Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Der gikk så fort det bolig kjøpet mitt at jeg aldri rakk å få noen følelse. Men var gøy

Sikkert like greit!

Har gitt bud på den leiligheta jeg vurderte nå.. Fristen er satt til klokka 12 i morra. Om jeg er spent? Neeeeida :shock::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan litt om dekk? :huh:

Har altså to bakdekk. Jeg herjekjører ikke da jeg synes dette er skikkelig teit og bortkasta. Likevel er det ene bakdekket tre ganger så slitt (slick) som det andre, og har omtrent null grep. I dag pumpa jeg det opp også, fra ca 1 bar til litt over 2.

Hvorfor er det ene dekket mer slitt enn det andre? Virker som at det er jevn slitasje over hele dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spiste dekk når knirkeforingen var gåen.

Utdyp litt for en grønnskolling som er villig til å lære? Hvor sitter den, og hva gjør den?

Wicky, on 29 Sept 2014 - 22:49, said:

Snap er iiimportant!!!

Hvorfor? :P Sende bilde/film av seg selv, hva er gøy med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan litt om dekk? :huh:

Har altså to bakdekk. Jeg herjekjører ikke da jeg synes dette er skikkelig teit og bortkasta. Likevel er det ene bakdekket tre ganger så slitt (slick) som det andre, og har omtrent null grep. I dag pumpa jeg det opp også, fra ca 1 bar til litt over 2.

Hvorfor er det ene dekket mer slitt enn det andre? Virker som at det er jevn slitasje over hele dekket.

Du hadde ca 1BAR i dekket og lurer på hvorfor det er slitt? :P

Hvilken dimensjon har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ca 1BAR i dekket og lurer på hvorfor det er slitt? :P

Hvilken dimensjon har du?

Ja, har jo ikke vært sånn lenge. 1-2-3 dager maks. Skal følge litt med i morra og se om det er noen lekkasje. 235-45-17, 99% sikkert (surrer med om det er 40 eller 45).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare min telefon eller er snapchat helt på trynet fortiden? Android, funker fint på padda,.

Vært sånn ei stund, vannvittig irriterende.

Alt det viktige jeg må få med meg på snap :P

Var sånn for meg og etter en oppdatering for noen uker siden, hjelper litt om du går inn på innstillinger (appstyring) og sletter buffer :)

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...