Kattlikzm Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Ja. Men når jeg kan reise bort og oppleve noe annet enn møkkette brakkvann hjemme med samme temperatur som blått/grønnt flott vann i Croatia. Så gjør jeg jo mye heller det. Blir litt som å kjøpe en VW Polo istedefor en BMW 740. En kjedelig Polo kan jo også få meg fra A til B. Hadde jeg liggi å plaska hjemme i glomma hadde jeg aldrig sett noe av dette. Ukjent 7er med Alpina deler. image.jpg E28 brannbil. image.jpg Modifisert boble. image.jpg image.jpg image.jpg Og så jeg en A3 sedan i sta. Det har jeg ikke sett før. Er det vanlig hjemme? image.jpg Så en a3 sedan for et par dager siden. Synes den var kul men lite macho. Liker ikke designet på baklyktene. Apropos drømmebiler! Fant ut at Jaguar F-type er VANVITTIG!!!! Møtte på en F-type istad, usikker på hvilken motor det var, men fy fader for en fantastisk lyd den lager! http://youtu.be/ULq9YJOo6iM?t=1m55s
wicky124 Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Og så jeg en A3 sedan i sta. Det har jeg ikke sett før. Er det vanlig hjemme? image.jpg Kryr av dem i Oslo.. er visst nye konebilen i området... Dette er noe for Wicky haha turbobandit er lættis Men nei, har hatt slik coupe (uten sånn motor men dog) så blir ikke slik bil igjen på meg... Så en a3 sedan for et par dager siden. Synes den var kul men lite macho. Liker ikke designet på baklyktene. Apropos drømmebiler! Fant ut at Jaguar F-type er VANVITTIG!!!! Møtte på en F-type istad, usikker på hvilken motor det var, men fy fader for en fantastisk lyd den lager! http://youtu.be/ULq9YJOo6iM?t=1m55s F type kommer med egen "eksos" knapp som, imotsetning til M5 sin stereoanlegg lyd, faktisk justerer lyden i eksosen så den bråker sykt mye mer ...PÅ EKTE!
Kattlikzm Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Jah! Den lyden når du slipper gassen er MAGISK. Synes Bmw bør lære av Jaguar på akkurat det området. Sitter her med gåsehud og adrenalin kick fortsatt. By the way: bilen jeg møtte på var en v6er (to potter i midten) Det eneste som er dritt med Jag f-type (og andre sportsbiler generelt) er prisen i Norge. Nesten 1,2-1,6 mill for en bil med v6 og "bare" 380hk? Jeg tror man får mer for penga med en m3/m4? Still... den lyden er uslåelig. I´m sold! Speaking of nye konebiler: Møtte på den nye Merce GLA idag. Det er noe av det dummeste jeg har sett, rett og slett. Alt er bare feil. Minnet veldig om en A klasse på stylter.
wicky124 Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 GLA er...rar.. på lik linje med X1.... litt sånn..why?? Kunne heller utstyrt 1serien/A-klassen med 4x4 og offroad-pakke... ser ikke helt greia..Men folk kjøper jo begge modellene så.... Og ja... lyden... er noe eget å ha en F-type i garasjen kontra en m4.... begge er råe.. men en F-type er noe helt eget... Greit nok M4 gir mer for penga..2 seter extra og sånt... Men... "i drive a jaaaaag".... det er noe spesielt i det
Kattlikzm Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Har aldri skjønt meg på hvorfor de tyske bil gigantene har lagd biler som x1 og q3 og nå gla. Synes bilene er dumme på alle måter. Aldri vært noe "mini suv" fan. Jeg er en stor Bmw og Bmw M fan, men hadde valget stått mellom den nye m4 og f-type hadde jeg valgt f-type uten å nøle (gitt at jeg var pissrik og ga faen i verkstedkostnader). Edit: Well... hadde jeg vært pissrik hadde jeg kjøpt begge hehe
Sjøbuse Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Jeg liker også M5 bedre enn M3. Men nå liker jeg store biler da. Har jo nesten bare hatt store biler. Eneste M3 jeg kunne tenke meg er E92. Kunne hatt E46 Hartge H50. Men det er jo egentlig ikke en M3 lenger da. Også er det M5 motor i den
Kattlikzm Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Hehe ser det på bil listen din Kun 7 serier. f01/f02 760 er drømmebilen for meg. Selv om jeg aldri vil ha bruk for en så stor bil er jeg redd den vil forbli en drømmebil. Så en slik hos Jensen Autoservice mens jeg hadde bilen inne på EU kontroll. Den friske v12ern var VILL. Synes derimot at den var veldig stille med tanke på at det er en v12.
