Haukefer Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 For dere som liker bilvask og alt innen den kategorien, sjekk ut Bjørn Aage-Brendal sin youtube kanal. Tester og viser maangen produkt har over 130 videoer der inne. Synst det er skøy å se testene han utfører, han jobber forøvrig hos Biloleiekongen. awt, noekult og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Han jobber ikke hos forsåvidt. Han er jo 'kongen' selv.. eller hvis man leser litt på dcn / detailersclubnorge 'klunsen' Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 O lykke.. Endelig nytt In flames album http://youtu.be/RETZV2B_MDM adne95 og Dal-z reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 For dere som liker bilvask og alt innen den kategorien, sjekk ut Bjørn Aage-Brendal sin youtube kanal. Tester og viser maangen produkt har over 130 videoer der inne. det er skøy å se testene han utfører, han jobber forøvrig hos Biloleiekongen. Det der var en genial løsning, en sånn skal jeg ha tak i snarest Er så lei av å ikke komme til nederst i frontruta... VegarVS og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 O lykke.. Endelig nytt In flames album http://youtu.be/RETZV2B_MDM Digg, visste ikke at det har lekket enda en sang gleder meg sånn passe til konserten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Albumet ligger på bukten Jepp jeg og, skal du i Oslo eller? 7 Nov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 oioioi, har ikke tenkt på å sjekke det leste at release var 9. september skal i spektrum 7. november ja blir så rått, Papa Roach som support og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Ja, men tidligere release i nord-amerika Gleder meg veldig, artig at Papa Roach er oppvarming adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Det tenker jeg det er mange som tørr.... hahaha like greit at ingen tørr Var ment som en spøk, derav parentesene! Hvis man ikke har snap av prinsipp, da? Synes det er en rar trend... Kult brukernavn da Ikke snap? Vel da kan du bare føle deg uttafor..no stress Og ja, brukernavnet er coooool ______________________________________________ Playstation/nintendo har jeg aldri vært interessert i.. har aldri orket å spille ferdig eller sette meg inn i spill... Ei heller hatt tid.. Eneste spillet jeg likte var mario 3, på NES på slutten av 80-tallet...Eneste jeg kanskje kunne tenkt meg nå er SuperNintendo med Mario og Streetfighter spill....Trykke raskt og vilkårlig på alle knappene for å slå den andre motstanderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Det der var en genial løsning, en sånn skal jeg ha tak i snarest Er så lei av å ikke komme til nederst i frontruta...Ja det var det, Finner mye genialt på kanalen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Det der var en genial løsning, en sånn skal jeg ha tak i snarest Er så lei av å ikke komme til nederst i frontruta... hvor fåes den kjøpt hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 hvor fåes den kjøpt hen?www.bilpleiekongen.no Fredrik 90 og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Kjøpte en av de der på ebay, tror jeg betalte 45 kroner inkludert frakt. Antar den er noe dyrere hos bilpleiekongen. Er helt like regner jeg med, bortsett fra at microfiberen er grønn isteden for hvit på ebayvarianten. HER har dere iallfall linken. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Jaja, da ble jeg stoppet i kontroll og var sikker på at nå var tiden kommet for å fjerne sotinga på fremrutene. Slik gikk det ikke, fikk ikke mangellapp hverken på soting av fremruter eller felgene. Flott det, de sa faktisk ikke noe på det. Så da får jeg nok vente noen mnd til.. (EU i april 15) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Lillebroren til en kompis er på jakt etter bil. Best mulig for 60k. Noen tips ? Han er ikke veldig merkebevist så alt er lov.. http://www.finn.no/50447018Jeg som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg