Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

For dere som liker bilvask og alt innen den kategorien, sjekk ut Bjørn Aage-Brendal sin youtube kanal. Tester og viser maangen produkt :-) har over 130 videoer der inne. det er skøy å se testene han utfører, han jobber forøvrig hos Biloleiekongen.

Det der var en genial løsning, en sånn skal jeg ha tak i snarest :) Er så lei av å ikke komme til nederst i frontruta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg det er mange som tørr.... 

hahaha like greit at ingen tørr :P Var ment som en spøk, derav parentesene!

Hvis man ikke har snap av prinsipp, da? Synes det er en rar trend... :P Kult brukernavn da :P

Ikke snap? Vel da kan du bare føle deg uttafor..no stress :P Og ja, brukernavnet er coooool :P

Playstation/nintendo har jeg aldri vært interessert i.. har aldri orket å spille ferdig eller sette meg inn i spill... Ei heller hatt tid.. Eneste spillet jeg likte var mario 3, på NES på slutten av 80-tallet...Eneste jeg kanskje kunne tenkt meg nå er SuperNintendo med Mario og Streetfighter spill....Trykke raskt og vilkårlig på alle knappene for å slå den andre motstanderen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da ble jeg stoppet i kontroll og var sikker på at nå var tiden kommet for å fjerne sotinga på fremrutene. Slik gikk det ikke, fikk ikke mangellapp hverken på soting av fremruter eller felgene. Flott det, de sa faktisk ikke noe på det. :)

Så da får jeg nok vente noen mnd til.. (EU i april 15)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...