torbfer Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Han hadde nå ikke 40 000km i kjørelengden på M5'en da! Mer type 8k i åre der vil jeg tro! Stemme det, hadde holdt med 2000km i året for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Noen som kunne tenkt seg en grom vinterbil ? har en E36 325i 92 modell , senket litt , alt inni er rippet unntatt dashbord, satt inn 2 bøttestoler og 4 punkt belter Sveiset spærre utrolig morsom og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 fikk feil leveranse fra bilpleiekongen. sendte de en mail idag, og fikk svar fra daglig leder etter 5 min. han beklaget veldig , og forklarte at de innførte nye systemer om dagen, så det var skjedd en plukkefeil. Honest mistake. Han har lovet å ordne opp i dette + kompensasjon for mitt ekstra arbeide for evt å sende varen avgårde til riktig person. KUNDESERVICE!! :D -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Virker helt suverrnt det firmaet der! VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Noen som kunne tenkt seg en grom vinterbil ? Alle har vel lyst på vinterbil? Eneste problemet er at den står litt langt unna. Bilpleiekongen må ha god kundeservice tror jeg, han kan jo kun skylde på seg selv også da han driver for seg selv. har en E36 325i 92 modell , senket litt , alt inni er rippet unntatt dashbord, satt inn 2 bøttestoler og 4 punkt belter Sveiset spærre utrolig morsom og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Noen som kunne tenkt seg en grom vinterbil ? har en E36 325i 92 modell , senket litt , alt inni er rippet unntatt dashbord, satt inn 2 bøttestoler og 4 punkt belter Sveiset spærre utrolig morsom og kjøre Pris a? e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer det..... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/baat/skulle-sjoesette-baaten-havnet-selv-under-vann/a/23291560/ VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Tristere å lese om en mor med barn som ble påkjørt og drept på fortauet i Oslo tidligere idag... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Tristere å lese om en mor med barn som ble påkjørt og drept på fortauet i Oslo tidligere idag... Helt enig, det er en tragedie. Nok en gang kan man spørre seg hvor enkelte bilister har hode når de er ute å kjører.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 tror jeg hadde gått fra vettet om det var min kone og barn as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 tror jeg hadde gått fra vettet om det var min kone og barn as... Ja man kan vel egentelig ikke sette seg i en slik situasjon eller forestille seg hva man hadde gjort. Det er bare umulig for min del iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Enig i den...får bare håpe at jeg aldri opplever noe sånt! Skårholen, VegarVS og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 tror jeg hadde gått fra vettet om det var min kone og barn as... Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Noen som har erfaring med å bruke fresemasse eller asfaltgrus i oppkjørselen? Veien forsvinner hver gang det regner her...Funker bra! Spe på med spill olje så blir det strøken asfalt iløpet av et par uker. Ulempen er at det er kleberlig i to uker og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer det..... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/baat/skulle-sjoesette-baaten-havnet-selv-under-vann/a/23291560/ Husker da jeg var atten år og skulle rygge ut båten min for første gang, i det som den gangen var en flott s124 300TE (Før det ble en ungdomsbil) Rygga ned rampa, småstressa som jeg var sammen med veldig lavt vann klarte jeg å plassere de slitne 265hjula oppå den våte grønne tanga! Et under at jeg ikke sjøsatte hele sullamitten Røk forøvrig bensinpumpa like etter, noe som da ble eneste gangen den bilen måtte ha hjelp hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg