ca likt. Litt morsomt når det er "drømmebilen" til ganske mange og er voldsomme greier med en svær V8 og nokså ny mustang.
SweetBMW Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Hva er gjort med den? Kjenner ikle bilen din så godt
Mattae Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 TRF steg 1 Skal vell gi ca 250 hk uten å skryte på seg noe voldsomt Er nok heller litt på + side av det tallet.
Fredrik 90 Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Nå er jo ikke akkurat de GT Mustangene sånn veldig raske i utgangspunktet, de spinner masse og er ikke så glade i turtall. Må vel egentelig opp på Shellby 500 før det virkelig trøkker unna og kan begynne å henge på f eks M3 eller RS4 Men i USA så er det jo faktisk mye "bang for buck" da en ny V8er Mustang koster 200 000 NOK, kan ikke vente å få i pose og sekk da Sugen på å få noe mer hester ut av 530en også selv om den faktisk går like friskt for min tidligere tuna 325d, F10en er så stor i forhold så man merker ikke farta på samme måten som i den kompakte lille E90en jeg hadde Både AC Schnitzer og Hartge har noen artige "kit" som gir ca 300 gamper og over 600 nm, men de koster jo en del penger da
SweetBMW Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Jaja var ikke noe "næjæi det klarer du ikke!!!" her. Jeg bare lurte
Mattae Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Ikke veldig raske nei, men alle tenker WOW om de bilene langs veien men ja spinner mye, ikke rart det med stiv bakaksel og bladfjærer osv. Derfor jeg vant drag. I fart gikk de ca likt Hadde fint kunne kjøpt en mustang i USA, men her må man jo være splitterpine gal for å finne på det Så vannvittig kjip bil til så syk pris. Er ikke for moroskyld mustangen går på prøveskilt Mer enn fornøyd med farta i e92'n min jeg vertfall, klarer med min kjøring å klokke den under 7 sekund til 100 så holder plenty Skulle jeg plutselig ha veldig godt med penger så kan jeg vell få Steg 4 får rundt 30-35k, rundt 350hk da Men hadde nå fint klart meg med en 320d jeg så
Nytern Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Heiheihei, jeg tenker virkelig _ikke_ wow om disse plastifiserte sjeleløse tributebilene! Har flere ganger vært vitne til disse fæle Mustangene i hendene på midtlivskrisemenn og etthjulsburning er mer regelen enn unntaket. Jeg ser heller Yariser spinne baklengspiruetter enn å måtte overvære triste menneskers siste utskeielser i en bil med like mye karisma som eselet i Ole Brumm..
noekult Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Syns de siste Mustangene ser fete ut jeg. I Dubai koster en V6 Mustang ca 170.000 kr, lik eller mindre enn basisutgaver av morsomme japanske biler. Sier litt om hva de egentlig konkurrerer mot... Ville aldri eid en dog, hører aldri noe bra om dem
adne95 Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Forresten Nytern: du har jo eid flere e39-er hva er din erfaring med forbruket på 20i og 23i. Jeg har blitt fortalt at de bruker omtrent like mye, men det høres litt rart med tanke på at den ene er en 2-liter mens den andre er en 2,5-liter.Har eid 523i touring og kjørt endel 520i facelift (2.2 liter), begge automat og de bruktw ca like mye mener jeg å ha målt. Savna momentet i 520'n kontra 523'n. Måtte stadig opp på turtall for å orke noe særlig, det ødelegger for både forbruk og litt for kjøreopplevelsen. Ang. Mustang så synes jeg de aller nyeste ser skikkelig bra ut. Går endel av de her i statene Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Hadde en 323 e36 med automat, der fossa bensinen.. Det var noe bays
turbina10 Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Satt på i en ford mustang 2006 modell med 650 hester den gikk sinnsykt bra og man følte at bilen var tung, men kjempegod komfort.Står Rehan racing på den ble kjøpt i oslo
Fredrik 90 Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Jeg liker Ford Mustang jeg, selv om kvaliteten på siste generasjon (2005-2014) ikke akkurat var bra. Men så må vi ikke glemme at disse bilene koster like mye som enn Fiat Punto her hjemme da så da er det kanskje greit med litt hard plast og gammeldags hjuloppheng. Vi må ikke glemme at grunnprinsippene for en muskelbil er nettopp at den skal være billig, veldig enkel og ha en stor motor så egentelig så fyller Mustang kravene veldig bra. Nå er ny modell på plass og denne ser helt utrolig rå ut, siden denne også skal selges i kresene Europa så ventes også kvaliteten å være mye bedre Men bladfjærer er vel litt feil, det slutta dem vel med for lenge siden på vanlige biler. Til og med en kamerat sin 2005 Tahoe har ikke bladfjærer en gang
Mattae Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Heiheihei, jeg tenker virkelig _ikke_ wow om disse plastifiserte sjeleløse tributebilene! Har flere ganger vært vitne til disse fæle Mustangene i hendene på midtlivskrisemenn og etthjulsburning er mer regelen enn unntaket. Jeg ser heller Yariser spinne baklengspiruetter enn å måtte overvære triste menneskers siste utskeielser i en bil med like mye karisma som eselet i Ole Brumm.. Hehe men MANGE gjør Folk springer jo å tar bilder. Men enhjulsbørn er det heller lite av da Lurer på om det er brems på GT modellen faktisk, står det i følge wikipedia vertfall. Kan ikke si det helt virker som bilen har brems når man kjører den men. Er vell svak brems som gjør at den alltid spinner på begge
Anbefalte innlegg