Tzunami Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Tenkte tanken, men så ble det båttur til Sætre istedet majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 https://www.facebook.com/events/639997162786383/ Der har dere eventen. Tenker å ta turen bare for å se hvordan det er der, har aldri vært med på streetmeet/treff før . Jeg kjenner jo ingen i "bilmiljøet" :/ HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Kommer vel en del harry deltakere fra Jessheim! God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Bmw ccn treff hos schmiedmann, rud(Bærum) i Oslo imorgen. Det starter klokken 11:00 adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Bmw ccn treff hos schmiedmann, rud(Bærum) i Oslo imorgen. Det starter klokken 11:00 11:00 hørtes jævlig tidlig ut haha Har ikke planer om å være der lenge på treffet imorgen, tenker bare å stikke en kort tur innom for å se om jeg kjenner noen, noe jeg mest sannsynlig ikke gjør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Liker at alle treff hos schmiedmann er tidlig på lørdager, jeg jobber nesten alltid tidlig på lørdager... xD *doh* 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Holder vel på noen timer vel? Hvor lenge varer sånne treff? Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hvor lenge varer sånne treff? Avhenger veldig av været. Fra et par timer i kjølig vær til mange timer om sommeren. Avhenger også om det er mat og drikke å få i nærheten, og hvor mange som faktisk er med Men 2-4 timer er vel normalt. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 hva gjør man på et slikt treff egentlig? . <--- Bortsett fra å snakke med bekjente HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Glane på biler, sparke i dekk og tenke "det der MÅ være han Kalllikzm men jeg tør ikke å spørre, får heller skrive på bimmers etterpå". Kolstad Jr., K-E, eriksen76 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Glane på biler, sparke i dekk og tenke "det der MÅ være han Kalllikzm men jeg tør ikke å spørre, får heller skrive på bimmers etterpå".Innertiers svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Glane på biler, sparke i dekk og tenke "det der MÅ være han Kalllikzm men jeg tør ikke å spørre, får heller skrive på bimmers etterpå". Jeg har sagt det før og sier det igjen, man skulle gått med navneskilt på seg med hva man heter på forumet. Jeg fant jo ut i ettertid at jeg hadde stått ved siden av Wicky på Valle Hovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Tror jeg skulle klart å kjenne igjen Wicky ganske lett men er jo alt for pingle selv uansett så skal ikke klage. mange på e30meet osv jeg ikke har tørd å ta kontakt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Traff wicky på e30 meet. Men han visste ikke kem e var alikavell traff egentlig tzunami med, men ikke faen om e går bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 farlig med det a? tenker ofte litt sånn sjøl, men når du først begynner å prate med folk så er det jo koselig 9 av 10 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg