Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Eller navere som har designerklær og vesker og sko og drar på ferie oftere enn oss som jobber!

Veit ikke om det er tilfelle, men ble fortalt at de har en ordning der de f eks kan si at tv-en ble ødelagt, eller at de mista laptopen i bakken ellerno, da får de en viss sum av nav for å kjøpe ny. Slik mange i Bø har råd til senk og nye felger sies det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det ikke er alt en hører som nødvendigvis er fakta da, folkens :)

Vil tro at mange yngre mennesker kjører kjekkas-kortet istedet for å fortelle hvorfor de virkelig er inne i NAV-systemet. Det er virkelig ikke lett å få noe som helst ut av NAV om dagen, det å tenke at det bare er å møte opp for å kreve ny pc o.l er intet annet enn en fjern eufori :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det hørtes litt for fantastisk ut ja :P  derav "vet ikke om det er tilfelle" "ble fortalt" og "sies det" ;)

men VET at de kan få penger til å kjøpe seg pc osv, for det prøvde en nav-lærling på jobben. sa han trengte det for å ta kurs i forbindelse med at han sku ta fagbrev, fikk penger, kjøpte anlegg ellerno annet surr, og når nav kom og sjekka, så var det ingen pc der  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge en kan knytte det opp mot behov en måtte ha for å utvikle seg i en jobb-relatert retning så kan jeg skjønne det. :D

Har mine år i NAV-systemet selv, glad jeg er profesjonell skrotnisse nå. Ca like upopulært iht allmennheten, men en slipper i det minste å betegnes som snylter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp sykmeldt i 5 uker nå med tre prolapser i ryggen.. Hater tanken på å være NAVer, så leverte ikke sykmeldinga på jobben engang.. :P Sa heller bare fra til arbeidsgiver (deltidsjobb) og skole at jeg måtte tilpasse dagene mine litt selv og fikk forståelse for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F10 M5 vs Ferrari FF 8)

https://m.youtube.com/watch?v=A3jqll4qQ0w

Jeg har blitt litt dissa for å hevde at M5 er raskere på veien enn på papiret. Vel...man trenger vel ikke å være rakettforsker for å skjønne at M5 yter MYE mer enn hva som er oppgitt. Legg merke til at dette er standard 560 hester, ikke Competition Package eller 30 Jarhe edition :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er faen ikke lett å få noe penger av Nav.. Var arbeidsledig i 3 måneder nå i vinter som var, var ikke bare bare det.. Verste 3 månedene mine i mitt liv :P Fikk ikke noe kurs eller noe som faktisk var blitt påbudt å ha, dem måtte jeg ta selv :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på nav nå jeg...

Er INGEN jobber som det jeg nettopp fikk fagbrev i og oljebransjen er i dass så.

Sitter på finn hver dag men er ikke en drit som er interresant, er ikke så aktuelt å tørke ræva på gamle manfolk eller jobbe deltid på esso.

Så er jeg ikke ingeniør heller så er helste lite jobber.

Begynt å få penger av de nå da, men var et styr med papirer. 

Ganske bra nedgradering i lønn kan man si, men dekker nå de faste utgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...