Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke du ganske stødig å skru?

Jeg ville reparert iallefall de tekniske tingene før jeg solgte den, tror bilen blir mer attraktiv da :)

Koding fra automat til manuell kan alle verksteder som har Autologic tester gjøre for deg hvis du sliter med å få tak i kodingsutstyr :) GS sine verksteder bruker denne blant annet.

Skrevet

Gratulerer med salg, Kenneth! Solgte E39'en min for ganske nøyaktig en halvtime siden..

Liker Julianbilen jeg, den er grom! Skal vi se.. Hadde jeg 125.000,-? Nei, dessverre ikke.. Lykke til med salg, Julian :)

Skrevet

Gratulerer med salg, Kenneth! Solgte E39'en min for ganske nøyaktig en halvtime siden..

Liker Julianbilen jeg, den er grom! Skal vi se.. Hadde jeg 125.000,-? Nei, dessverre ikke.. Lykke til med salg, Julian :)

Takk for det og gratulerer til deg også! :)

Skrevet

Er ikke du ganske stødig å skru?

Jeg ville reparert iallefall de tekniske tingene før jeg solgte den, tror bilen blir mer attraktiv da :)

Koding fra automat til manuell kan alle verksteder som har Autologic tester gjøre for deg hvis du sliter med å få tak i kodingsutstyr :) GS sine verksteder bruker denne blant annet.

Jo, men nå er behovet ute for større bil og jeg har faktisk ikke orken lengre til å skru selv. De siste gangene har den vært på verksted for reparasjoner osv.

Kodingen er ikke store greiene, har faktisk ingen betydning utenom at det lyser et pittelite tannhjul i speedometeret :)

Derfor går den billig til noen som skrur selv!

Takk for kjærleiken, Nytern :mrgreen: Blir nok solgt ganske fort tenker jeg, ligger jo laaaangt under alle andre på finn.

Skrevet

Jo, men nå er behovet ute for større bil og jeg har faktisk ikke orken lengre til å skru selv. De siste gangene har den vært på verksted for reparasjoner osv.

Kodingen er ikke store greiene, har faktisk ingen betydning utenom at det lyser et pittelite tannhjul i speedometeret :)

Derfor går den billig til noen som skrur selv!

Takk for kjærleiken, Nytern :mrgreen: Blir nok solgt ganske fort tenker jeg, ligger jo laaaangt under alle andre på finn.

Er akkurat det den gjør, også liker jeg annonsen din. Den er ærlig! Men.. Hva handler du deg nå a? :D

Skrevet

Ærlighet kommer man lengst med :D

Nå blir det nok E34. Behovet for 4 dører er ganske stort :lol:

Driver faktisk å snakker med en om en 540i ;)

Skrevet

" Ingen rust! Kun bitte små blemmer i lakken, som man kan ta fingeren over. Bak ved kofferten og nede på døra."

Så det er med andre ord litt rust :-P

Skrevet

Noe nytt om vraket ditt, Sausen? :)

er ikke noe vrak lenger :D får den tilbake på mandagen :) fixed and ready til å dra til sverige med den :D

blir maks nedtur hvis jeg ikke får den tilbake på mandagen xD har planlagt tur og slikt med venner hahahha

BTW hvor mye betalte du for den behandlingen på bilen din? 

Skrevet

Så bra! Får håpe det ble bra. Det kostet ca 5000! Tror det er verdt det, med tanke på at INGEN kjemikalier tar det, at det tåler maskinvask uten at det blir riper, også videre... Glansen og dybden er jo selvfølgelig også bra! :headbang:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...