Robkill Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Artig kveld på lille Nesodden Haukefer reagerte på dette 1
Sjøbuse Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Hehe ser det på bil listen din Kun 7 serier. f01/f02 760 er drømmebilen for meg. Selv om jeg aldri vil ha bruk for en så stor bil er jeg redd den vil forbli en drømmebil. Så en slik hos Jensen Autoservice mens jeg hadde bilen inne på EU kontroll. Den friske v12ern var VILL. Synes derimot at den var veldig stille med tanke på at det er en v12. Har hatt små biler også. Hett en Opel Astra GSI og en 2 dørs E30. Også har jeg en E36 sedan nå. Disse er jo små biler. Men de er ikke verdt å nevne i lista mi. Det er ikke noen tråder på de her heller Finnes bilder av E30'n her. Men er ingen som liker den uansett :s Hadde en chevy Big dooley før siste E38 da. Det var stort Kunne tenke meg nyeste 7 serien selv. Liker den. E38 og F01/02 er eneste pene 7ere syns jeg. Merrushe reagerte på dette 1
Kattlikzm Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Kan si meg enig i at e38 og f01/02 er de peneste. Jeg er stor fan av clean´e e38er. Den styggeste 7ern er uten tvil første generasjons e65/66. Btw hvorfor heter de e65 og 66, og f01 og 02? Hva er forskjellen? den med høyest tall er Langversjonen?
awt Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Helt sikker ? Vet du hvem jeg kan ringe for å bekefte dette ? BMW Norge ? Ja, det er slik det er. Slik er det også hos Mercedes, Audi og resten av gjengen. Registeringsdato og årsmodell har ingenting med hverandre å gjøre. Om du kjøper en ny M3 av BMW i dag vil denne være en 2015-modell, swlv om vi knapt er halvveis i 2014.
Sjøbuse Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Kan si meg enig i at e38 og f01/02 er de peneste. Jeg er stor fan av clean´e e38er. Den styggeste 7ern er uten tvil første generasjons e65/66. Btw hvorfor heter de e65 og 66, og f01 og 02? Hva er forskjellen? den med høyest tall er Langversjonen? E38 er vanlig E38. E38/2 er iL E38/3 er protection (skuddsikker) E38/L7 er en L7 som er en ennå lenger utgave enn iL. E65 er vanlig. E66 er Li. E67 er protection (skuddsikker) E68 er active hybrid. F01 er vanlig. F02 er Li. F03 er protection F04 er active hybrid. Kattlikzm reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Hehe ser det på bil listen din Kun 7 serier. f01/f02 760 er drømmebilen for meg. Selv om jeg aldri vil ha bruk for en så stor bil er jeg redd den vil forbli en drømmebil. Så en slik hos Jensen Autoservice mens jeg hadde bilen inne på EU kontroll. Den friske v12ern var VILL. Synes derimot at den var veldig stille med tanke på at det er en v12. En som kjøper 760 er vel ikke ute etter en bråkete maskin...det skal være stille, komfortabelt og raskt...
Sjøbuse Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Jeg vil nå mye heller ha en F01 med 4,4 V8 biturbo jeg da.
Anbefalte innlegg