Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg fikk telefon av far idag at noen hadde tatt et blittlys på bruksbilen min og ødelagt et annet, da jeg kom hjem noen timer senere så var blinklys foran og siden tatt samt hele grillen :( Og griller får man jo ikke ut uten å skru fra innsiden tror jeg, så må ha røska av hele skiten! Irriterende..

Skrevet
Ja, jeg fikk telefon av far idag at noen hadde tatt et blittlys på bruksbilen min og ødelagt et annet, da jeg kom hjem noen timer senere så var blinklys foran og siden tatt samt hele grillen :( Og griller får man jo ikke ut uten å skru fra innsiden tror jeg, så må ha røska av hele skiten! Irriterende..

Med grill mener du nyrene eller grillen på bunnen av fangeren? For sistnevnte må du ta fra innsiden ja, men nyrene er jo bare å nappe ut :) Såfremt det ikke er sånne )(#¤ Ebay-nyrer..

Skrevet

Med grill mener du nyrene eller grillen på bunnen av fangeren? For sistnevnte må du ta fra innsiden ja, men nyrene er jo bare å nappe ut :) Såfremt det ikke er sånne )(#¤ Ebay-nyrer..

Med grill så mener han grill, er en s124 Mercedes :)

Altså, en grill som dette!

MB_W124_CE2.jpg

Skrevet

MB_W124_CE2.jpg

Aah, det er ikke noe problem å ta av disse grillene! Få deg en 8 eller 10 pipe og skralle så er det 4-6 skruer på baksiden av grillen oppe så går hele dritten ned :)

Skrevet

Herrejesus... :shock: jeg og fruen hadde oss nettopp en kveldstur da vi svingte innom den lokale bavariaen for å kikke. På baksiden av bygget der sto det en tom sånn kabelsnelle mellom to containere, og den skulle Min kjære absolutt ha med seg da den ville bli så fin å ha i hagen med litt hvitmaling på :roll: Var så vidt den gikk inn i bagasjerommet på E90en :wink:

Skrevet

MB_W124_CE2.jpg

Aah, det er ikke noe problem å ta av disse grillene! Få deg en 8 eller 10 pipe og skralle så er det 4-6 skruer på baksiden av grillen oppe så går hele dritten ned :)

Ja, de har mest sannsynlig røsket av grillen fra utsiden bare, og da knekker innfestingen, så den er ubrukelig. Fant også to plastdeler som hadde knukket fra blinklysene på parkeringsplassen, så håper de også er ubrukelig. Har vært forbi Sande nettopp og hentet ny grill og nye blinklys, ble hvite foran nå :) Kosta ikke så stort heldigvis :) Men utrolig bortkastet tid og irriterende. Og nå mangler jeg stjerna :( Hadde ikke stjerne på den nye grillen jeg fikk tak i. Folk må være veldig fattige når de stjeler oransje blinklys...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...