Tzunami Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 Tzunami: fått lett sykkel lappen? Og ja..var visst flere som var i bergen i helgen ja...burde nesten planlagt detta så alle kunne kjørt sammen Er nok bare mopedlappen enda gitt, men drømmer om å ta mc til nesteår Bergen er jo dritbra by, og med mye bra å se på (les. Studenter av mitt motsatte kjønn) så tar nok turen tilbake dit i ny og ne
Merrushe Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 Driver å titter på finn nå, Cayenne første generasjon får man pælma etter seg nå… ingen vil ha det. Tror det er muligheter for litt Wicky-skambuding der snart..haha;P se på han dusten her : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47180102&searchclickthrough=true Samleobjekt ja…når det snør brødristere...
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 Er nok bare mopedlappen enda gitt, men drømmer om å ta mc til nesteår Bergen er jo dritbra by, og med mye bra å se på (les. Studenter av mitt motsatte kjønn) så tar nok turen tilbake dit i ny og ne men...skal du kjøre 125cc på mopedlappen...? skal du bli kriminell?? Ja bergen var bra...Vi var innom Contra og Metro en tur... veldig....interessant klientell der gitt... Nå kommer jeg nok til å besøke brodern par ganger ja Si ifra neste gang så tar vi en fest sammen i bergen ____________________________________ BMWsaucen... den merca der får du ikke lov å kjøpe..den skal gå til en ekte samler...ikke en 18åring som ikke kan kjøre og klager på bensinprisene til lands... u get the point.. Den koster nok kjøpesummen + fraktkostnader på 2500kr. Denne summen brukes som grunnlag til MVA 25%. Deretter kommer det avgifter på ca 5k, inkludert årsavgift, vrakpant samt nye skilter etc...
Tzunami Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 Neida 125cc er for en kompis, har en 50cc selv, men går fort nok den også ikke at jeg er kriminiminell altså! Ja fest i Bergen høres ut som en plan;) men nestegang blir det fly!! Edit: Merrushe.. du bor ikke tilfeldigvis i Bergenstraktene?
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 Ingen dobbelposter tzunami... rediger innlegget ellers blirre bråk Ja blir fly neste gang regner jeg med...Men har lyst til å ta med mamma pappa på biltur til bergen..de har ikke sett så mye norsk natur så tror de har godt av en lengre biltur noekult og Merrushe reagerte på dette 2
Robkill Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 Rop ut a gutta! så tar jeg en tur til Bergen også
Tzunami Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 Sånn, nå har jeg redigert får ikke slettet posten via tapatalk... Men nå kan du svare meg Merrushe for om du bor/var i Bergenstraktene på søndag, så så jeg deg
Robkill Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 ja du må vel ta flyet egentlig... Hør på han a! Fly er nok planen uansett Plukker du meg opp på Flesland? ^^
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 ehehe ja skal plukke deg opp Nei..på tide å sove... sov 2timer inatt etter å ha kjørt en del timer..så...im trøtt!! Robkill reagerte på dette 1
Gjest Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 men...skal du kjøre 125cc på mopedlappen...? skal du bli kriminell?? Ja bergen var bra...Vi var innom Contra og Metro en tur... veldig....interessant klientell der gitt... Nå kommer jeg nok til å besøke brodern par ganger ja Si ifra neste gang så tar vi en fest sammen i bergen ____________________________________ BMWsaucen... den merca der får du ikke lov å kjøpe..den skal gå til en ekte samler...ikke en 18åring som ikke kan kjøre og klager på bensinprisene til lands... u get the point.. Den koster nok kjøpesummen + fraktkostnader på 2500kr. Denne summen brukes som grunnlag til MVA 25%. Deretter kommer det avgifter på ca 5k, inkludert årsavgift, vrakpant samt nye skilter etc... ekte samler *ler* finner jeg en forriktig pris så vil jeg ha den som sommerbil
janerik171187 Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 http://www.vg.no/rampelys/usa/robin-williams-funnet-doed/a/23272282/ R.I.P
pautomagi Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Driver å titter på finn nå, Cayenne første generasjon får man pælma etter seg nå… ingen vil ha det. Tror det er muligheter for litt Wicky-skambuding der snart..haha;P se på han dusten her : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47180102&searchclickthrough=true Samleobjekt ja…når det snør brødristere... Har sitti å sett på de bilene i det siste Lurer på og kjøpe som konebil...
Nytern Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Joda, "billig" i innkjøp.. Det var dette med driftsutgifter da http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49373793 noekult reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 ekte samler *ler* finner jeg en forriktig pris så vil jeg ha den som sommerbil De som koster 10tusen er rustvrak bare så du vet....
Anbefalte innlegg