Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bytte powerflex foringer i traversen på min E36. 

Men noe må være feil med hylsene til foringene mine. (fikk først feil foringer, så fikk jeg nå riktig foringer med feil hylser) 

Noen andre som har bytta før, og ser at dette må være feil. kan umulig vær meningen at det skal være slark i innfestinga 

BIlder: 

Bakre foring (feil) 
10588576_915333251826864_1244756001_n.jp

Front foring 

10566235_915333271826862_1748909845_n.jp

10543719_915333285160194_1743084857_n.jp

10168905_915333301826859_496528232_n.jpg

10567943_915333321826857_704956819_n.jpg

Skrevet

Kanskje fordi selve ordet "autotrading" er på grensen til hva som faller naturlig inn i språket. Ordet "auto" brukes mest om automatisk på norsk, men i denne konteksten menes det automobil... som ikke er helt moderne på norsk. På tysk og dansk derimot brukes forkortelsen "auto" i mange sammenhenger når det handler om biler (f.eks et autoværksted på dansk). Trading er ikke et alminnelig norsk ord, men derimot et engelsk "business" ord for handel. Ordet er kanskje mest kjent i "BI" sammenhenger på norsk. Ergo er uttrykket "autotrading" for mange ganske kunstig og gir derfor ingen god mening i relasjon til handel med biler.

Skrevet

Jeg vet selvfølgelig ikke hvordan folk flest oppfatter ordet "autotrading", men umiddelbart tenker jeg i retning av som beskrevet. På den annen side finnes autodb.no som ikke er så veldig annerledes i denne sammenhengen.

Skrevet

Personlig tenker jeg at "autotrading" er bortimot verdiløst hvis man har et selskap som retter seg mot privatmarkedet (så mye direkte og indirekte bilbransjekonkurranse med ordet auto i). Vil kreve altfor mye markedsføring og blir kanskje litt for generelt på flere måter (vil ikke bli husket så lett).

Men skal man drive mot/med bedriftsmarkedet så kan det fungere ganske bra i noen sammenhenger - i bedriftsmarkedet trenger man ofte kontakt med utenlandet og da er det i mange tilfeller greit med generelt navn på virksomheten. Ulempen er at du ikke kan lett bygge skikkelig merkevare på navnet "autotrading", i såfall passer det bedre med noe mer unikt.

Pønsker på et B2B-konsept som har fungert bra i USA som dette kan fungere bra for, plukket det derfor opp. :)

Skrevet

Er en lokal bilsjappe her som heter Autotrade, skikkelig lugubre greier ;) Husker jeg kikket på og prøvde en E39 528I der for mange år siden, ble ikke handel for å si det sånn...

Skrevet

Til dere som bor i Oslo og omegn... Dette må være dritbillig...

Www.letsdeal.no/deal/6037422

Har vurdert den der. Satans billig kontra opprinnelig pris!

Bare det blir ordentlig gjort:-)

Skrevet

Er det lov å sette opp farts kamera/fotoboks uten skiltvarsel? 

Og: er det lov å sette opp midlertidig farts kamera/fotoboks (sånn over natta)

Kjørte nemlig ned Løren tunnelen (retningen fra sinsenkrysset og ned mot Løren). De driver med noe form for veiarbeid der, så fartsgrensa er satt ned fra 70 til 60. Jeg skal innrømme at jeg kjørte over 60 (kanskje 72 ish)

I det jeg kjørte inn i tunnelen virket det som om jeg ble tatt bilde av. Rart?

Kjørte samme strekningen i samme fart en gang til bare for å dobbelsjekke, og igjen i enda høyere hastighet (kanskje 85) men ingenting skjedde? hmm?

Skrevet

Firmaet er vel seriøst? Eneste jeg stusser litt på er at det er døgnåpent? :P

Dattera mi har fått vannkopper... Jo før jo bedre, eller?

Skrevet

njaah...de er flinke til å vaske etc..Men leverte E klassen til polish der...kan ikke si jeg ble fornøyd.... Nå skal det sies at veldig mange andre er superfornøyd med den "glatte" bilen de får tilbake...Men alle swirls etc er igjen i lakken...

Skrevet

Så det er ikke mer seriøst nei? Vel, nå tar det jo "bare" et par timer også ser det ut som. Han som behandlet Passaten hadde den i tre dager.

Skrevet

Holder på å bytte powerflex foringer i traversen på min E36.

Men noe må være feil med hylsene til foringene mine. (fikk først feil foringer, så fikk jeg nå riktig foringer med feil hylser)

Noen andre som har bytta før, og ser at dette må være feil. kan umulig vær meningen at det skal være slark i innfestinga

BIlder:

Bakre foring (feil)

Postet bilde

Front foring

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Dem skal være sånn som på bildet, ingenting galt her ;)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...