Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hmm, må bytte bremsevæske straks jeg og da, mistenker den er mange år gammel på min :(  det og kjølevæske..  er vel ikke mye væske som blir bytta ut selv om de skifta ut noen strekk med bremserør på verksted? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk vær det er ute nå.. Regn, kraftig vind og bare velstand..

Toppa seg med at når kjerringa endelig var ferdig å se en film på netflix så det gikk an å bruke nettet igjen, så blei det brudd på nettet, rulleteksten var nett ferdig..

Rettetid, ukjent... Aahhh.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett for mye jeg rasa rundt Ringen så fikk jeg ikke bremsene på F10en til å bli for varme slik at man kjenner det, det imponerte meg litt. En kamerat klaga over at det begynnte å riste under nedbremsing etter noen runder på sin E92 M3, en slik bil bør jo kunne holde på i timesvis.

Ringen er veldig snill mot bremsene, så det skal en del til for å få fading der, og så misstenker jeg at du ikke er den som kjører hardest der.. ;)

Kommet autorisert bmw verksted i Strømstad, tipper mange vil ta servicen der og spare litt

Den har vært der i et par år, og har tatt service der på min E91. Var litt å spare på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringen er veldig snill mot bremsene, så det skal en del til for å få fading der, og så misstenker jeg at du ikke er den som kjører hardest der...

Det stemmer, er bare idioter som kjører det remer og tøy holder på Ringen med vanlige gatebiler. Jeg har ikke lyst til å ende opp som gjelds slave resten av livet så jeg har det hele tiden i bakhodet at det ikke må ta helt av, men gøy er det uansett :) Beste rundetiden med 530en var vel 8:55, kunne nok ha klart bedre om det var litt mindre biler på banen enn hva det var denne gangen.

Men jeg vil heller ha det gøy enn å sette rundetider, men det frister å leie en banebil der nede med forsikringer og alt på stell for å virkelig se hva man klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den :P

Tørde ikke mer enn et kjapt trykk på DTC knappen på rudskogen.

Tapte nok en del spesielt på akselerasjon der ja. Ble en del blinking i dash'n.

Men merker jo man lever når man låser bakhjula ned nedgiring nedover angsten fra 180 km/t :P

Vannvittig gøy, gleder meg sykt til ny kjøring i sommer.

Må vell bare handle ny bil innen da :D Eller få meg manuell girkasse.(og diffbrems..)

Imponerer meg Bilstein coiloversene på 540'n, utrolig hvor god å leken så svær bil er.

530d'n jeg hadde føltes som tankskip i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, er bare idioter som kjører det remer og tøy holder på Ringen med vanlige gatebiler.

Da er jeg en idiot i dine øyne. ;) Men hvorfor ta tiden når du ikke er opptatt av å kjøre fort? Har til gode å ta tiden der nede, og heller fokuserer på å kjøre riktig og ha det gøy.

Hvor får man tak i sånn RainX greie for å polere frontruta?

Pleier å finne det på bensinstasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...