Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tall på hvor mange av de felga jeg har lakkert.. :) Problemfelg å produsere! Hehe. Flott bil! :D

Mulig  :P Men takk! :) Begynner å bli såpass innarbeidet som bruksbil nå at det klør greit i fingra for å få den til å skille seg litt ut! Nå er det kun en grå bil, som alle andre normale biler i landet.

Skrevet

Jeg jobber med dette til daglig, og jo det er faktisk slik.

Eneste forskjellen fra 2004 og oppover er at da kom noen biler med CBS. Blant annet E60/61, selve nøkkelen er den samme som den har vært siden 09/98

Aha, jaja, jokes on me then :P.

Kunne du fortelle litt mer om hvordan det fungerer? Kan hvem som helst gjøre dette, eller må man inn på spesialverksted?

Det er jo genialt om man skal kjøpe bil fra for eksempel Tyskland :D

Skrevet

Aha, jaja, jokes on me then :P.

Kunne du fortelle litt mer om hvordan det fungerer? Kan hvem som helst gjøre dette, eller må man inn på spesialverksted?

Det er jo genialt om man skal kjøpe bil fra for eksempel Tyskland :D

Alle BMW forhandlere og verksteder har dette iallefall, finnes sikkert en kinakopi man kan kjøpe også:P edit:http://m.alibaba.com/product/529531048/BMW_key_reader.html
Skrevet

Lurer på om jeg skal finne meg en ryddig 1985 modell W124 300E manuell som vinterbil :)

Deilig veteran det:) gjør 0-100 på 7.9 ;)

Skrevet

Deilig veteran det:) gjør* 0-100 på 7.9  ;)

*gjorde

Har du sett noe spesifikt siden du ble fristet nå?

Hvorfor kjøper du ikke grei bruksbil? Selv om jeg skjønner prioriteringen av digge sommerbiler... :) Ikke misunnelig ;)

Skrevet

*gjorde

Har du sett noe spesifikt siden du ble fristet nå?

Hvorfor kjøper du ikke grei bruksbil? Selv om jeg skjønner prioriteringen av digge sommerbiler... :) Ikke misunnelig ;)

Har flere biler som fungerer som det, og kan disponere mine foreldres og. Men fristende å ha en lun og god 300E som vinterbil og porschen på sommern:)

Skrevet

Noen tips til bruktbil import ?

Tenkte meg E46 coupe, 325ci er det greiere forsikring enn 330ci.

Tips angående motor valg osv osv?

Hvor lang er en fisk? 

Hva er det du spør om egentlig.

Mer utvalg i utlandet, men koster jo litt å hente biler. 

Jo større motor jo bedre.  Werther her inne har en 330ci clubsport, kanskje spørre om han vil selge sin? ;)

Skrevet

Hvor lang er en fisk?

Hva er det du spør om egentlig.

Mer utvalg i utlandet, men koster jo litt å hente biler.

Jo større motor jo bedre. Werther her inne har en 330ci clubsport, kanskje spørre om han vil selge sin? ;)

Ja er ganske uklare til tider :-D

Nei, men tenkte generelt om det er noe å tenke på når man importerer bruktbil fra feks tyskland til norge? Diverse linker osv feks..

Eventuelt om det er noe å tenke på angående diverse biltyper, motorer(325 vs 328 vs 330).

Kmstand er den ofte tuklet med ?

Hovedårsaken til import blir vell større utvalg

Skrevet

Mobile24.no De kan også importere og registrere den, sånn at det bare er og komme å hente bilen i Drammen.

Skrevet

Ja er ganske uklare til tider :grin:

Nei, men tenkte generelt om det er noe å tenke på når man importerer bruktbil fra feks tyskland til norge? Diverse linker osv feks..

Eventuelt om det er noe å tenke på angående diverse biltyper, motorer(325 vs 328 vs 330).

Kmstand er den ofte tuklet med ?

Hovedårsaken til import blir vell større utvalg

Jo større motor jo dyrere. 

Toll.no régner du ut mye det vil koste.

KM stand tukles det med både i norge og utlandet, se etter servicehefte ( og ikke et der alle sidene har lik skrift ;)

Mye fine rustfrie biler i tyskland. Færre her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...