Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Byttet skjerm på min z2 i sommer, her for 9 dager siden løsnet limen fra skjermen som resulterte i at det ble glipe mellom skjerm og rammen. Idag datt mobilen en halvmeter ned på et mykt gulvbelegg, det resulterte iknust skjerm igjen. Jeg hadde i tillegg herda glass på.

Jeg er 200% sikker på at den skjermen ikke hadde knust om skjermen satt skikkelig fast... Repratøren mente jeg ikke hadde rett på noe som helst nå, noen som har noen meninger om jeg har det eller ikke? Sendte mail til firmaet å opplyste om feilen for 9 dager siden i tillegg,,

Sent from my iPad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet skjerm på min z2 i sommer, her for 9 dager siden løsnet limen fra skjermen som resulterte i at det ble glipe mellom skjerm og rammen. Idag datt mobilen en halvmeter ned på et mykt gulvbelegg, det resulterte iknust skjerm igjen. Jeg hadde i tillegg herda glass på.

Jeg er 200% sikker på at den skjermen ikke hadde knust om skjermen satt skikkelig fast... Repratøren mente jeg ikke hadde rett på noe som helst nå, noen som har noen meninger om jeg har det eller ikke? Sendte mail til firmaet å opplyste om feilen for 9 dager siden i tillegg,,

Sent from my iPad using Tapatalk

Jeg har byttet skjermen på min gamle S2 5 ganger :P men hver gang jeg har knust den har det gått grovere til verks, og jeg hadde bare vanlig skjerm.

Nå med min nye Z2 har jeg og mistet mobilen på trening, i hardt betong gulv. God som ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet skjermen på min gamle S2 5 ganger :P men hver gang jeg har knust den har det gått grovere til verks, og jeg hadde bare vanlig skjerm. Nå med min nye Z2 har jeg og mistet mobilen på trening, i hardt betong gulv. God som ny.

Etter hva jeg leser på nett var min oppfattning at det kun er iphone som knuser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Samsungen min var glad i gulvet, men er vel brukerfeil ;-) Oppgraderte bqtteriet, så da passet ikke mappen lengre. So it begaan.

Det var i utgangspunktet min tanke da jeg så filmer av folk som knakk (!) iphone 6 også, men var vist ikke det... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garanti for reperasjon av mobiltlf er en vits.

Kjøpte ny tlf til kjerringen. Så merket vi etter 1 dag når vi skrudde opp lyden at høyttaleren var sprengt.

Jeg leverte den inn 3 uker etterpå da jeg kjørte forbi butikken vi kjøpte den hos. (Elkjøp) ligger ca 1 time vekke fra hjemmet mitt.

De så på tlf, skrev at den var uskadet, og da den kom til reperatøren fikk vi beskjed at garanti ikke gjaldt pga slagskader.

Spurte etter dokumentasjon på dette, og da hadde de funnet et liite hakk på ene siden. Ergo, ingen garanti på tlf.

Så enkelt. Eg er så jævla lei av å prøve å snakke med noen for å få det vi har krav på i slike tilfeller.

Det er et råttent system som er lagt opp på en slik måte at du ikke kan gjøre noe.

Jeg leverer til Elkjøp som sier de ikke kan hjelpe meg siden det er opp til reperatøren og bedømme.

Reperatøren sier at de følger bare råd fra leverandøren. (Samsung)

jeg kontakter Samsung og de sier at de ikke kan vurdere noe siden det er reperatøren som må vurdere skaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan skaffe grunning eller lakk/maling til metall i beige farge?

Billig er stikkordet, bare no morroprosjekt:-P

Biltema hadde fin grunning før, men de hakke den typen lenger :@

Evnt om noen i Østfold har noen bokser av biltema grunning art nr 36-7120

edit: ble bengalakk fra obs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å få et tungt lodd rundt bena på ho og utenfor en høy bru, ender med at hele sykehus driten i oslo blir smitta... bare vent å se...

Jeg har jobbet på Oslo Universitetssykehus, og kan vel si at selv på en normal operasjonsstue hvor mennesker blir trilla ut og inn hver dag, som biler på et bilverksted, så er hygienen helt vannvittig! Drev med noen teleinstallasjoner, og så fort man skulle ut og hente noe, så var det fullt klesskift før man gikk inn igjen ;) Stuene er helt sterilt rene til enhver tid. Slik er det på alle operasjonsstuer og beredskapsrom.

På isolat er det nok ti ganger høyere beredskap og tiltak for å hindre smitte, i tillegg er ikke Ebola smittsom på noen annen måte enn "dråpesmitte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...