Skårholen Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Får man multisitert på tlf? Ikke tapatalk Japp hvertfall om man bruker versjonen ment til pc å ikke tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Jammen....316 jobber overtid jo! Han er riiiik! Haha, pån igjen! Sjekket kontoen tidligere i kveld. Lystig lesning! Og denne turnusen blir det mætti overtid OG nattarbeid!!! Wuhuu. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Der gikk så fort det bolig kjøpet mitt at jeg aldri rakk å få noen følelse. Men var gøy Sikkert like greit! Har gitt bud på den leiligheta jeg vurderte nå.. Fristen er satt til klokka 12 i morra. Om jeg er spent? Neeeeida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Noen som kan litt om dekk? Har altså to bakdekk. Jeg herjekjører ikke da jeg synes dette er skikkelig teit og bortkasta. Likevel er det ene bakdekket tre ganger så slitt (slick) som det andre, og har omtrent null grep. I dag pumpa jeg det opp også, fra ca 1 bar til litt over 2.Hvorfor er det ene dekket mer slitt enn det andre? Virker som at det er jevn slitasje over hele dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Min spiste dekk når knirkeforingen var gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Er det bare min telefon eller er snapchat helt på trynet fortiden? Android, funker fint på padda,. Vært sånn ei stund, vannvittig irriterende. Alt det viktige jeg må få med meg på snap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Snap er iiimportant!!! e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Snap er klikk om dagen :/ snaos som sendes men ikke blir sendt i følge snap osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Min spiste dekk når knirkeforingen var gåen. Utdyp litt for en grønnskolling som er villig til å lære? Hvor sitter den, og hva gjør den? Wicky, on 29 Sept 2014 - 22:49, said: Snap er iiimportant!!! Hvorfor? Sende bilde/film av seg selv, hva er gøy med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Noen som kan litt om dekk? Har altså to bakdekk. Jeg herjekjører ikke da jeg synes dette er skikkelig teit og bortkasta. Likevel er det ene bakdekket tre ganger så slitt (slick) som det andre, og har omtrent null grep. I dag pumpa jeg det opp også, fra ca 1 bar til litt over 2. Hvorfor er det ene dekket mer slitt enn det andre? Virker som at det er jevn slitasje over hele dekket. Du hadde ca 1BAR i dekket og lurer på hvorfor det er slitt? Hvilken dimensjon har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 http://bimmers.no/topic/632833-oo-stor-knirkeforing-e39-grufult-nei-kj%C3%B8p-rett-verkt%C3%B8y/?hl=%20stor%20%20knirkeforing%20%20e39 Er vel kanskje denne han sikter til Shattered. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Du hadde ca 1BAR i dekket og lurer på hvorfor det er slitt? Hvilken dimensjon har du? Ja, har jo ikke vært sånn lenge. 1-2-3 dager maks. Skal følge litt med i morra og se om det er noen lekkasje. 235-45-17, 99% sikkert (surrer med om det er 40 eller 45). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Er det bare min telefon eller er snapchat helt på trynet fortiden? Android, funker fint på padda,. Vært sånn ei stund, vannvittig irriterende. Alt det viktige jeg må få med meg på snap Var sånn for meg og etter en oppdatering for noen uker siden, hjelper litt om du går inn på innstillinger (appstyring) og sletter buffer Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Hvorfor? Sende bilde/film av seg selv, hva er gøy med det? Sender faktisk aldri snap av meg selv... jeg har andre ting på gang på snap.... eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Sender faktisk aldri snap av meg selv... jeg har andre ting på gang på snap....Jeg har da fått snap av deg hvor du har filmet/ tatt bilde av deg selv Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg