wicky124 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Eller navere som har designerklær og vesker og sko og drar på ferie oftere enn oss som jobber! BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Hvis et klimaanlegg avgir lite varme, hva kan være feilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Eller navere som har designerklær og vesker og sko og drar på ferie oftere enn oss som jobber! Veit ikke om det er tilfelle, men ble fortalt at de har en ordning der de f eks kan si at tv-en ble ødelagt, eller at de mista laptopen i bakken ellerno, da får de en viss sum av nav for å kjøpe ny. Slik mange i Bø har råd til senk og nye felger sies det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Husk at det ikke er alt en hører som nødvendigvis er fakta da, folkens Vil tro at mange yngre mennesker kjører kjekkas-kortet istedet for å fortelle hvorfor de virkelig er inne i NAV-systemet. Det er virkelig ikke lett å få noe som helst ut av NAV om dagen, det å tenke at det bare er å møte opp for å kreve ny pc o.l er intet annet enn en fjern eufori M|Fjeld og eriksen76 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 synes det hørtes litt for fantastisk ut ja derav "vet ikke om det er tilfelle" "ble fortalt" og "sies det" men VET at de kan få penger til å kjøpe seg pc osv, for det prøvde en nav-lærling på jobben. sa han trengte det for å ta kurs i forbindelse med at han sku ta fagbrev, fikk penger, kjøpte anlegg ellerno annet surr, og når nav kom og sjekka, så var det ingen pc der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Ja, så lenge en kan knytte det opp mot behov en måtte ha for å utvikle seg i en jobb-relatert retning så kan jeg skjønne det. Har mine år i NAV-systemet selv, glad jeg er profesjonell skrotnisse nå. Ca like upopulært iht allmennheten, men en slipper i det minste å betegnes som snylter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Ble nettopp sykmeldt i 5 uker nå med tre prolapser i ryggen.. Hater tanken på å være NAVer, så leverte ikke sykmeldinga på jobben engang.. Sa heller bare fra til arbeidsgiver (deltidsjobb) og skole at jeg måtte tilpasse dagene mine litt selv og fikk forståelse for det. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 F10 M5 vs Ferrari FF https://m.youtube.com/watch?v=A3jqll4qQ0w Jeg har blitt litt dissa for å hevde at M5 er raskere på veien enn på papiret. Vel...man trenger vel ikke å være rakettforsker for å skjønne at M5 yter MYE mer enn hva som er oppgitt. Legg merke til at dette er standard 560 hester, ikke Competition Package eller 30 Jarhe edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Jeg har aldri NAV-et, men har fått inntrykk av at det ikke er like lett som enkelte får det til å høres som, ei heller noe folk liker å gjøre (de aller fleste jeg kjenner vil jo ha en jobb og ikke råtne bort hele uka). M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Nei det er faen ikke lett å få noe penger av Nav.. Var arbeidsledig i 3 måneder nå i vinter som var, var ikke bare bare det.. Verste 3 månedene mine i mitt liv Fikk ikke noe kurs eller noe som faktisk var blitt påbudt å ha, dem måtte jeg ta selv Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Gikk på nav 1år da de kuttet 200 stillinger på DHL... og det var veldig digg... 20k-ish utbetalt for å ikke gjøre en dritt Ikke hadde jeg billån eller husleie heller så jeg hadde det helt chill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Er på nav nå jeg... Er INGEN jobber som det jeg nettopp fikk fagbrev i og oljebransjen er i dass så. Sitter på finn hver dag men er ikke en drit som er interresant, er ikke så aktuelt å tørke ræva på gamle manfolk eller jobbe deltid på esso. Så er jeg ikke ingeniør heller så er helste lite jobber. Begynt å få penger av de nå da, men var et styr med papirer. Ganske bra nedgradering i lønn kan man si, men dekker nå de faste utgiftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Til å være arbeidsledig har du nå hatt råd til en hel del biler, tror du har det helt okei jeg wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Jeg datt ned fra en stige på jobb sent i 2009 og ble sykmeldt i 5 og en halv mnd. Var så mye surr og tull med utbetelinger og nav generelt. Her jo et fint tilfelle jeg tok bilde av her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Hatt råd til en del, er nå bare rett over en mnd jeg har vært arbeidsledig da Flyttet hjem igjen og gå fra e92 325D til gammel e39, er vell ikke feiteste situasjonen syns nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg