Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

fikk feil leveranse fra bilpleiekongen. sendte de en mail idag, og fikk svar fra daglig leder etter 5 min.

han beklaget veldig , og forklarte at de innførte nye systemer om dagen, så det var skjedd en plukkefeil.

Honest mistake.

Han har lovet å ordne opp i dette + kompensasjon for mitt ekstra arbeide for evt å sende varen avgårde til riktig person.

KUNDESERVICE!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne tenkt seg en grom vinterbil ? 

Alle har vel lyst på vinterbil? Eneste problemet er at den står litt langt unna.

Bilpleiekongen må ha god kundeservice tror jeg, han kan jo kun skylde på seg selv også da han driver for seg selv.

har en E36 325i 92 modell , senket litt , alt inni er rippet unntatt dashbord, satt inn 2 bøttestoler og 4 punkt belter 

Sveiset spærre 

utrolig morsom og kjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å bruke fresemasse eller asfaltgrus i oppkjørselen? Veien forsvinner hver gang det regner her...

Funker bra! Spe på med spill olje så blir det strøken asfalt iløpet av et par uker. Ulempen er at det er kleberlig i to uker og
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg var atten år og skulle rygge ut båten min for første gang, i det som den gangen var en flott s124 300TE (Før det ble en ungdomsbil) 

Rygga ned rampa, småstressa som jeg var sammen med veldig lavt vann klarte jeg å plassere de slitne 265hjula oppå den våte grønne tanga! Et under at jeg ikke sjøsatte hele sullamitten :P  

Røk forøvrig bensinpumpa like etter, noe som da ble eneste gangen den bilen måtte ha hjelp hjem!

DSC_0361-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...