wicky124 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Noekult : Så ikke så nøye på annonsen egentlig, bare linka til den første som dukka opp på finn.no men er mye billige biler å hente derfra...og ja du kan spare en god del! Men si meg...hva er vitsen med å lete etter ny lekebil nå? Altså FØR du har fått din GC? Du kommer til å bo i nye bilen din..og en kosebil vil IKKE bli brukt no særlig første året..tro meg... Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Wicky: Fordi det er sportsbil jeg lever for... 4GCen blir en pen A-B bil som vil bli brukt når jeg trenger mer enn to seter eller vil cruise rolig rundt i trafikken! Har fått kjøre mange nye BMWer til nå og de blir fort kjedelige som alle andre vanlige biler. Fått abstinenser for noe morsomt med lav vekt, grom motorlyd og manuelt gir som det er gøy å herje med - det er tidløs kjøreopplevelse jeg aldri går lei. 316: desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Går fort dit! Blir helt sikkert deilig å ha ny bil ! Har ikke vurdert MX5 igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Ikke så jeg kommer på nei Jobber på Kårstø han og, som prosessoperatør. Er bare en Arne for å si det slik, så hvis du hadde hatt bare et snev av kjennskap til han hadde du visst hvem det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 316: Ja, gleder meg! Har vurdert MX5 ja, min gamle... Å ringe nåværende eier opp igjen og prøve å kjøpe den. Pusse den opp og bruke litt penger på den (turbo, bedre bremser osv.). Men kom frem til at det sannsynligvis vil koste mye i form av at man får ikke særlig mye tilbake av pengene om man skulle selge bilen. Så kom jeg på en MX5 fra 04-05 i USA og Canada som heter MazdaSpeed... De så jeg på MX5 treff. De har turbo fra fabrikk med ca. 180 hk, og har fortsatt meget lav vekt, samt oppgraderte dempere og annet som gjør dem til enda bedre biler. Ved import koster de ca. 140.000 kr. tror jeg, og det blir litt for dyrt... Lekker sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Jobber på Kårstø han og, som prosessoperatør. Er bare en Arne for å si det slik, så hvis du hadde hatt bare et snev av kjennskap til han hadde du visst hvem det var Ja men er delt opp i 2 områder og er 6 forskjellige skift så er en del folk jeg aldri har møtt Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Skål då! thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Hagenisse skal vel selge z3'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 MX5 er for femiklatter torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Nok en dyr bil i sjøen.... Først en GL som havner i sjøen, så snurrer en R8 på E6 og nå en Cayenne i vannet...på kun en uke Men det er klart at når annenhver bil i trafikken nå er slike biler som dette så blir det en del eksklusive "knall og fall" http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utrolige-historier/dramatisk-unnamanoever-endte-i-vannet/a/23295201/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 adne95 og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Blir nok en morobil på meg på sikt også... Må bare få bygd garasje og få økonomien i balanse ! Ble litt gira på Z3 2.8 når jeg så hvor billige de er. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 En som drar på en 13000 km vinterekspidisjon med sin 1991 E34 525I Kanskje jeg skulle gjøre det samme siden disse bilene tydligvis egner seg svært godt til dette http://www.bmwblog.com/2010/08/02/bmw-–-an-ingredient-of-youth-expedition-towards-the-north-pole-in-an-e34-525i/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 De fleste biler klarer fint å kjøre 13000 km i dårlig vær og føre. Mange biler kan gå så langt som over 100 000km under varierende forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Holder deg pigg når du vet at bilen kan havarere når som helst Roadtrips med gamle biler = kan skje hva som helst hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg