Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra! Får håpe det ble bra. Det kostet ca 5000! Tror det er verdt det, med tanke på at INGENkjemikalier tar det, at det tåler maskinvask uten at det blir riper, også videre... Glansen og dybden er jo selvfølgelig også bra! :headbang:

vurderer å bruke litt penger på å rengjøre bilen skikkelig når den kommer tilbake, var ikke så dyrt heller det der. 

Skrevet

Det er steg 1. Det er forskjell på hvor mange lag de legger. Hvis du maskinvasker og herjer vilt med bilen din bør du ha steg 3. Jeg er glad i bilen min og greier meg med steg 1, ettersom den aldri ser en vaskemaskin.

Skrevet

Det er steg 1. Det er forskjell på hvor mange lag de legger. Hvis du maskinvasker og herjer vilt med bilen din bør du ha steg 3. Jeg er glad i bilen min og greier meg med steg 1, ettersom den aldri ser en vaskemaskin.

bruker bare høytrykksvask, bruker aldri de statoil vaskene, de ødelegger bilene rett og slett.

Skrevet

Da kan den umulig bli veldig ren.. :)

den blir aldri ren xD bruker den shellstasjonen på haugenstua, de har en vask der, pleide å vaske den 3 ganger i uka, men dabbet av og ble lat de siste månedene så det ble kanskje vasket 1 gang i måneden og slikt xD 

Skrevet

Her var det skjedd saker og ting...

Og originale kjedelige biler med kjipe motorer er verdens beste biler, mener en som har såpass med skylapper for alt annet enn BMW at det gjør vondt ;)

Hvor har noen hevdet at "kjedelige originalbiler med kjipe motorer er verdens beste"?

Ja tenkt så fælt, det finnes altså noen med skylapper for alt annet enn BMW på ett BMW forum. Den så du nok ikke komme nei :P

Gå tilbake og se hva jeg faktisk har skrevet så har jeg ikke hatt et halvt sleivspark til en kjeft, men heller omvendt. Den som har blitt diskutert over saken er da så visselig meg.. Og nei, jeg truer ikke Fredrik90, jeg sier bare at om det er spydigheter han vil drive med så er det et spill jeg gjerne tar del i for å forsvare meg

Det ble da ikke nevnt noen navn her ble det? Men om du også går tilbake til det opprinnelige innlegget i Finn tråden så kan du jo se ditt småfrekke og krasse innlegg til Kennethe34. Det ble flere provosert av og deriblandt meg og jeg skrev ett dertil klingende motsvar, da valgte du å trekke deg tilbake og ikke ville diskutere saken nevneverdig lengre. Jeg har ikke til hensikt å drive med spydigheter, jeg skal da overhode ikke synke til ditt nivå.

Det er trygt og godt å sitte bak tastaturet ditt på andre siden av landet og si at du er klar til kamp og vil forsvare deg, og videre spre spydigheter og små frekkheter hit og dit i flere tråder.

Bare sånn for å toppa heile driden så ble min bil solgt igår. 26.300,- + omreg inkludert ett nytt takstativ.

Så uansett om den var "fryktelig overpriset, aaaalt for høy km, og utstyrsløs" (dine ord forresten) så var den vel strengt tatt ganske riktig priset, heller litt for billig. Var 4stk som var interessert, første med penger fikk den.

:)

Ja det var jo det jeg visste, en skikkelig god brun til Adivass som gikk så hardt ut mot denne uselgelige haugen uten utstyr som han sa. Gratulerer med salg :)

Skrevet

Softwash Haugenstua du mener? Veldig bra høytrykk der. Er bilen din behandlet holder det å spyle der. Bruker den selv tross stor overflod av stanere. :P

Skrevet

Softwash Haugenstua du mener? Veldig bra høytrykk der. Er bilen din behandlet holder det å spyle der. Bruker den selv tross stor overflod av stanere. :P

riktig, bruker softwash på haugenstua :) før uhellet så slet jeg med å vaske bort alle de myggene jeg hadde myrdet med panseret xD blir nødt til å ta en skikkelig polering eller noe i den duren for å gjøre den skinnende igjen. 

Skrevet

vurderer å bruke litt penger på å rengjøre bilen skikkelig når den kommer tilbake, var ikke så dyrt heller det der. 

Sier han som ikke har penger til diesel... jaujau...artig skrue du :) Og skal du først vaske så bruk selvvasken på shell rommen.

Skrevet

Sier han som ikke har penger til diesel... jaujau...artig skrue du :) Og skal du først vaske så bruk selvvasken på shell rommen.

i got money and hoes ;) 

Skrevet

bruker bare høytrykksvask, bruker aldri de statoil vaskene, de ødelegger bilene rett og slett.

Hva ødelegger bilene? Den rutinemessige vasken tar jeg med avfetting og høytrykksspyling (på Statoil).
Skrevet

Hva ødelegger bilene? Den rutinemessige vasken tar jeg med avfetting og høytrykksspyling (på Statoil).

de automatiske vaskene som de har, husker ikke hva de heter xD 

Skrevet

De gangene jeg vasker bil i selvvask så bruker jeg vaskehallen på Kastellet eller på Oppsal, disse er fine å bruke og er veldig gode :) men nå vasker jeg ikke bil i selvvask så ofte siden jeg har bilavtale via jobben, så da er det greit å bruke vaskemaskin på jobben ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...